DIY fényképes naptár

Régebben minden évben a karácsonyi ajándékok közt szerepelt a fényképes naptár nálunk. Anyukám is mindig készített, és én is átvettem ezt a szokást, így pl az összes húzáskor, legyen szó osztályról, kórusról vagy táncóráról, mindig ezzel is kedveskedtem az ajándékozottaimnak. Az utóbbi 2-3 évben ellustultam ezzel kapcsolatban, viszont idén úgy döntöttem, nem elégszem meg a Praktika magazinos nulla férőhelyes falravalóval, így nekiestem a közös képeinknek, kerestem egy jó alapot, és elkészítettem az idei naptárunkat. Kicsit sztorizok is a képek elkészüléséről, így bár a naptár elkészítése nem a legérdekesebb, mégis a szívem csücske ez a videó. Remélem, szeretni fogjátok! :)




Örökkékékazég

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Örülök, ha leírod a véleményed, kérlek tedd is meg! Amire figyelj: ne tartalmazzon trágár szavakat, ne legyen sértő sem rám, sem más kommentelőkre, vagy bárkire nézve. Ha nem értesz egyet, azt is írd le, de kulturáltan! :) Ha nem jelenik meg az írásod azonnal: ne ijedj meg, moderálás után ott lesz, ha betartottad a fent kérteket! :)