Sünis körmök

Az utóbbi időben imádok a körmeimmel pepecselni. Természetesen még mindig nem vagyok olyan szinten, amilyenen szeretnék, de amióta beszereztem néhány nagyon jó ecsetet, egész ügyes kis mintákat szoktam készíteni magamnak. Kb. 2 hete egy sünis manikűrt készítettem, amire Instagramon iszonyúan ráugrottatok, így úgy éreztem, muszáj írnom róla kicsit részletesebben. Ez jön most. :)




Tehát, az alap, ami a gyűrűs és a középső ujjaimat kivéve minden körmömre került, az El Corazón Active Bio-gel lakkok közül a Vampire in Love árnyalat. Csodaszép holo barna lakk, minimum 10 napi tartóssággal, és remek fedéssel. Imádom! Két rétegben kentem a Rimmel Nail Nurse fölé, majd az Astor gyorsszárító fedőlakkjával fixáltam.




A két kimaradt körmömre az alaplakk száradása után a Cien nude lakkja került, ami 2 rétegben remekül fed. Nagyon olcsó, de remek minőségű lakkról van szó, ez sem pattant meg korábban, mint a barna, pedig töredék árba került hozzá képest. Hogy megóvjam az alaprétegemet, még a mintázás előtt felkentem a fedőlakkot, majd jöhettek a pici ecsetek és a színek.


A Paint jóbarát... :D



A süni fejét az Avon nailwear pro+ széria Naked Truth árnyalatával rajzoltam meg, majd a Lovely gél hatású feketéjével rápontoztam az orrot és a szemet. A tüskéket 3 különböző barnával rajzoltam meg: a RdelY Chocolate árnyalatával kialakítottam a formát, majd egy sötétbarna, lekopott számú ősrégi Lovely lakkal és a többi körmömön használt El Corazón-nal tettem árnyaltabbá. A süni alatti leveleket Ebay-es díszítőtollakkal rajzoltam meg, ezekkel nem foglalkoztam különösebben, csak 3 őszi levélárnyalattal vonalkáztam kicsit.

Jöhetett is az Astor fedőlakk, majd 10 nap, amíg mozdulatlanul élvezhettem a "művemet". :)


Nektek hogy tetszik? Milyen manikűröket szerettek jobban, az egyszerű, minta nélkülieket, vagy jöhetnek az ehhez hasonló figurák? :)






Örökkékékazég

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Örülök, ha leírod a véleményed, kérlek tedd is meg! Amire figyelj: ne tartalmazzon trágár szavakat, ne legyen sértő sem rám, sem más kommentelőkre, vagy bárkire nézve. Ha nem értesz egyet, azt is írd le, de kulturáltan! :) Ha nem jelenik meg az írásod azonnal: ne ijedj meg, moderálás után ott lesz, ha betartottad a fent kérteket! :)