Szerintem minden nő szeret a
kozmetikumokkal megtömött drogériákban mászkálni. Vannak azonban ennek az
időtöltésnek olyan velejárói, amik biztos vagyok benne, hogy senkit sem
kerülnek el, pedig borzasztó dühítőek. A pontok között lesznek általános
problémák, amik tudom, hogy másokat is érintenek, és olyan sztorik is, amiket
én éltem át, de tuti, hogy hasonló mással is történt már. Kezdjük is! :)
1. Egyértelműen a legrosszabb: valami
konkrét elhatározással lépünk be az üzletbe. Kinéztük a terméket, néztünk egy
csomó swatch-ot a neten, végigolvastuk a Krémmánián az összes véleményt,
felkészültünk, eldöntöttük, bemegyünk a drogériába és NINCS! És akkor
beugorhat, hogy swatch keresés közben volt egy másik árnyalat is, ami tetszett,
ami szintén nincs. Természetesen ez azoknál a márkáknál a leggyakoribb, amit
vagy nem forgalmaz másik drogéria, vagy árulnak máshol is, de jóval drágábban.
2. Persze az sem kevésbé dühítő,
amikor látszólag van a termékből, ám az megvásárlásra alkalmatlan. Mert bele
van harapva a rúzsba, ki van nyitva a szempillaspirál, szét van válva a lakk…
Hiába van ott a teszter, sokan a megvásárlásra kínált termékeket szeretik
próbálgatni. Ennél gyökerebb dolgot nem is tudnék mondani, szóval ne tegyétek,
kérlek! :(
3. Épp kirabolják az üzletet.
Tavaly nyáron sikerült belegyalogolnom egy ilyen helyzetbe, éppen ellopott egy
nő egy parfümöt. A harcias pénztáros próbált utána kapni, csórónak le is tört a
körme, illetve nem is tört, hanem szakadt, az egész… Vérzett, fájt, sírt,
közben próbált rendőrt hívni, a biztonsági őr sehol sem volt, szegény nő meg
egyedül… Nyilván nem a fél órás sorban állás volt a problémám ebben a
helyzetben, szegény eladót sajnáltam, de persze azért az is kellemetlen, mikor
ennyit kell várni.
4. A biztonsági őr akcióba
lendül. Egészen friss az élmény, csütörtökön ugyanis sikerült szóba elegyednem
a helyi Rossmann munkatársával. Mindig nézeget, mindig belemászik az ember
komfortzónájába, ezáltal több vásárlástól is elesett már az üzlet, de nem is ez
a lényeg. A lényeg az, hogy bár drogériában dolgozik a fazon évek óta, fogalma
sincs, hogy hogyan működnek ezek az üzletek. Kedvenc barátom ugyanis 2 nappal
ezelőtt úgy szólt rám, hogy miért kenegetem a kézfejemre a rúzsokat, mintha a
Mona Lisát loptam volna el éppen a Louvre-ból. Viszonylag kedvesen válaszoltam,
hogy a tesztert kenegetem. Erre visszakérdezett, hogy az mi. És akkor Bettike
10 percig mesélte, hogy az pont azért van, hogy kenegessem és nem, nem tilos,
sőt nem is fogom megvenni, hiszen ki tudja, hányan kenegették már. Mikor
megkérdezte, hogy de minek kenegetni, hiszen látszik kívülről, hogy rózsaszín
vagy piros, nem tudtam eldönteni, hogy sírjak vagy nevessek. :D
Afelhőkfölöttörökkékékazég (@orokkekekazeg) által közzétett fénykép,
5. Kislányok a pultok előtt. Nem
5 év alattiak és nem is a 17-8 éveseket kislányozom le. A 10-13 évesekről
beszélek, akik mondjuk néznek Youtube videókat és úgy érzik, hogy el kell
készíteniük mondjuk Sipka Barbi egy sminkjét, mert olyan szép volt… Csakhogy
elképzelésük sincs, hogy mindezt hogy kezdjék el, mert nincs otthon semmijük
egy Labello-n meg egy korrektoron kívül, Barbi viszont (maradjunk nála) használt
3 kontúrpalettát, 4 szemhéjpúder palettát meg 2 szempillaspirált egymásra. Sőt,
lehet, hogy még az alapozóját is ő keverte ki két színből. Nem tudom, hogy ezek
a lányok miből gondolják, hogy nulla tapasztalattal és teszem azt 2000 Ft-tal a zsebükben majd
szépen abszolválják a videóban látott sminket, de képesek becsörtetni 4-en,
5-en egyszerre és végignézni mindent, a kezükre/fejükre kenni bármit, amit csak
látnak, majd kisétálnak üres kézzel vagy egy kólával… Más viszont, aki tudja,
mit akar, nem fér oda az állványhoz tőlük, vagy ha esetleg a szomszédos
állványnál próbál megkeresni valamit, akkor sem képes gondolkodni a hangoskodástól.
