Drorothy díj – duplán :)





Valamikor télen már kitettem egy díjas bejegyzést, abban is duplán szerepeltek a díjak/kérdések/válaszok, és ez most sem lesz másként. Sőt, holnap jön egy újabb bejegyzés, újabb két díjjal. :D Hozzá kell tennem, nem igazán kedvelem ezeket a díjakat, hiszen semmi szakmaiság nincsen benne, sima szimpátia alapú dolog, szóval nyilván mindenki annak adja, akit az adott időszakban sokat olvas, vagy épp folytatnak némi privát beszélgetést. Minden esetre nyilván jól esik az embernek, ha valaki kiemeli a sok közül és megemlíti egy ilyesmi vándordíj kapcsán, szóval azért mégiscsak öröm ezeket megkapni. :) A teendőimet azonban hiányosan végzem el, minden pontnál le fogom írni, hogy miért… :)



A két Dorothy díjat Brigitől és Szonjától kaptam, nagyon köszönöm mindkettejüknek. 



A szabályok a következők:

1. Köszönd meg a díjat, és tedd ki, hogy kitől kaptad! 
2. Olvasd el annak a blogját, akitől a díjat kaptad! 
3. Írj 12 dolgot az illető blogjáról! 
4. Írj 12 dolgot a saját blogodról! 
5. Válaszolj, a 12 kérdésre! 
6. Tegyél fel 12 kérdést!   
7.  Kommentelj annak a blogján egy bejegyzéshez, akitől kaptad, hiszen mindenkinek jól esik a visszajelzés. Ez lehet kritika, vélemény, a lényeg, hogy építő jellegű legyen!
8. Cseréljetek linket!
9. Küldd tovább 12 embernek a díjat!  
10. Tedd ki a plecsnit jól látható helyre, úgy, hogy az én blogomra vezessen!



A lányok és blogjaik neveire kattintva eljuthattok az oldalaikra, amikről a következőket gondolom:




Kedves leányzó, nagyon szeretek vele beszélgetni. Hozzám hasonlóan romantikus/nyálas típus. :) Akármennyire is szimpi, sosem értettem a kedvenceit (Oravecz Nóra, Wolf Kati) – számomra mindketten elég unszimpatikusak. Imádom a fejlécét. :) Bár alapvetően nem az én műfajom, szeretem olvasni. :) Egyetlen apró, építő jellegű kritika: megőrülök tőle, hogy nem sorkizárt. :D Asszem én ebben nem vagyok jó, mert nem tudok a blogról mást írni. De ha belegondolok, a sajátomról sem tudné... :O




Imádom a nevét, annyira szép! :) Nem ismertem eddig a blogot, de szimpi, tetszik, hogy olyan kis pozitív az egész. Nagyon tetszik a fejléc. A szlogen is. Itt sem sorkizárt a szöveg, de lehet, hogy ez senki másnak nem zavaró, csak az én perverzióm, nem tudom… :/ És megint elakadtam, nem tudok többet írni.



12 dolog a saját blogomról:

Húha… :D Ha jól emlékszem, ez a 4. dizájnom, valahogy az elején nagyon nem találtam el, hogy mit szeretnék. Az előzőt szerettem, de valahogy a piros színt idő közben kevésbé kedvelem, mint korábban (valószínűleg a vörös haj+piros póló kombó iránt érzett nemtetszésem miatt). Ezt a halványzöld+pinket most imádom, szeretném, ha sokáig maradna. :) A cica csak az előző külső óta van a fejlécben, de ha semmi másban nem is vagyok biztos, abban igen, hogy mindig maradni fog valamilyen formában egy kis macsek a logómban. :) Bár imádok írni, mostanában jobban élvezem a videók elkészítését, ezért az utóbbi pár hónapban abból volt több. És újra kifújtam, mert bár adatokat tudnék írni, sem értelmét nem látom, sem titeket nem érdekel szerintem, szóval…  :D



Kérdések:


Brigi:

1. Mióta blogolsz?

2014. októberében kezdtem el A felhők fölött örökké kék az ég blogot írni, de 3-4 évvel korábban is volt már egy próbálkozásom gasztro-vonalon, ami 4-5 bejegyzés után befuccsolt. :D

2. Mi volt az, amiért elkezdted?

A férjem kezdte nehezen viselni a beauty témát, és másnak sem tudtam nyomatni az agymenéseimet ezzel kapcsolatban, így muszáj volt valamilyen platformot találnom ehhez. Sikerült. :)

3. Ha 3 szóval kellene jellemezned magad, mi lenne az?

Őszinte, optimista, lusta.

