Manikűrvadász 29. karácsonyi forduló - tavasziből télit?

A sok videó miatt a hónapban nem volt még manikűrös bejegyzés, pedig csuda kis hópihés manijaim voltak egészen november vége óta. Januárban mindenképp megmutatom majd őket is, ma viszont egy különleges, vadászós alkalomra készített manit mutatok.



Mikor megláttam a sorrendben, hogy Banditától kell vadásznom, először nagyon megörültem. Nagyon szeretem a blogot és a lényt is, aki a klaviatúrán pötyögi a lelkizős posztokat, körmökkel tarkítva. Annyira különleges és egyedi ez az egész pszicho-mani-macska kombó, hogy újra és újra elképedek, ha ide tévedek. (Nem olyan ritka eset ez, mint amennyire az előző mondat alapján tűnhet. :D ) A nagy örömömben hirtelen bele sem gondoltam, mennyire eltérő a körmös ízlésünk Banditával. Én a cuki motívumokat kedvelem, ő pedig a nőies, kicsit talán elvontabb, elképesztő kézi mintás vonalon mozog. Sebaj, gondoltam, megoldjuk. Hogy sikerült-e, döntsétek el ti! :)

Az eredeti manikűrről szóló bejegyzést ITT találjátok!

A választott mani egy tavaszi, sárga-fehér átmenetes, pöttyös cukiság lett. A pöttyöket imádom, ráadásul simán lehet velük hóesést is imitálni, így egy más színvariációban egészen télies hatást lehet vele elérni. Az alaplakk után tehát egy királykék lakk került a körmeimre (Miss Sporty Gel Shine 510). Miután ez megszáradt, az összes körmömre átmenetet készítettem, de nem a megszokott, lineáris módon, hanem össze-vissza, kicsit galaxis-szerűen. Ehhez a Miss Sporty Gel Shine 510, a Flormar Satin matte GS15 Cobalt és a Lovely Stay Beautiful 01-es lakkokat használtam és egy szivacsot. A szokásos Astor gyorsszárító fedőlakkal rögzítettem az alapot, majd miután ez megszáradt, jöhettek a pöttyök. Az Essence 33 wild white ways és egy Ebay-es pontozó segítségével elkészítettem a stilizált hópihéket, a gyűrűsujjam kivételével minden körmömre.




Bár ez a sima pöttyös is nagyon tetszik, a még téliesebb hatás kedvéért a két kimaradt körmömre 1-1 hóembert mintáztam. Az előbb használt fehér Essence lakkal készítettem el az alapot, majd az orrot az Avon nailwear pro+ P602-es árnyalatával, a pöttyöket pedig a Lovely gél hatású feketéjével alakítottam ki. Még egy réteg fedőlakk, és kész is lett az ünnepi manim. :)




Hogy tetszik nektek?






Örökkékékazég

9 megjegyzés:

  1. Bevallom, én már napokkal ezelőtt láttam ezt a manit, mert feliratkozott olvasódként a listámban megjelent a valószínűleg kapkodásból közzétett bejegyzésed vázlata, így izgatottan olvastam az első sorokat és megcsodálhattam a manidat is! :D Mostanában kicsit alulmotivált voltam blogfronton, és akkor ezek a véletlenül elolvasott kedves szavak nagyon sokat jelentettek nekem, megtáltosodtam tőlük! :)
    Köszönöm neked. A manikűröd pedig nagyon bájos, játékos szépség lett, a magaménál sokkal jobban tetszik, mert ebben élet van, vidámság.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Mindig éjjel írom meg ezeket a posztokat, hogy ne lássa senki azalatt az 1 perc alatt, amíg az Inlinkz-be beírom magam, most az egyszer alakult úgy, hogy nappal kellett, persze, hogy le is buktam vele... :D Örülök, hogy motiváltalak kicsit, tudom, milyen jól jön néha 1-1 kedves sor, nekem is volt már, hogy hasonló mondatok miatt tért vissza a blogolhatnékom. :) A manid neked is életteli volt, épp emiatt szúrtam ki magamnak, mert kifejezetten vidám volt a sok elvontság között. :)

      Törlés
  2. Nagyon aranyos lett, jól összehoztad kettőtök stílusát szerintem, és igazán ünnepivé tetted a manit :) Boldog Karácsonyt!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szerintem is jó átmenet lett kettőnk között. :) Utólag, de neked is boldog karácsonyt!

      Törlés
  3. Nagyon tetszik a mani, az a hóember cuki lett :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem egy tökéletes hóember, de valahogy tök bájos szerintem. :) Örülök, hogy tetszik. :)

      Törlés

Örülök, ha leírod a véleményed, kérlek tedd is meg! Amire figyelj: ne tartalmazzon trágár szavakat, ne legyen sértő sem rám, sem más kommentelőkre, vagy bárkire nézve. Ha nem értesz egyet, azt is írd le, de kulturáltan! :) Ha nem jelenik meg az írásod azonnal: ne ijedj meg, moderálás után ott lesz, ha betartottad a fent kérteket! :)