Instanéző #9

Két hetet csúsztam ezzel a bejegyzéssel, ami a blog elmúlt időszakbéli aktivitását tekintve nem is csoda. Nem tudom, mi miatt nincs kedvem mostanában írni, de tény, hogy nincs. Muszájból meg minek? Az nem lenne olyan, amit büszkén vállalok. Szóval kicsit motiválatlan vagyok az utóbbi időben, cserébe a videó viszont több, ahhoz nagyon is van kedvem. :) Bízom benne, hogy hamarosan visszatér az írási kedvem is, mert egyébként imádom csinálni. No de aki a cím miatt kattintott, azt úgysem a lelkizésem érdekli, szóval jöjjenek a szeptemberi képeim! :)



A havi körömfestésem nem volt túl izgalmas, így csak két manikűr került fel az oldalra. Mindkettő új lakkokkal készült és mindkettőt nagyon szerettem viselni. Egyértelműen a geometriai formák tetszettek a hónapban, ellenben a mostanival. Múlt héten baglyos, most meg sünis körmökkel díszelgek. :D A zöld manit még a nyaralásunkkor viseltem egyébként, és nagyon szerettem, biztosan fogok még ilyen össze.vissza csíkos körmöket készíteni magamnak.




A sminkemet sem bonyolítottam túl. Gyakorlatilag egy bordós-aranyos szemfestést viseltem egész szeptemberben, amiről egyébként videó is készült. A türkiz tusvonal még augusztusról csúszott át ide.





Szeptember 10-én ünnepeltük az 5. házassági évfordulónkat, bár mindketten betegek voltunk éppen, így csak néhány kép formájában jeleztem ezt felétek is. Viszont így 5 év lemaradással végre elkészítettem az esküvői albumunkat, aminek nagyon örülünk, tök jó lett szerintem. Ha kíváncsiak vagytok rá, szívesen megmutatom egy videóban, kommentben ér visítani ezügyben. :)




Cicc szülinapja is szeptemberben van, amire rendesen felkészültem. Kávés sakk-tortát és hatalmas kávécsomagot kapott, ugyanis mindig csillogó szemekkel nézte, ahogy Peti darált a vlogjaiban. :) Szerencsére jól vettem a jeleket, mert nagyon örült a ketyerének és a kávéknak is. :) A képeslap is saját készítésű, ahogy mindig. :)




A kajás montázson látszik a kívülről nem túl tetszetős torta belseje, ezúttal arra fektettem a hangsúlyt. :) Egyébként a betegségünk miatt nem ettünk túl bonyolult kajákat a hónapban, becsúszott egy Meki és pár süti is. :) A répatortáról azóta videót is készítettem.




A betegség alatti menüt és a Pixibag-et is megörökítettem 1-1 képen.





A természetfotó-mániám szokás szerint tombolt, ezt egek, erdő és naplemente is jelezte az Instán. Ja meg a bogyók. :D Sátiról is muszáj volt egy képet készítenem. Imádom ezt a macskát, akkor is, ha csak plüss. <3




Pár képen mi is szerepeltünk szeptemberben. :) A hajam nő, mint a gomba és imádom, hogy teljesen egyedül ilyen szépen le tudom vágni, Cicc meg imád tovább fotózni, mint amire megkértem, így egy visszafordulós kép is készült rólam. :) A Nerdy Nummies Cookbook régi vágyam volt, a közös kép pedig teljesen véletlenül készült, de imádom! :D




Ja és egy holografikus cipóm is lett a hónapban. :D




Ezek a képek kerültek fel tehát az Instagramra szeptemberben. Szerettem ezt a hónapot, bár a betegség nem hiányzott belőle.

Ha még nem követtek, ITT megtehetitek.

Örökkékékazég

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Örülök, ha leírod a véleményed, kérlek tedd is meg! Amire figyelj: ne tartalmazzon trágár szavakat, ne legyen sértő sem rám, sem más kommentelőkre, vagy bárkire nézve. Ha nem értesz egyet, azt is írd le, de kulturáltan! :) Ha nem jelenik meg az írásod azonnal: ne ijedj meg, moderálás után ott lesz, ha betartottad a fent kérteket! :)