4. Van kedvenc bloggered?

Sokakat követek, de kedvencet már nem merek megnevezni, mert az utóbbi időben annyi változás volt etéren, hogy félő, hogy 1-2 hét alatt megváltozna a dolog. 10-es listát tervezek nemsokára. :)

5. Mi inspirál legjobban?

Az élet. Nem szeretem a Pinterestet, WeHeartIt-et és társait, sőt, azt is utálom, amikor 1-1 blogger a másik ötleteit nyúlja le. Viszont ha sétálok az utcán és rúzs alakú egy pocsolya, arról simán eszembe jut az aktuális kedvenc rúzsom és akkor arról írok. Ugyanez persze kevésbé elvont formában, amikor 1-1 filmről, vagy közéleti dolgokról írok (pl. melegházasság).

6. Vannak példaképeid (blogger, író, énekes, stb… )?

Nincsenek. Vannak kedvenceim, de a saját értékrendem és mércém szerint élek, nem asszerint, hogy mit tenne az adott helyzetben ez, az amaz, legyen szó anyukámról, a kedvenc színésznőmről vagy a kedvenc könyvem szerzőjéről…:)

7. Mik a terveid a bloggal?

Addig és olyan formában szeretném csinálni, amíg és ahogyan élvezem. Bár fontos, hogy tudom, tetszik valakinek, amit csinálok, alapvetően nekem kell jól éreznem magam benne, hiszen ez egy hobbi. :)

8. Mit szólnak a barátaid ahhoz, hogy blogot írsz?

Nem igazán érdekli őket szerintem, de szerencsére van más témám is, így viszonylag ritkán jön elő a dolog. :)

9. Megváltoztatott benned valami az, hogy elkezdtél blogot írni?

Alapvetően leginkább a blogolvasási és videó nézési szokásaimon változtatott, mert sokkal jobban átlátok dolgokat és így bizony sokakban kellett csalódnom. Egyébként nagy változást nem vettem észre magamon, max annyit, hogy cipelem a fényképezőgépet mindenfelé és vlogolok orrba-szájba. :D

10. Melyik volt a kedvenc bejegyzésed a blogodon?

A 6. évfordulónkról írt mindkét bejegyzést imádtam, illetve az első 3 leg típusú posztot is nagyon élveztem meghirdetni, összerakni és elolvasni is.

11. Van olyan bejegyzés, amit ma már legszívesebben letörölnél?

Egyetlen körmös poszt volt, amit letöröltem, mert sem a megvalósítás, sem a koncepció nem tetszett utólag visszanézve. Egyébként szeretem, hogy látszik (remélem) a fejlődés, úgyhogy nem törölnék le semmi mást. Videó van 1-2, ami förtelmes minőségű, azokon gondolkozom még, de egyelőre biztosan maradnak azok is. :)

12. Van olyan blogger, amit a barátodnak mondhatsz?

Virtuális barátság-kezdemények igen, de igazi, személyes élményeken és találkozásokon alapuló barátság egyelőre nincsen.


Szonja:

1. Hogyan kezdtél blogolni és miért?

Brigi/2.

