Körömlakk TESZT - vendégposzt!



 
Nemrég olvashattatok már egy vendégposztot, amit Patrícia kreált nekünk. Ezúttal egy másik tesztnyereményes hölgyemény, Erika írt nekem. A nyereménye egy körömlakk-szett volt, 4 db lakkal. Az írásba most sem javítottam bele, azt hiszem 3 vesszőt helyeztem át össz-vissz. :) Olvassátok szeretettel! :)



"Nagyon örültem, amikor megkaptam a körömlakkokat, mert a színei pont az én ízlésemet tükrözték.


A csomagolása nagyon kis aranyos, és az árnyalatokról is úgy gondoltam, hogy jól kombinálhatóak. A leírást is megnéztem a hátoldalán, s ami egy kicsit meglepett, hogy a származási ország Kína, (azt tudtam róla, hogy Tescos lakk). Az az igazság, hogy nem szoktam kínai kozmetikumokat használni, vagy legalább is nem tudok róla. Mikor kibontottam a bordó színű lakkot próbáltam ki először. Kellemes meglepetésként ért, hogy az ecsete szélesebb az eddig általam használtaknál. Tulajdonképpen, ha középen húzunk egy csíkot a körmünkön, két oldalt már csak egy kis igazítás szükséges, nagyon könnyen, szépen használható. A lakk fedése is meglepett, mert akár már egy soron is jól takar, de mivel háztartási munkát mindennap végzek, biztos, ami biztos alapon, két soron lakkoztam. A körmeimen a lakkok 2-3 napig bírják, ezt a teljesítményt ez a lakk is hozta, a 2. nap este kellett egy picit a köröm végén igazítani.


Másodiknak a halvány rózsaszínt használtam, ami kis bájos szín, és akár három napig is bírja, mert ha egy picit kopik, nem feltűnő!





A 3. lakk a sötét rózsaszín volt, ami nagyon szép színű és tartóssága a bordóéhoz hasonló. Utoljára az  aranyszínűt (ami a csomagoláson színtelenként szerepel) próbáltam ki, ami nekem a legkevésbé tetszett, önmagában  nem túl látványos, de viszont fedőlakként ő is és a halványrózsaszín is jól mutat.


Összességében nagyon elégedett vagyok a lakkokkal, bár fenntartással fogadtam, hogy kínaiak a végén kellemesen csalódtam bennük. Bármelyik ismertebb márkával (pl: Essence, Miss Sporty) ,sikeresen „felveszik a versenyt”. Külön kiemelném az ecsetet, ami nagyon tetszett, a lakkok krémességét és fedését.

Ezek után, ha találkozom velük biztos, hogy meg fogom vásárolni őket!


Köszönöm szépen, Betti a lehetőséget!!!"


Csomagolás minősége:
Csomagolás kinézete:
Száradási idő: 0
Állag:
Ecset:
Finish: 0
Tartósság: 0
Választék: 0
Ár:
Beszerezhetőség: 0


Össz.: 5/10

Örökkékékazég

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Örülök, ha leírod a véleményed, kérlek tedd is meg! Amire figyelj: ne tartalmazzon trágár szavakat, ne legyen sértő sem rám, sem más kommentelőkre, vagy bárkire nézve. Ha nem értesz egyet, azt is írd le, de kulturáltan! :) Ha nem jelenik meg az írásod azonnal: ne ijedj meg, moderálás után ott lesz, ha betartottad a fent kérteket! :)