6. Rosszul vannak kiírva az árak.
Megtetszik valami, megnézzük a polc alját, keressük az árát, de nincs sehol.
Aztán megtaláljuk valahol egész máshol. Vagy ki van írva, de a kasszánál mégsem
annyit ír ki a gép. És akkor vagy bunkó az ember és visszaviszi, vagy ritkább
esetben örül, mert olcsóbb. Legrosszabb esetben nem akar bunkó lenni és
megveszi annyiért, amennyiért nem tette volna a kosarába sem…
7. Nincsenek kiírva az árak. Kevésbé
rossz, mint az előző, de azért ez sem kellemes. Nem értem amúgy, miért nincs legalább
egy leolvasó minden üzletben, hiszen az ott dolgozóknak is könnyebb lenne, mert
nem állítgatnák meg őket állandóan, hogy ez mennyi, az mennyi…
8. Nincs teszter. A DM-ben látom
nagyobb problémának, de az olcsóbb márkáknál (Lovely, RdeLY) a Rossmannban
sincs mindenből teszter. Ki nem szaladt még rá olyan szemhéjpúderre vagy
rúzsra, amit nem tudott kipróbálni és otthon döbbent rá, hogy abszolút nem ezt
az árnyalatot vagy pigmentáltságot várta?
Afelhőkfölöttörökkékékazég (@orokkekekazeg) által közzétett fénykép,
9. Nincs elég pénztár nyitva.
Persze ez nem csak a drogériákra igaz, de megőrülök attól, amikor 6-an állunk
sorban, mindenkinél tele kosarak, és csak egy kassza működik, miközben
láthatóan van még ember, aki beülhetne. Persze előfordul, hogy sok a dolog és
pakolnak/nagyon belemerülve töltenek ki papírokat, stb… Ilyenkor persze megértő
az ember és nem morog. De amikor egy szerencsétlen nő szenved a kasszában, a
másik meg telefonon meséli az előző esti randiját valakinek/kint cigizik/csokit
zabál… A kolléganőjével és a vásárlókkal szemben is paraszt dolog, nem is
értem, hogy alkalmazhatják az ilyen nőket.
10. Írjátok meg ti! Nem szeretném
ismételni magamat és nem jut eszembe más általános dolog. Szóóóval várom a
kommenteket és ami a legáltalánosabb problémának tűnik, az fog bekerülni ide.