2. Mit csinálsz, amikor nem blogolsz?

Nagyon szeretek sütni és főzni, kézimunkázni, keresztszemesezni, a férjemmel lenni, társasozni, filmet nézni, sorozatozni, olvasni… És mindeközben nonstop zenét hallgatni. :) Egyébként meg természetesen házimunka, illetve mostanában regisztráltam néhány kérdőívezős oldalon, úgyhogy azokat is töltögetem, amikor éppen van. :)

3. Mit tanácsolnál az emberiségnek?

Be happy és világbéke. :) Ha jobban kifejteném, az egy teljes posztot kitenne. :D

4. Ha egyvalamit megváltoztathatnál a világon, mi lenne az?

A pénz. Tudom, mindenki a háborúkat törölné el, meg a holokausztot és persze én is, azt is, de amit a legjobban utálok úgy unblock, az a pénz és a tőle való függés. És nem azért írom ezt, mert itthon vagyok és nincsen saját keresetem, hanem mert alapvetően undorodom a skatulyáktól és sajnos sokan fizetés szerint rangsorolnak…

5. Mi az, ami bármikor felvidít?

A zene. Bármilyen kedvem van, mindig zenét hallgatok. Lehet ez lassú, gyors, hangos, halk, musical vagy zúzós metál. Teljesen mindegy, csak zene legyen. :) Mostanában leginkább Darren Crissért dobog a szívem, illetve Bereczki Zoli még mindig a szívem csücske. :)

6. Mi volt a legkülönösebb és a legboldogabb élményed a blogoddal kapcsolatban?

A legkülönösebb az, amikor pár hete anyukám hozzászólt egy bejegyzésemhez. :D Azt sem tudtam, hogy tudja, hogy írok. :D :D A legboldogabb az, amikor az első privát üzit kaptam egy olvasótól, aki leírta, hogy én vagyok a kedvence. :) Ez hatalmas dolog szerintem! :)

7. Ha választhatnál melyik történelmi korban élnél legszívesebben?

Korok kevésbé vonzanak mint emberek. Szívesen innék egy kávét Jane Austen-nal, Édith Piaffal vagy Marie Antoinette-tel. :)

8. Mi a kedvenc édességed?

Bolti, csomagolt cuccból a Raffaello és a sima tejkrémes Kinder csoki, a házi sütik közül pedig a sima meggyes piskótát szeretem a legjobban. :) Jaj, és természetesen a FAGYI, télen is. :)

9. Van kedvenc blogod? 

Brigi/4.

10. Szerinted mi a legfontosabb az életben?

Az, hogy megtaláljuk a helyünket a világban. Ha ez valakinek szakmai sikereket és szuper, nagyívű karriert jelent, akkor azt. Ha egy szerető férjet és 8 gyereket, akkor azt. Számomra az utóbbi az igazán csábító, rengeteg macskával, mopsszal, tyúkkal és legalább egy bernáthegyivel karöltve. :)

11. Milyen a jó blogger?

Húha… Azt hiszem, ebből is lesz egy 10 leg… valamikor. :) Tök jó téma, köszi a tippet. :)

12. Miért jó bloggernek lenni?

Számomra azért, mert kielégíti a közléskényszeremet, illetve mert rengeteg új embert ismerek meg ezáltal. :)



És innentől megint bukta van, ami a feladatokat illeti, ugyanis nem fogom sem továbbadni, sem kérdést feltenni. Nem azért, mert egy nagyképű barom vagyok, hanem mert egyrészt végigment mindenkin már a dolog, másrészt mert én is nyűgnek érzem az egészet és nem szeretnék senkinek problémát okozni. Ha jelölnék, akkor sem 12-t, de a következő bloggerek mindenképp benne lennének: 






Ettől függetlenül még egyszer köszönöm szépen a két csajszinak, hogy rám gondolt, és akkor hamarosan jön a folytatás, újabb két díjjal. :)


Örökkékékazég

2 megjegyzés:

Örülök, ha leírod a véleményed, kérlek tedd is meg! Amire figyelj: ne tartalmazzon trágár szavakat, ne legyen sértő sem rám, sem más kommentelőkre, vagy bárkire nézve. Ha nem értesz egyet, azt is írd le, de kulturáltan! :) Ha nem jelenik meg az írásod azonnal: ne ijedj meg, moderálás után ott lesz, ha betartottad a fent kérteket! :)