Instanéző #19

Augusztusban sem unatkoztunk, ez az Instagram oldalamon is meglátszott. Valahogy a terhesség miatt most többre értékelem a kajákat, mint általában, így elég sok képemre került rá a mutimiteszel hashtag, de úgy látom, szeretitek ezeket a képeket is, szóval bátran feltöltöm, amit arra érdemesnek találok. Persze a sok étel mellett rengeteg a babás tartalom, illetve a szokásos kozmetikum, naplemente és növény-témák sem maradnak el, maximum az arányok változnak. Lássuk is, miket tettem közzé az elmúlt hónapban!




Váltakozó, hogy éppen milyen jellegű ételekre vágyom. A rántott hús és a dinnye állandó, de egyébként nem kirívó sem az édes, sem a sós utáni vágyam, ugyanannyira tudok értékelni egy kakaós csigát, mint egy szelet pizzát. Édes fotóm ettől függetlenül több került fel a hónapban az oldalra. A nagy melegben a csokifogyasztásom valahogy a Kinder Schoko bons-ra korlátozódott, most már sokkal többféle, és szerencsére olcsóbb édességre is rá tudok kattanni. Igyekszem mértékkel csinálni, és egy-két ámokfutást leszámítva azt hiszem, működik is a dolog. Rengeteg gyümit is ettem a hónapban, és őszintén szólva nagy bajban vagyok már most, hogy mi lesz velem dinnye nélkül jövő tavaszig. Sütiket is sütöttem, ezeket többnyire akkor, amikor vendéget vártunk, vagy mi mentünk valakihez. Leszámítva a kakaós csigát, amit egyébként nem szerettem sosem különösebben, Liza viszont annál inkább, szóval az utóbbi 2-3 hónapban már kedvenccé avanzsált. Hogy ne mindig a pékségbe kelljen érte menni, sütöttem itthon is, egy tök egyszerű, de finom receptet sikerült találni, szóval asszem nem ez volt az utolsó alkalom. :)






Beautybloggeri mivoltomban is alkottam, ha kevesebbet is, mint szoktam. Volt egy szülinapi nyereményjátékunk, amire elképesztő számmal jelentkeztetek, a nyertes pedig nagyon örült a csomagnak, szóval kifejezetten édes szájízzel zártam a dolgot. :) A szülinapomra kapott PP Meow lakkot természetesen egy macskás manikűrrel viseltem. A sminkelést nem vittem túlzásba, főleg a hetekig tartó kánikulában, erről a termék-minimalizmusról is készült egy kép. Illetve rátaláltam életem tusfürdő illatára is, egy (sajnos) limitált Balea gyerektusi személyében. Turbó rágó illata van, és elképesztően finom! :)




A kertünkből látható naplementéktől még mindig odáig vagyok, meg vissza, készítettem is egy rakás fotót róluk. Hármat közzé is tettem, illetve egy közeli tóparti estét is megmutattam ilyen formában nektek.




A 6. hónapban rengeteget nőtt a hasam, amit imádok nézegetni, simogatni, fotózni. Mindig is odáig voltam a kismamák látványától, így elképesztően jó érzés tudni, hogy most én is így nézek ki. :) 





Elizabet nagyon mozgékony baba, ezt már a 14. héttől érezhettem is. Valamikor a 20. hét környékén pedig elkezdett kívülről is látszani 1-2 nagyobb rúgás, aminek nagyon örültünk a férjemmel, mert addig ő sajnos nem érezte a kezével sem a kislányunkat. 1-1 nagyobb rúgásról készült videó is, amik a mostani állapotokhoz képest egyébként kutyafülék, de akkor már ez a pici mozgás is nagy szám volt nekem. :) 




Visszatérve a konyhába, elég sok sós finomságot is megmutattam nektek. Lasagne és rakott tészta is készült, mindkettő isteni lett. Amúgy is nagyon tésztás vagyok, de mostanában még inkább vágyom ezekre az ételekre, ráadásul a csökkentett energiaszintemmel is könnyű őket összedobni, szóval viszonylag gyakran terítékre kerülnek. Emellett a paradicsom-mániám határtalan, mind salátában, mind magában köretként is rengeteget elfogyasztok belőle. Mióta jobb az idő, a levesek száma is elszaporodott, a túrós pogim pedig anyukám receptjével lett az igazi. :)




A ház szépen lassan alakul, erről szívesen mutatok a vlogokban és az Instán is részleteket. Cicc lefestette a kaput, én pedig átalakítottam egy kulcstartó dobozkát. A szülinapomra az egyik barátnőm 2 hihetetlenül cuki cicás bögrével lepett meg, a hálóba pedig végre felkerült a falmatricánk is, szóval ez a szoba késznek nyilvánítható.





Mivel nem tudom, hogy fogom bírni a terhesség végét, augusztusban a legtöbb dolgot beszereztük a babaszobába. Gyakorlatilag most már minden nagy dolog megvan, csak egy kuka kell a koszos pelusoknak, meg 1-2 kozmetikum, pelenka, egy mellszívó, és kész. Jártunk születéskiállításon a CsoPában, ami hatalmas élmény volt így pocakosan. Végignéztük a magzat fejlődését, sok érdekes infot olvastunk, néztünk szülésvideót, és a kiállítás végén némi interaktív tartalommal is szembetaláltuk magunkat. Én dolgoztam családi napköziben is, szóval a pelenkacsere nem okoz gondot, de Cicc még nem találkozott ezzel a tevékenységgel, szóval ezt kipróbálhatta egy játékbabán. Tök ügyi volt. :) Plüss-spermákkal is célba dobtunk, én egyszer bele is találtam a falon lévő gigantikus petesejtbe, illetve Cicc kipróbálhatta egy különleges mellény segítségével, hogy mekkora terhet cipel egy várandós nő a 9. hónap vége felé. Akik mostanában terveznek családot, csak ajánlani tudom ezt a kiállítást!




24-én voltunk ultrahangon, ahol végre kiderült, hogy kislányunk lesz. Nem mondta még mindig 100%-ra a doki, de mivel mindketten ezt érezzük és ő is majdnem biztosra mondta, elhittük neki. Ezt egy rózsaszín nyuszis rugi megvásárlásával ünnepeltük meg, ami jó apropót biztosított a nagy hír bejelentésére is. :)




A szokásos random kategóriába került egy szelfi, egy közös, szerelmes kép, egy limonádé, egy szökőkút, néhány szalmabábu és egy tűzijátékot megörökítő kép is.





Ha még nem követtek Instán,
ITT megtaláljátok az oldalamat! :)

Örökkékékazég

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Örülök, ha leírod a véleményed, kérlek tedd is meg! Amire figyelj: ne tartalmazzon trágár szavakat, ne legyen sértő sem rám, sem más kommentelőkre, vagy bárkire nézve. Ha nem értesz egyet, azt is írd le, de kulturáltan! :) Ha nem jelenik meg az írásod azonnal: ne ijedj meg, moderálás után ott lesz, ha betartottad a fent kérteket! :)