Instanéző #18

Elég zűrösre sikeredett a június és a július eleje is, ezért a késés, és a kevés kép is. Költözés és felújítás közepén állunk, közben ugye rohangálunk az ügyvéd, okmányiroda és társai között, plusz még a terhesgondozás is... Nem igazán marad erőm a nap végére sosem, napközben pedig eszembe sem jut, hogy posztolni kéne bármit is. Igyekszem változtatni ezen és aktívabb lenni, viszont addig is szeretném megmutatni - jócskán lemaradva - a hónap végétől a júniusi Insta-képeimet.






Bármi is történik és bármivel is foglalkozunk, az első természetesen a baba. Imádom a növekvő pocakomat nézegetni, simogatni, figyelni a mozgolódást és nevetni a kisember reakcióin. Annyi biztos, hogy az édeset nagyon szereti, mert akár fagyit, akár egyéb cukros nyalánkságot eszem, mindig beindul tőle. Persze, tudom, pörgeti is a cukor, de már ízeket is érez és tényleg minden édességre reagál, szóval én ezt inkább ennek tudom be. Azért igyekszem nem telezabálni magam ilyen dolgokkal, és normálisan enni. Nem mondom, hogy amíg nem volt tűzhelyünk, addig ez sikerült is, mert több volt az elmúlt héten a hamburger és a lángos, mint az értelmes kaja, de végre bekötötték a sütőt, szóval tudok finomakat és egészségeseket alkotni. Tegnap az eszköz felszentelésére csináltam is egy jó nagy adag csirkemellet friss, vegyes salival, szóval kezdek rátérni végre a jó útra. Persze azért még az albérletben készült túrós pogi és meggyes süti is, ami be is írhatja magát a kívánósságom 2. tárgyának, mert aznap majd' meghaltam valami meggyesért.





Bár nem ez az elsődleges most, a hétköznapjaim része továbbra is a sminkelés, és amikor gáz a helyzet, akkor a körmeimnek is nekiesek mindig. Szerencsére tartósak rajtam a lakkok, szóval ezt elég heti egyszer intézni, a sminket pedig nem bonyolítom túl sosem. Néhány termékfotót készítettem még a váci lakásban, ezek is kikerültek a hónapban.





A hó eleji meleget nagyon nehezen viseltem, meg is szenvedtem eléggé, viszont a június vége felé beálló változatos időjárás kifejezetten szimpatikus. Láttunk egy csomó szivárványt, csodaszép naplementéket és egy cuki tehéncsordával is találkoztunk. :)





A szokásos, utolsó, random kép is elkészült. Mielőtt elköltöztünk, szerettünk volna méltón elbúcsúzni Váctól. Volt egy kis Naszály-túránk, ahol a közös kép készült, illetve lakatot is tettünk egy erre kialakított kerítésre. Az erről készült képeket már júliusban osztottam meg, de a jégkásás, hegyen lévő vigyorgást láthatjátok már most. Tóni, a sötétbarna plüssmedve, akit karácsonyra kaptam, "megnősült" végre, a névnapi ajándékom így egy ugyanolyan típusú, csak épp sokkal világosabb maci lett. :D A csomagolás legviccesebb doboza a "Betti fölsők, amik nem jók rá terhesen" feliratot kapta, ezen napokig röhögtünk. :D Egyébként hízni egy grammot sem híztam (magyarul fogytam), csak a hasam kilóg alul mindenből, ami nem kifejezetten kismama-felső. :D A fa tyúkok a baba nemének kiderülésekor kerültek megosztásra, úgy terveztem, hogy a doki után ki is teszem csak az egyik színűt, de nem kaptunk biztos információt, csak tippet, úgyhogy ez még várat magára. Ha valaki nem követné a babavárós sorozatot, de mégis érdekelné, azért leírom, hogy egyelőre kislánynak tűnik Ficánka. :)




Ha még nem követtek Instagramon, IDE kattintva megtehetitek! :)

Örökkékékazég

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Örülök, ha leírod a véleményed, kérlek tedd is meg! Amire figyelj: ne tartalmazzon trágár szavakat, ne legyen sértő sem rám, sem más kommentelőkre, vagy bárkire nézve. Ha nem értesz egyet, azt is írd le, de kulturáltan! :) Ha nem jelenik meg az írásod azonnal: ne ijedj meg, moderálás után ott lesz, ha betartottad a fent kérteket! :)