Manikűrvadász 25. forduló

Jó szokásomhoz híven ismét jelentkeztem az aktuálisan futó Manikűrvadász fordulóra. Ennek már több, mint egy hónapja, ugyanis amint megláttam a lehetőséget, írtam is Ciiskának az e-mailt. :) Különleges forduló ez nekem, ugyanis időközben meglett a 30 manim a blogon, így már tőlem is vadászhatott valaki. Nagyon kíváncsi vagyok, melyik körmömet választja ki Melcsi, bár őszintén szólva, nem irigylem, hiszen elég amatőr szinten körmözök én még sokakhoz képest. :) Én ezúttal ismerős terepre tévedtem, ugyanis ismét Adélt dobta nekem a gép. Imádom a csajszi alkotásait, néha unalmas perceimben azon kapom magam, hogy csak nézegetem az Isntáját és eltelik fél-1 óra, mire rájövök, hogy más dolgom is van. :D Szóval Adél blogja lett az én terepem, ahol kellemes kutakodós perceket tölthettem (volna) el...


Volna, ugyanis tényleg rengeteget nézegetem a képeit és a blogját, és szinte azonnal tudtam, hogy melyik manikűrjét fogom koppintani. Nem kell semmi extrára gondolni egyébként, egy sima inverz nyomdázásról van szó, de mivel totál szerelmes vagyok PP Paris-ba, emlékszem, anno mennyire irigykedve nézegettem a képeket erről a maniról.




Mostanában nagyon rákattantam a pink lakkokra, így egy élénk, csupa csillám árnyalatot választottam 4 körmöm alapjának. (Miss Sporty Funtasy 030). A gyűrűsujjamra a Rimmel 60 seconds 703 white hot love-ja került, mindkét lakk két rétegben, természetesen Rimmel Nail Nurse alapra.

A nyomdázáshoz a MoYou Princess kollekciójának 09-es lemezét használtam, ugyanazzal a mintával nyomtam a mintát a körmeimre. Sajnos az említett Miss Sporty lakk nem alkalmas nyomdázásra és nincs is hozzá hasonló élénk pink lakkom, úgyhogy egy árnyalatban viszonylag közel álló, kicsit korallosabb beütésű lakkal helyettesítettem, szintén a Miss Sportytól (Clubbing Colours kollekció 304). A Rimmel helyett az Essence gél hatású 033 wild white ways-e segített a fehér nyomdázásban.



Természetes fénynél, bent


És ekkor jött a fekete leves, ugyanis én marha, új fedőlakkot kezdtem el tesztelni. Az Astor gyorsan száradó fedőjéről beszélek, ami valóban nagyon gyorsan koppanósra szárad és szárít mindent maga alatt, viszont elképesztő csúnyán elkente a nyomdázást, főleg a gyűrűsujjamon. Pedig direkt vártam 2-3 percet, hogy ne történjen ez... :( Szóval a tanulópénz sajna ez a mani lett, az viszont máris kiderült, hogy semmilyen mintára nem szabad ezt a lakkot rákenni, mert hiába vesződtünk előzetesen, ő bizony elkeni az egészet.



Vakuval


Az elkenődéstől eltekintve, nektek hogy tetszik a mostani manikűr? Illetve van olyan fedőlakk tippetek, ami megfizethető áron kapható és nem keni el a mintákat? :)



Direkt napfényben csak úgy szikrázik ez a lakk :)


Örökkékékazég

12 megjegyzés:

  1. Szuper lett :)
    Most vettem meg az Essence the Gel fedőjét, próbáltam nyomdával is, eddig nem kente el, de azért nem mondom 100%-ra.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Annyira félek az Essence-től, pedig sokan dicsérik. Csak mivel nekem a tartósság a legfontosabb, a márka pedig nem a tartósságáról híres... na majd lehet, hogy kipróbálom. :)

      Törlés
  2. Nagyon dögös ez a rózsaszín kombináció! :)
    Az Essence The Gel nekem sem kente el a nyomdát, és az Essence BTGN is nagyon jól működik erre a célra. Én a Moyra Gel Look fedőlakkot is szívből ajánlom.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Moyrát én soha, de majd az Essence-et megnézem, köszi! :)

      Törlés
  3. Jó kis csajos manikűr lett, tetszik :)
    Én fedőnek a Catrice Ultra Stay Gel & Shine lakkját használom, és nagyon szeretem! :) De régebben használtam az RdL gel top coatját , az is jól működött. Mondjuk én mindig vastagabban kenem fel a fedőlakkokat, lehet amiatt működnek jól.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. De ha vastagan kened, nem lesz bubis? Én két vékony rétegben szoktam. :)

      Törlés
  4. Szép manikűr lett,és az a miss sporty lakk is gyönyörű. *-* Én fedőlakk téren a Sechére esküszöm,aminek ha úgy vesszük,borsos ára ellenére lassan fogy a 15ml-je... Drogériás fedőlakkok közül régen az essence qiuck dry-ját használtam,de az sem volt azért 100%-os.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, ez a Miss Sporty egy kis csoda. :) Sechére szerintem a következő Nailland rendelésemkor lecsapok, mert arról rosszat még sosem hallottam. Egyébként ez az Astor is szuper, olyan gyorsan koppra szárad/szárít, hogy csak pislogok, de a mintázást elkeni. :(

      Törlés
  5. Örülök, hogy kellemes perceket okoz néha a blogom/instám, igazán köszönöm. :) Nagyon tetszik a te verziód is, szuperek lettek a színek és a minták is nagyon jó választások.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Néha, igen... Néha. Napi 2x. :D :D Ez a minta igazi JOKER, ha nem vagyok túl kreatív kedvemben, szinte mindig ehhez nyúlok. :)

      Törlés

Örülök, ha leírod a véleményed, kérlek tedd is meg! Amire figyelj: ne tartalmazzon trágár szavakat, ne legyen sértő sem rám, sem más kommentelőkre, vagy bárkire nézve. Ha nem értesz egyet, azt is írd le, de kulturáltan! :) Ha nem jelenik meg az írásod azonnal: ne ijedj meg, moderálás után ott lesz, ha betartottad a fent kérteket! :)