:)
Ennek tudatában tehát ti mivel egészítenétek ki a listát? :)
Engem leginkább az dühít, mikor felnőtt nők nyitogatják a lakkokat, kenik magukra a nem teszter termékeket - akkor is, ha van teszter. Szóltam már, nem is egynek, hogy az a termék onnantól fogva x ideig lesz már csak jó, és ha valaki belefut mondjuk egy év múlva a pl. 18 hónapig használható termékbe, annak marad fél éve kiélvezni, aztán utána majd csodálkozik, hogy miért nem bírta a termék addig, ameddig kellene - jobb esetben nem vesz észre semmi változást, de hát akkor is... És valóban felnőtt nőkről, nem kisgyerekekről van szó. De a kislányos "10-en odaállnak az állványhoz és vihorásznak" esettel is találkoztam már, általában nem zavartatják magukat, sőt leginkább suli után ejtik meg ezeket a "túrákat", hatalmas táskával meg pakkokkal, hogy tuti ne férjen oda más. A nincs elég pénztár nyitva szitu nálunk a Sparban gyakori, és legtöbbször akkor, mikor vagy alig veszek valamit, vagy amikor sietek. :D A teszter hiánya engem csak impulzusvásárlásnál zavar, ha előtte a neten utánanézek annak a termékeknek, amit szeretnék, akkor nincs problémám, csak lekapom és már megyek is a pénztárhoz. De egyébként legyen mindenből, én is ezt az elvet vallom. Volt egy vágyott rúzs, amit meg akartam venni, az utolsó darab olyan volt, mintha kiharaptak volna belőle egy darabot, szóval ennyire figyelnek oda az emberek, persze tisztelet a nem kis számú kivételnek. A biztiőr nálunk viszont a lehető legnormálisabb, fiatal meg segítőkész és nem lohol az ember után. Bocsi, hogy "kicsit" hosszú lett :D
Én is szóltam már rá nem tesztert használókra, de sajnos ilyenkor általában az van bunkónak beállítva, aki mind az üzlet, mind a többi vásárló érdekében szól valakinek... Kicsit ki van fordulva ez a világ. :/ A rúzsokba beleharapnak sokan, de hogy miért... :D Biztos azt is kipróbálják, hogy ha olyan bénák, hogy a fogukra kerül a rúzs, akkor hogy fog kinézni. :D :D
+1, Besétál reggel a jólszituált hölgy, kirúzsozza magát MAC teszterrel, kifesti a szemét Dior teszterrel, fúj magára egy kis Guerlain-t, aztán kisétál. Minden áldott nap. +2, Úgy teszik vissza a teszter kupakját, hogy ki van tekerve a rúzs/szemceruza/szemhéjkréta, és az jól beleragad a kupakba, nehogy valamelyik utánuk jövő vásárló ki tudja próbálni. +3, Odajön a kedves eladó, miközben fűző-láncosfarmer-katonai bakancs szerelésben az Essence fekete rúzsát próbálgatom a kezemen, hogy szeretnék-e kipróbálni egy ötször annyiba kerülő bugyirózsaszín rúzst. Szegény nem értette, hol volt hibás a logikája. +4, Ha már rúzsok, 2016, Magyarország, egyedül az Essence árul fekete rúzst, de olyan vacakot, hogy öt perc alatt lenyalogatom. Oké, rétegtermék, de ennyire? +5, SZŐRÖS A TESZTER - nem akarom tudni, hogyan és miért...
Én is a rendelést ajánlom a fekete rúzs problémára. Egyébként kifejezetten megnéznélek egyszer pink ajkakkal. :D :D Szőrrel én még nem találkoztam szerencsére, valószínűleg a belem is kifordult volna ez esetben, szóval asszem mindenkinek jobb is így. :D
Minden pontját értem. Nálunk van egy másik tipusú vicces és egyben kicsit idegesítő dolog. A drágább márkák cuccai a drogériákban, mint a LRP, Vichy, Bioderma cuccoknak nem látszik egyből az ára. Az ár a polt alatti sínen van, de azon van egy takarólap. Szóval emelgetni kell. Mire én erre rájöttem. Szőke.
Az, hogy nincs valamiből az nem egy drogériás probléma, a Sephora pont ilyen. A Kat Von D és a UD legvilágosabb alapozója hónapok óta hiányzik. Most nem ezen múlik az életem, de azért idegesítő.
A szétvált lakkokk itt is megvannak, undi.
A rúzsok egy az egyben szájon használata is undi. Én nem tenném, csak rossz látni, fujj.
