Instanéző #11



Megint eltelt egy hónap, és az év legcsodásabb időszakához érkeztünk végre! Imádom az időjárást, a hőmérsékletet, a színeket, az illatokat, a hangulatot és a fényeket is! Őszintén szólva nem igazán tudtam magam visszafogni már novemberben sem, így az Instán elég sok karácsonyi hangulatú képet tettem közzé. Ezek mellett megjelent pár őszi kép is, illetve eléggé beauty korszakomat éltem most, így sok smink és termékfotó is napvilágot látott az elmúlt néhány hétben. Lássuk is őket!


Ami a kozmetikumokat illeti, elég sok újdonságot próbálgattam mostanság. A Dove kézkrém hatalmas kedvencem lett, ahogy az ajándékba kapott P2 kozmetikumok nagy része is. Nekem most nem volt lehetőségem Joy napozni, de Cicc vett nekem néhány dolgot, csak mert jófej és szeret. :) A hónap utolsó napjaiban érkezett meg egy Ebay-es palettám, ami valami elképesztően gyönyörű. Belenyúlni még nem mertem, de szinte biztos vagyok benne, hogy imádni fogom! :)






 A körmözést is nagyon élveztem a hónapban, voltak egyszerűbb és bonyolultabb manijaim is. Végre Manikűrvadász is volt, illetve nem tudom, mitől, de betonkemények most a körmeim, így a hosszúságával döntögetem szépen a rekordjaimat. :) A hónap végére egy hópihés mani is becsúszott.






Kaja-fronton sem panaszkodhatok, készült főzős, villámvacsis videóm, de ezen kívül is sok finomságot ettünk. Volt néhány melegebb nap, akkor a salikra kattantam rá, de kaptam ágyba reggelit is, illetve én is készítettem meglepi amerikai palacsintát Ciccnek. Egy kis csoki és fánk is becsúszott, erre később még kitérek. :)






Sminkek terén sokat és színeset készítettem a hónapban. Nagyon élveztem, de annak is örülök, hogy  tél beköszöntével inkább a szám lesz hangsúlyos, mert imádom a vörös rúzsokat!






A természet és az állatok szeretete sem bújkált bennem a hónapban, előszeretettel mutogattam mindkettőről képeket. A Budakeszi Vadasparkban most voltunk először, de biztosan nem utoljára, az ablakpárkányunkat pedig konkrétan megszállták a cinkék a madáretető miatt, amit kitettem nekik a hónap közepe táján.






A vadasparkban készült néhány közös kép is rólunk, amik nagyon tetszenek, így egy montázs formájában közzé is tettem őket.




Sok random kép is született a hónapban. Átéltem egy olyan brutál menzeszt, amilyen évek óta nem volt, így majdnem egy hétig csak csokin és görcsoldón éltem. Kaptam egy elég vicces e-mailt egy Ebay-es eladótól, és megvettük életünk 2. legnehezebb kirakóját. Rengeteget játszunk ezekkel, és kicsit kevésnek éreztük már a simákat, így nehezített pályán folytatjuk. Hát... nem könnyű. :D Egerbe is utaztunk, ez már adventi téma, az ötödikei videóban láthattok erről majd vlogot. Megérkezett az első Look Fantastic dobozom is, és asszem függő leszek.





A karácsonyi hangulat már szeptember óta kering körülöttem, de a hónap közepétől, ahogyan a  videókkal is haladtam, végeláthatatlanul magával ragadott. Így hát feldíszítettem a lakás néhány részét, adventi naptárt készítettem és karácsonyi vásárban is voltunk már, ott is fotóztam rendesen.






Az ajándékomat is megkaptam már, mert utolsó darabként nem mertük otthagyni, ő pedig nem más, mint Tóni, Elton, a medve. Mikes Elton. :D Annyira puha és ölelnivaló, ráadásul legalább 10 éve vágyom egy ilyen hatalmas bújós jószágra. Tudom, nem hasznos és nem is túl felnőttes, de ha bármi és eközött is választhattam volna, ezt kértem volna. Gondolva itt tárgyi dolgokra természetesen... :)






Ha még nem követtek Instán, IDE kattintva megtehetitek! :)


Örökkékékazég

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Örülök, ha leírod a véleményed, kérlek tedd is meg! Amire figyelj: ne tartalmazzon trágár szavakat, ne legyen sértő sem rám, sem más kommentelőkre, vagy bárkire nézve. Ha nem értesz egyet, azt is írd le, de kulturáltan! :) Ha nem jelenik meg az írásod azonnal: ne ijedj meg, moderálás után ott lesz, ha betartottad a fent kérteket! :)