Virágos-pöttyös mani

 
A nyarat vállaltan utálom, a tavasz pedig vészjóslóan közelíti a meleget, emiatt nem a kedvencem ez az évszak sem. Ettől függetlenül a színek, a virágok és az illatok engem is évről-évre elvarázsolnak, mind a természetben, mind a szépségápolásban. Az arcomra nem festegetnék virágokat, annyira én sem vagyok bátor, de a körmeimet szívesen borítom virágba ilyenkor. Most is ez történt, amire ha kíváncsiak vagytok, tartsatok velem! :)





Előre szeretnék elnézést kérni a képek miatt, az a szomorú helyzet áll fenn, hogy a gép, amivel videózok, borzasztó minőséget ad képek terén. A videókkal elégedett vagyok, nyilván lehetne jobb, meg HD, meg mit tudom én, de szerintem szépek, nézhetőek... Viszont a képei borzalmasak a masinának, így mióta Iphone-om van, előszeretettel fotózok vele. Persze ezzel sem tökéletes, de igazából egyik megoldás sem jó. Egyelőre erre van lehetőségem sajnos, úgyhogy please, ne utáljatok érte! :)





Na de akkor jöjjön is a mani. :) Elsőként az Avon Coral Reefjét kaptam elő a fiókból, de nem tudtam még, mit kezdjek vele, csak hogy ezt akarom. Aztán megálmodtam, hogy fehérrel kombinálom, így a Rimmel 60 seconds lakkok fehérjét is elővettem. Valami még hiányzott, de miután eldöntöttem, hogy virágok lesznek a mancsaimon, egyértelmű volt, hogy egy zöldre van még szükségem (Rose Nails,  Green Tea). Leültem tehát a fent említett 3 színnel, a Rimmel Nail Nurse-szel, illetve egy pontozóval és egy tömb post-it-tel (arra szoktam kitenni a festéket pontozó használatakor), és alkotni kezdtem.



Vakuval egészen más a korall lakk színe... :)


A korall lakk a két szélső ujjamra került, a fehér a szokásos gyűrűs- és középső ujj kombóra, a kimaradt mutatóujjamra pedig így egyértelműen a zöld lakk került. A virágokat 5 korall pöttyből alakítottam ki, majd a közepükbe ugyanazzal a nagy méretű pontozóval 1-1 fehér pötty került. Végül egy kisebb fejjel összekevertem a korall és a fehér lakkot, ez került legbelülre. A zöld pöttyök is a kis fejjel készültek, random, ahová úgy éreztem, hogy kell egy kis szín... :)


Nagyon egyszerű volt, kb 10 perc alatt elkészültem, ehhez képest kifejezetten mutatós lett a végeredmény szerintem. :) Azt leszámítva, hogy egy azóta már kidobásra ítélt fedőlakkot használtam végül, ami annyira sűrű volt, hogy az egész manit összebuborékozta. :( A vakus képek még a fedőlakk előtt készültek, így a szín nem olyan szép, de látjátok, hogy fénykorában volt ez szebb is, mint amilyen végül lett. :D


Nektek hogy tetszik? :)




Örökkékékazég

2 megjegyzés:

Örülök, ha leírod a véleményed, kérlek tedd is meg! Amire figyelj: ne tartalmazzon trágár szavakat, ne legyen sértő sem rám, sem más kommentelőkre, vagy bárkire nézve. Ha nem értesz egyet, azt is írd le, de kulturáltan! :) Ha nem jelenik meg az írásod azonnal: ne ijedj meg, moderálás után ott lesz, ha betartottad a fent kérteket! :)