Haha. :D Ilyen itthon is van, valahol láttam ilyet, de meg nem mondom most így hirtelen, hogy hol... :D Én sem kennék soha tesztert az arcomra, akkor inkább szaladjak rá egy rossz árnyalatra... :/ Én is imádok rendelni, de sajnos van olyan, amit nem lehet. :/
*Összegyűjtöttem a DM kártyámon a pontokat és szeretném beváltani a vásárlás-végösszegi kupont, kinéztem 3-4 drágább terméket, amit szeretnék, de nem találok olyan DM-et, amiben mindegyik van. (A Rossmann-nál ez nem húz fel annyira, mert ott több 10%-os kupont is kapunk). *Az Essence és Catrice limitált kiadású termékeiből drogériánként kb 3 db érkezik, amiből gyakran egyvalaki el is viszi egyből az összeset és nem töltik újra. Ez főleg akkor idegesít, ha az adott trendkiadás csak a Müllerben vagy a DM-ben elérhető, mert azok nincsenek olyan sűrűn. *Meg úgy egyébként, amikor a sminkes állványokon a fele hely üres. *A szempillaspirálok nyitogatása miatt már csak az Avontól rendelek, mert azok le vannak fóliázva.
A Glamour-napokhoz kapcsolódva: *DM: Előtte hetekben is tartanak akciókat és már nyitáskor reggel a teljesen lefosztott sminkes állványok fogadnak. (Maybelline, L'oreal, Alverde) Rossmann az első nap reggelén: Az Essence pultban még a február óta kifutó termékek helye van csak, pedig a legtöbb helyen már hetekkel előtte kaphatók az újak. Átmegyek egy másik Rossmannba még a munka előtt, ott meg nem működik a terminál. Harmadikba már nincs időm menni, mert elkések, estére meg már lefosztanak mindent...
Igen, a Rossamn 10%-osa sokkal kihasználhatóbb, mint a DM-es pontos cuccok. AZt nem is használtam még sosem, csak a pontokért beváltható tárgyakat szoktam megszerezni. :) A trendkiadásos rendszer úgy kaka, ahogy van, sosem fogom megérteni sem a mennyiséget, sem a drogéria-választást. Ugyanez az olyan márkákkal is, amik nincsenek mindenhol. Persze nehéz ugyanannyi cuccot bezsúfolni 50 és 200 m2-re, de valahogy mégis meg kéne oldani. :/
Glamour napok előtt figyelted már, hogy a DM minden terméket feláraz kicsit? Utána meg vissza... :/
Örülök, ha leírod a véleményed, kérlek tedd is meg! Amire figyelj: ne tartalmazzon trágár szavakat, ne legyen sértő sem rám, sem más kommentelőkre, vagy bárkire nézve. Ha nem értesz egyet, azt is írd le, de kulturáltan! :) Ha nem jelenik meg az írásod azonnal: ne ijedj meg, moderálás után ott lesz, ha betartottad a fent kérteket! :)
A klaviatúra mögött
Betti vagyok, a blog szerzője. Régóta szerettem volna egy olyan oldalt, ahol szerepet kap minden, ami engem érdekel, végül 2014 októberében vágtam bele az írásba. 2015. júniusa óta a Youtube-on is jelen vagyok, így talán kicsit személyesebben is megismerhettek. Eleinte főként szépségápolással foglalkoztam, mostanra inkább személyes, random blogként jellemezném magam, ám a videóimban túlnyomó részben megmaradt a beauty téma. Emellett a babavárásomról és az anyaságról is szívesen írok és mesélek bármikor, hiszen régen vágyott szerep ez számomra.
