Instanéző #7

Az augusztus minden évben elég mozgalmas hónap nekünk. Ekkor van a szülinapom, aminek környékén évről évre elutazunk Agárdra egy Bereczki Zoli koncertre. Általában a nyaralást is ekkorra időzítjük, reménykedve a kezdődő őszi időjárásban. Most sem történt semmi sem másként, így egy szuper, izgalmas hónapon vagyunk túl. A nyaralós képeket jövő héten mutatom meg, most azonban itt a havi szokásos Insta-adag. :)






A hónapban nagyon élveztem a körmös pepecselgetést, így elég sok mutatósabb manit készítettem el. Ha jól emlékszem, az előző hónap éppen ennek az ellenkezője volt, és igazából most is csak simán pirosak a körmeim, semmi cicoma. Minden esetre az augusztus egyértelműen egy körmös hónap volt, ezért is kezdem ezzel. :)






A kaja-pia vonalon is aktívkodtam a hónapban. Részben a szülinapi tortám, részben a limitált fehércsokis Twix kényeztettek, de volt itt szülinapi bonbon, és néhány retro szendvics is. Apropó, ki imádja még rajtam kívül a párizsis, csemege ubis kenyeret?





A sminkjeim többnyire a Colourpop koppintott szemhéjfestékeivel készültek, amik isteni színekben lapulnak a komódomban. Azért egy zöld rúzs is befigyelt, csak hogy kitűnjek a tömegből. :D





A szokásos termékfotók is megvoltak a hónapban. Rúzs tag-et készítettem, illetve Colourpop mániának is hódoltam. Emellett bekerültem a Trnd Cien-tesztelős csapatába, illetve Katy is meglepett egy csodás szülinapi csomaggal.






A hajammal is szerettem pepecselni a hónapban, hol egyenesítettem, hol befontam, hol pedig frufru vágáson gondolkodtam. Utóbbin azóta is kattogok, és magamat ismerve, egy unalmas/ideges pillanatomban oda fogok ugrani az ollós fiókhoz és nekiesek. Mivel a hajam sokkal gyorsabban nő az átlagnál, az sem gáz, ha nagyon bénán áll majd, hiszen max 2 hónap hullámcsat-használat és máris ugyanolyan, mint most.





A természet-fotók többnyire vízparti naplementékben merültek ki, de anyukám szülinapi óriás kaktuszát is megörökítettem.




Ezúttal a szelfi kevesebb volt, helyette azonban Cicc is lefényképezett, meg én is őt. Egy szuper Zoli-Prismát is készítettem, illetve kiskori önmagammal is találkozhattatok.




A random képek között szerepel egy lusta tűzijáték-nézés, egy kisvonatozás, egy kutyus, egy nyuszi, a legújabb és eddigi legcukibb színezőm, és pár utazós hangulatkép is.





Ha tetszenek a képeim, IDE kattintva eljuthattok az Instagram fiókmhoz, ahol mindig a maguk idejében láthatjátok a fotóimat. :)

Örökkékékazég

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Örülök, ha leírod a véleményed, kérlek tedd is meg! Amire figyelj: ne tartalmazzon trágár szavakat, ne legyen sértő sem rám, sem más kommentelőkre, vagy bárkire nézve. Ha nem értesz egyet, azt is írd le, de kulturáltan! :) Ha nem jelenik meg az írásod azonnal: ne ijedj meg, moderálás után ott lesz, ha betartottad a fent kérteket! :)