Instanéző #6

Mindig igyekszem a hónapokhoz köthető bejegyzéseket és videókat időben elkészíteni, de néha valami közbeszól. Jelen esetben a havi kedvences videót még fel tudtam tölteni időben, ám a kezemet jobban igénybevevő Instanézőt még nem. Aki nem tudná, ínhüvelygyulladás boldogítja az utóbbi 2 hetemet. Már sokkal jobb, ezért is tudok írni, de az alig mozgó ujjaimmal nem tudtam volna időben elkészíteni ezt a sok képes bejegyzést. Szóval picit elkésve, de annál nagyobb szeretettel, lássuk a júliusi képeimet! :)



Ha már említettem, kezdjük az ínhüvelygyulladással. A kötés ijesztő lehet, de semmi extra, csak egy gyógyszeres, gyulladás és fájdalomcsillapító tapasz, ill. egy háló, ami megtartja a karomon. A patik nagyon kíváncsiak voltak rá. :D




A hónapban rengeteg finom és jól kinéző, Instáért kiáltó enni- és innivalóhoz volt szerencsénk. A kedvencem a névnapi málna tortám, illetve a csirke+saláta kombináció volt. :)





 Tartós manikat viseltem egész hónapban, így ebből csak 4 féle jött össze, de egyik sem volt átlagos. :) A kedvencem az azték mintás mani volt, ami ahhoz képest, hogy szabad kézzel milyen béna tudok lenni, egészen jól sikerült szerintem. :)




Durván rákattantam a  Prisma alkalmazásra, amivel szuper effekteket lehet a képekre pakolni. Mostanában minden képemet kipróbálom pár ilyen kis elvont filterrel és hihetetlen jókat sikerül így alkotnom. A legjobb módszer arra, ha rossz minőségűre sikerül egy fotó, mert a rajzos hatás elveszi az életlenséget. :)



 

Néhány szelfit is lőttem, de sosem ok nélkül. A kedvenc BOMB maszkom sajnos ezzel a használattal elfogyott, a vízesés fonást viszont biztosan sokat fogom még elkészíteni, mert nagyon tetszik magamon (is). A csodás cseresznyés ékszer-szett Ebay-ről van, a hajamnak pedig ismételten nekiestem, de inkább csak formázás céljából, a hosszát békénhagytam. :) Új profilkép is készült, ami azóta is nagyon tetszik, pedig általában hamar megunom a képeket magamról.







A természet- és városfotók ezúttal kevesebben voltak, de néhány szép képet így is sikerült készítenem. 





Sminkeltem is ezerrel a hónapban, és - ahogy a képeken is látszik - leginkább a rózsaszín árnyalataival dolgoztam. Ehhez képest, kb két hete le sem tettem egy bronzos színt, szóval az augusztus etéren biztosan máshogy alakul majd.






Néhány termékfotót is készítettem. Sikerült lecsapnom végre a Lovely highlighterére, illetve a Catrice kifuttatáson egy csodás rosegold színre. Katy mentás fotós kihívásának sem tudtam ellenállni. :)





Ennyit a júliusról, az augusztusi adaggal pedig igyekszem majd időben jönni (bár épp akkor fogunk nyaralni, szóval nem ígérek semmit... :D )


Ha még nem követtek Instagramon, ITT megtaláltok! :)

Örökkékékazég

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Örülök, ha leírod a véleményed, kérlek tedd is meg! Amire figyelj: ne tartalmazzon trágár szavakat, ne legyen sértő sem rám, sem más kommentelőkre, vagy bárkire nézve. Ha nem értesz egyet, azt is írd le, de kulturáltan! :) Ha nem jelenik meg az írásod azonnal: ne ijedj meg, moderálás után ott lesz, ha betartottad a fent kérteket! :)