Bonprix szerzemények naaagy pocakkal




Ahogyan már több ízben is, úgy ismét rendelhettem a Bonprix webáruházból néhány ruhát. Mindig elmondom, és most is leírom, hogy azért örülök nagyon ennek a lehetőségnek minden alkalommal, mert egyébként is innen származik a ruháim nagy része, nagyon szeretem a stílusukat, a színeiket, a választékot és azt is, hogy bár nem vagyok egy szabványméret, mindig találok színes, vidám darabokat és nem kell fekete zsákokban mászkálnom csak azért, mert az átlagnál nagyobb súllyal és méretekkel rendelkezem. A kismama- és szoptatós ruhákat ezen felül is kifejezetten szeretem, nem véletlen, hogy már a második várandósságomat kísérte végig a webshop.

Ezúttal - mivel már nagyon a terhesség végén jártam a rendeléskor - igyekeztem nem csak kismamaruhákat rendelni, inkább olyanokat, amik pocakkal is rám jönnek, de utána is jók lesznek. Pulóvereket, egy kötött ruhát, egy férfi pulóvert és szoptatós melltartókat választottam. Mindennel elégedett vagyok, így ezúton is köszönöm a Bonprix csapatának a lehetőséget. :)








Örökkékékazég

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Örülök, ha leírod a véleményed, kérlek tedd is meg! Amire figyelj: ne tartalmazzon trágár szavakat, ne legyen sértő sem rám, sem más kommentelőkre, vagy bárkire nézve. Ha nem értesz egyet, azt is írd le, de kulturáltan! :) Ha nem jelenik meg az írásod azonnal: ne ijedj meg, moderálás után ott lesz, ha betartottad a fent kérteket! :)