Ha kíváncsiak vagytok egy fiatal feleség és anya gondolataira szépséggel, lélekkel, szórakozással, konyhaművészettel, és úgy általában: az élettel kapcsolatban, nézzetek körül! :)
Engem leginkább az dühít, mikor felnőtt nők nyitogatják a lakkokat, kenik magukra a nem teszter termékeket - akkor is, ha van teszter. Szóltam már, nem is egynek, hogy az a termék onnantól fogva x ideig lesz már csak jó, és ha valaki belefut mondjuk egy év múlva a pl. 18 hónapig használható termékbe, annak marad fél éve kiélvezni, aztán utána majd csodálkozik, hogy miért nem bírta a termék addig, ameddig kellene - jobb esetben nem vesz észre semmi változást, de hát akkor is... És valóban felnőtt nőkről, nem kisgyerekekről van szó. De a kislányos "10-en odaállnak az állványhoz és vihorásznak" esettel is találkoztam már, általában nem zavartatják magukat, sőt leginkább suli után ejtik meg ezeket a "túrákat", hatalmas táskával meg pakkokkal, hogy tuti ne férjen oda más. A nincs elég pénztár nyitva szitu nálunk a Sparban gyakori, és legtöbbször akkor, mikor vagy alig veszek valamit, vagy amikor sietek. :D A teszter hiánya engem csak impulzusvásárlásnál zavar, ha előtte a neten utánanézek annak a termékeknek, amit szeretnék, akkor nincs problémám, csak lekapom és már megyek is a pénztárhoz. De egyébként legyen mindenből, én is ezt az elvet vallom. Volt egy vágyott rúzs, amit meg akartam venni, az utolsó darab olyan volt, mintha kiharaptak volna belőle egy darabot, szóval ennyire figyelnek oda az emberek, persze tisztelet a nem kis számú kivételnek. A biztiőr nálunk viszont a lehető legnormálisabb, fiatal meg segítőkész és nem lohol az ember után.
VálaszTörlésBocsi, hogy "kicsit" hosszú lett :D
Én is szóltam már rá nem tesztert használókra, de sajnos ilyenkor általában az van bunkónak beállítva, aki mind az üzlet, mind a többi vásárló érdekében szól valakinek... Kicsit ki van fordulva ez a világ. :/ A rúzsokba beleharapnak sokan, de hogy miért... :D Biztos azt is kipróbálják, hogy ha olyan bénák, hogy a fogukra kerül a rúzs, akkor hogy fog kinézni. :D :D
Törlés+1, Besétál reggel a jólszituált hölgy, kirúzsozza magát MAC teszterrel, kifesti a szemét Dior teszterrel, fúj magára egy kis Guerlain-t, aztán kisétál. Minden áldott nap.
VálaszTörlés+2, Úgy teszik vissza a teszter kupakját, hogy ki van tekerve a rúzs/szemceruza/szemhéjkréta, és az jól beleragad a kupakba, nehogy valamelyik utánuk jövő vásárló ki tudja próbálni.
+3, Odajön a kedves eladó, miközben fűző-láncosfarmer-katonai bakancs szerelésben az Essence fekete rúzsát próbálgatom a kezemen, hogy szeretnék-e kipróbálni egy ötször annyiba kerülő bugyirózsaszín rúzst. Szegény nem értette, hol volt hibás a logikája.
+4, Ha már rúzsok, 2016, Magyarország, egyedül az Essence árul fekete rúzst, de olyan vacakot, hogy öt perc alatt lenyalogatom. Oké, rétegtermék, de ennyire?
+5, SZŐRÖS A TESZTER - nem akarom tudni, hogyan és miért...
Nem Essence árkategória, és rendelni kell, de szállatínak Magyarországra fekete rúzst.
Törléshttps://www.limecrime.com/lips/velvetines/velvetines/
http://www.meltcosmetics.com/products/bane
most kifogyva, de csak idő kérdése
http://jeffreestarcosmetics.com/collections/velour-liquid-lipstick/products/weirdo
http://www.prettyzombiecosmetics.com/product/black-cat-liquid-lipstick
ez egy kicsit olcsóbb
http://www.medusasmakeup.com/lipstick.htm
Remélem valameyik megtetszik :)
Én is a rendelést ajánlom a fekete rúzs problémára. Egyébként kifejezetten megnéznélek egyszer pink ajkakkal. :D :D Szőrrel én még nem találkoztam szerencsére, valószínűleg a belem is kifordult volna ez esetben, szóval asszem mindenkinek jobb is így. :D
TörlésA szőrős, piszkos tesztert én is imádom! :D
VálaszTörlésSzőrös?? Ezt is többen írtátok, de fúj! :D :D Még a teszter a legkisebb baj szerintem,azt értelmes nő úgyis csak a kezére keni. :)
TörlésMinden pontját értem.
