Téli ruhák a Bonprix-től - Advent 2016

Néhány hete lehetőséget kaptam a Bonprix webáruháztól, hogy rendeljek tőlük. Már ismertem a ruháikat, hiszen kb a fele ruhatáramat tőlük rendeltem, de nagyon örültem a lehetőségnek, így néhány régi vágyamat ki is elégítettem a mostani rendeléssel. A videóban mutatott ruhák pontos linkjét a videó alatti leírásban megtaláljátok, de a kategória egyéb darabjait is érdemes szemügyre venni.

A női kardigánok és pulóverek nem túl vastagok, de nagyon kényelmesek, a videóban szereplőn kívül több is van már nekem.

A férfi kardigánok és pulóverek szintén szupereknek tűnnek, ebből csak ezt az egy darabot tudom még jellemezni, ezzel elégedettek vagyunk.

A női nadrágok nagyon kényelmesek, és piros pont a változatos hosszért.

Az oldalon egyébként a blúzok és pólók a kedvenceim, az olcsóbb darabok közt is remek cuccokat találni. Rengeteg ilyen felsőm van, amik egytől egyig kedvenceimmé váltak a közel egy év alatt, mióta rendelek tőlük.

Innen is köszönöm szépen a Bonprix csapatának a lehetőséget!





Örökkékékazég

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Örülök, ha leírod a véleményed, kérlek tedd is meg! Amire figyelj: ne tartalmazzon trágár szavakat, ne legyen sértő sem rám, sem más kommentelőkre, vagy bárkire nézve. Ha nem értesz egyet, azt is írd le, de kulturáltan! :) Ha nem jelenik meg az írásod azonnal: ne ijedj meg, moderálás után ott lesz, ha betartottad a fent kérteket! :)