Instanéző #12

Imádom decembert! Nem csak a karácsonyt, inkább az adventi időszakot, a készülődést, várakozást, a dekorációkat és a hangulatát a hónapnak. Mindig kiakadok azon, ha valaki hisztizik, hogy mennyi nyűg van vele, számomra ez a legnyugodtabb, legkellemesebb hónap az évben. Egyedül az időjárással nem voltam kibékülve, nagyon meleg volt több napon is, de alapvetően rengeteg szuper élmény és emlék köt 2016 decemberéhez is. S hogy ez mit jelent képekben? Lássuk! :)




A hónapban a természetfotóim kicsit átalakultak. Egyrészt imádtam az ablakban lévő madáretető látogatóit nézni és fotózni, másrészt a csodaszép kivilágított épületek is rabul ejtettek. Még novemberről maradt egy naplementés kép, ami csak most került ki, illetve a szuperholdat is sikerült lekapnom. :)




A körmeimet valamiért nem bonyolítottam túl, pontosabban mindig meg volt csinálva szépen, de valahogy nem volt indíttatásom fotózni őket. Az egyik kedvencem a manikűrvadászos, hóemberes mani lett, a másik, hópihés körömben pedig az ezüst FUN lakk tetszett igazán, ezért is került fel róla ennyi kép. :)




A december valahol mindig a nagy kajálásokról és a sütikről szól, ez nálunk sem volt másként. Készítettem piskótatekercset, fantás sütit és mézeskalácsot is. Utóbbiból előállítottam a The Beatles zenekar tagjait, ami nekem is nektek is kedvenc lett. Renegeteg like-ot kapott Instán a négy gombafej. :)







Készült jópár szelfi is a hónapban, mind közös, mind egyedüli, illetve outfit-et is videóztunk egyet, amiben központi szerepet játszott egy kóbor cica.





A körmökkel ellentétben, sminkekben bővelkedett a profilom a hónapban, élveztem csinálni és fotózni is ezeket. Ideért a régóta vágyott Hammered árnyalatom a Colourpoptól (na jó, Ali-ról... :D ), és a csodás BHCosmetics palettám is. A nyereményjátékon sokan játszottatok, tetszett nektek a csomag. :)




Mindig sokat kirakóztunk, és túl egyszerűnek ítéltük meg az általános ilyen jellegű játékokat, így belevágtunk egy "lehetetlen" feladatba is. Jelentem, nem lehetetlen, kb 2 hét alatt kiraktuk ezt is, pedig csak esténként, illetve hétvégén foglalkoztunk vele. Van még egy minion-os is, alig várom, hogy nekiálljak.





Teljesen random képek is készültek, ahogyan mindig. Anno sokat gondolkoztam, hogy milyen laptopot vegyek, és most, több, mint fél év elteltével, azt kell mondjam, nagyon jól választottam. Imádom, hogy fehér, és jól is működik. A hajamból is vágtam, bár az a frizura nem lett végleges, mert most még rövidebb annál. Valahogy mindig ez van, ha nem látok nagyobb változást, akkor pár héten belül újra az ollóért kapok. Most olyan rövid, hogy ennél lejjebb már nem vágnám semmi pénzért, de imádom a jelenlegi hosszt. :) Szegény maci-gyertyát szépen kivégeztük, de még van négy, úgyhogy a teljes rokonságnak nem esett baja. :D A legnagyobb ajándékom idén kétség kívül az új kamerám volt, ami kívül-belül egy kis csoda. :)





A karácsony szellemében kreatívkodtam egy keveset, képeslapokat és kulcstartót is készítettem néhány barátnak. 




Természetesen adventi hangulatfotókból sem volt hiány. Imádtam a türkiz gömbjeinket a fán, a gyertyákat, a mézeskalács falut, és a Tesco közepén díszelgő Coca Cola kamiont is. 







Sajnos, nagy kedvencem, George Michael is az égi színpadon csillogtatja mostantól  tehetségét, így tőle is elbúcsúztam a kedvenc képemmel róla.




Ha nem követtek még Instagramon,
IDE kattintva megtehetitek.

Örökkékékazég

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Örülök, ha leírod a véleményed, kérlek tedd is meg! Amire figyelj: ne tartalmazzon trágár szavakat, ne legyen sértő sem rám, sem más kommentelőkre, vagy bárkire nézve. Ha nem értesz egyet, azt is írd le, de kulturáltan! :) Ha nem jelenik meg az írásod azonnal: ne ijedj meg, moderálás után ott lesz, ha betartottad a fent kérteket! :)