Instanéző #3


Május eleje van, és szerencsére most semmi sem szólt közbe ahhoz, hogy időben elkészítsem az áprilisi Instagram képeim összegzését. Ez a hónap a kaja és a szemsmink fotózás jegyében telt, a legtöbb képem ugyanis ebből a két kategóriából került ki. Tök érdekes egyébként visszanézni a képeimet, hogy mennyire rá tudok kattanni 1-1 témára néha. Kíváncsi vagyok, mi lesz a májusi fő támám majd... :D No de ne szaladjunk ennyire előre, lássuk inkább az áprilisi képeket. :)



A hónap tehát igencsak a szemsminkekről szólt nálam... Nem csoda, hiszen az esti arcápolásom érdekében elkezdtem itthonra is legalább egy minimális sminket feldobni. Nem viszem túlzásba, az arcomra csak korrektor kerül, plusz megcsinálom a szemöldököm és a szememet kifestem. Viszont a szemsminkkel nem fukarkodok, egyrészt, mert rengeteg szuper palettám van és imádok pepecselni velük. Másrészt mert 6 spirálom van éppen nyitva, amiket szintén használni kéne. Lehet, hogy csak én vagyok ilyen, de ha nem vagyok kisminkelve, rendszerint elbliccelem az arcápolást este, így viszont ha már sminket mosni elbattyogok a fürdőbe, könnyebben ráveszem magam a többire is. Szóval éljen a minden napi smink, ami - ha éppen elborul az agyam - egész színesre szokott sikeredni. :)




1-2 szelfit is lőttem, de most tényleg inkább a szememen volt a hangsúly. :)




A hónapban elég kísérletező voltam, ami a konyhát illeti. Készítettem pizzát (saját, újfajta tésztával), húsos pitét (szintén új recept és isteni lett :) ), de persze nem csak sk. kajákat ettünk most sem. Az eper még mindig nagy kedvenc, evés és fotózás szempontjából, de néha felváltotta egy kis körte és kiwi is. :D Régóta nem ettem m&m-st, természetesen ezt is lefotóztam, mikor végre hozzájutottam egy kisebb zacsihoz. És persze kaptam most is ágybareggelit, na meg majálisi sült kolbászt mustárral, sörrel, krumplival. :)






A körmeimet illetően egész kreatívnak mondhatom a hónapot, szerettem mintázni ezúttal. :) 






Nem szeretem ezt a meleg időjárást, konkrétan alig várom a novembert, de fotózás szempontjából minden bizonnyal ez a tavaszi-nyári időszak a legjobb. Jártunk a Veresegyházi Medveotthonban, láttunk csodás felhőket és a váci buszállomás virágzó fáit is sikerült lencsevégre kapnom. :)







Random fotókat is lőttem, néhány szépségápolási kedvencről, két új családtagról, és egy kis DIY projektről is. A Glamour-napi fotó sem maradhatott el. 






Persze ki is kapcsolódtunk a hónapban is. A zenei kedvencem abszolút Darren Criss volt, hihetetlen ez a pasi, de komolyan! :) Az esztergomi kiruccanás során lampionos hajófelvonulást is láttunk, egyébként viszont a Hart of Dixie sorozattal teltek a napjaim a hónapban. :)




A fiókomat ITT érhetitek el, ha szeretnétek élesben, a maguk idejében látni a képeimet. :)

Örökkékékazég

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Örülök, ha leírod a véleményed, kérlek tedd is meg! Amire figyelj: ne tartalmazzon trágár szavakat, ne legyen sértő sem rám, sem más kommentelőkre, vagy bárkire nézve. Ha nem értesz egyet, azt is írd le, de kulturáltan! :) Ha nem jelenik meg az írásod azonnal: ne ijedj meg, moderálás után ott lesz, ha betartottad a fent kérteket! :)