VálaszTörlésNálunk van egy másik tipusú vicces és egyben kicsit idegesítő dolog. A drágább márkák cuccai a drogériákban, mint a LRP, Vichy, Bioderma cuccoknak nem látszik egyből az ára. Az ár a polt alatti sínen van, de azon van egy takarólap. Szóval emelgetni kell. Mire én erre rájöttem. Szőke.
Az, hogy nincs valamiből az nem egy drogériás probléma, a Sephora pont ilyen. A Kat Von D és a UD legvilágosabb alapozója hónapok óta hiányzik. Most nem ezen múlik az életem, de azért idegesítő.
A szétvált lakkokk itt is megvannak, undi.
A rúzsok egy az egyben szájon használata is undi. Én nem tenném, csak rossz látni, fujj.
Szóval imádok online rendelni, bontatlan és biztosan friss cuccok jönnek szuperkényelmesen.
Haha. :D Ilyen itthon is van, valahol láttam ilyet, de meg nem mondom most így hirtelen, hogy hol... :D Én sem kennék soha tesztert az arcomra, akkor inkább szaladjak rá egy rossz árnyalatra... :/ Én is imádok rendelni, de sajnos van olyan, amit nem lehet. :/
TörlésViszont B megoldás mindenre van. Most pont ezen dolgozom, hogy sok olyan márkát tudjak bemutatni, ami szállít Magyarországra.
Törlés*Összegyűjtöttem a DM kártyámon a pontokat és szeretném beváltani a vásárlás-végösszegi kupont, kinéztem 3-4 drágább terméket, amit szeretnék, de nem találok olyan DM-et, amiben mindegyik van. (A Rossmann-nál ez nem húz fel annyira, mert ott több 10%-os kupont is kapunk).
VálaszTörlés*Az Essence és Catrice limitált kiadású termékeiből drogériánként kb 3 db érkezik, amiből gyakran egyvalaki el is viszi egyből az összeset és nem töltik újra. Ez főleg akkor idegesít, ha az adott trendkiadás csak a Müllerben vagy a DM-ben elérhető, mert azok nincsenek olyan sűrűn.
*Meg úgy egyébként, amikor a sminkes állványokon a fele hely üres.
*A szempillaspirálok nyitogatása miatt már csak az Avontól rendelek, mert azok le vannak fóliázva.
A Glamour-napokhoz kapcsolódva:
*DM: Előtte hetekben is tartanak akciókat és már nyitáskor reggel a teljesen lefosztott sminkes állványok fogadnak. (Maybelline, L'oreal, Alverde)
Rossmann az első nap reggelén: Az Essence pultban még a február óta kifutó termékek helye van csak, pedig a legtöbb helyen már hetekkel előtte kaphatók az újak. Átmegyek egy másik Rossmannba még a munka előtt, ott meg nem működik a terminál. Harmadikba már nincs időm menni, mert elkések, estére meg már lefosztanak mindent...
Igen, a Rossamn 10%-osa sokkal kihasználhatóbb, mint a DM-es pontos cuccok. AZt nem is használtam még sosem, csak a pontokért beváltható tárgyakat szoktam megszerezni. :) A trendkiadásos rendszer úgy kaka, ahogy van, sosem fogom megérteni sem a mennyiséget, sem a drogéria-választást. Ugyanez az olyan márkákkal is, amik nincsenek mindenhol. Persze nehéz ugyanannyi cuccot bezsúfolni 50 és 200 m2-re, de valahogy mégis meg kéne oldani. :/
TörlésGlamour napok előtt figyelted már, hogy a DM minden terméket feláraz kicsit? Utána meg vissza... :/