Manikűrvadász 24. forduló

Bár nagyon közelinek tűnik (nekem legalábbis) a legutóbbi Manikűrvadász forduló, máris elérkeztünk a következőhöz. :) Ezúttal a megszokott módon, egymástól vadásztunk. Mindig nagyon izgalmas a jelentkezés és a párok kihirdetése közti időszak, ez most sem volt másképp. Mikor eljött a nap, azonnal megnéztem, kit kell végignéznem és örömmel konstatáltam, hogy nem kell ismeretlen terepen kutakodnom, ugyanis Noémi blogval többször találkoztam már. Nem vagyok rendszeres olvasó, de időről-időre benézek hozzá és mindig nagyon tetszik, amit csinál. :) Rengeteg bejegyzéssel büszkélkedhet, ráadásul rengeteg manival, úgyhogy nem volt könnyű dolgom, a választást illetően.


Több manikűr is megtetszett, konkrétan az első végignézés után 26 (!!) oldalt hagytam nyitva magamnak, de végül sikerült 3-ra szűkítenem a kört, majd a 3 közül kiválasztottam a fantáziámat leginkább birizgálót. Nagyon régóta nézgettem ezeket a rózsás körmöket, de ahogy én körmözök szabad kézzel... Hát nem igazán mertem belevágni. Aztán úgy döntöttem, ez a jel nekem, hogy igenis próbálkozzak meg vele, és bár magam is nehezen hiszem el, de egészen pofás kis rózsákat sikerült kreálnom végül. :)





Alapként (természetesen a Rimmel Nail Nurse után :D ) a S-he 310-es számú világoszöld lakkját választottam, amivel az összes körmömet kifestettem. Két rétegben nyújt teljes fedést a lakk, így ennyit használtam, majd Rimmel fedőlakkal is átkentem a fényesebb hatás érdekében. Ha nem vagyok biztos a mintázásom sikerességében, mindig korábban használok fedőlakkot, mert így ha esetleg elbénázom a mintát, nem kell az egészet lemosni és sérülésmentesen sikerül mindig eltávolítani a bénaság nyomait. :D





Miután teljesen megszáradt minden réteg, fogtam egy kis fejű pontozót (Ebay), és elsőként halványrózsaszín pacákat alakítottam ki az Essence the gel 13 forgive me árnyalatával. Ezután vonalkáztam, felváltva használva a Rimmel 60 sec. 703 white hot love, a Miss Sporty quick dry 304 és az Essence előbb említett árnyalatát. Mikor elégedett lettem a rózsákkal, a Rose Nail 23 green tea névre hallgató lakkjával kialakítottam a kis leveleket, majd száradás után, fedőlakkal fixáltam a végeredményt.






Sajnos a fotókon is látszik, hogy háziasszony vagyok, ugyanis egy béna mozdulat répapucolás közben lehámozta a középső ujjam körmét is... Vicces látvány lehettem, csapot-papot (répát) otthagyva rohantam be a nappaliba fotózni, hogy meg tudjam örökíteni a manit. :) Miután rövidre vágtam az összes körmöm (sajnos tövig szakadt, úgyhogy muszáj volt), készítettem még 1-2 képet és így sem találom rossznak, pedig kevésbé szoktak tetszeni a díszes manik rövid karmokon. :)

Nektek is volt már hasonló balesetetek? Mi a legviccesebb ilyen jellegű sztoritok? :)




Örökkékékazég

16 megjegyzés:

  1. Szuper vintage manikűr lett, szépek lettek a rózsák :)

    VálaszTörlés
  2. Nagyon aranyos manikűrt készítettél ^^

    VálaszTörlés
  3. Nagyon tetszik amit alkottál, én kék alapra készítettem már ugyanilyen kis rózsákat, úgy látom ez szinte minden színnel jól néz ki! :) Én rendszerint lereszelem/levágom a körmömet az almával, káposztával együtt, vagy az uborka szeletelésnél :(

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én is gondolkoztam kéken is, de épp akkor készítettem, amikor új design-t kapott a blog... Most minden ebből a két színből áll nekem. :D :D Örülök, hogy nem én vagyok egyedül ilyen béna. :D

      Törlés
  4. Jajj Betti ez nagyon bájos lett! :) Annyira ügyes vagy! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Az ügyestől (még) elég messze állok, de köszönöm, Anna! :)
      Amúgy vicces, hogy a blognevet megváltoztattad, itt viszont maradt a művésznév. :D :D <3

      Törlés
  5. Nagyon tetszik,jók a szín kombinációk :)

    VálaszTörlés
  6. Hihi kivancsi lennek mi volt a tobbi 25 mani. :3
    Nagyon szep lett a te verziod is! :)

    VálaszTörlés

Örülök, ha leírod a véleményed, kérlek tedd is meg! Amire figyelj: ne tartalmazzon trágár szavakat, ne legyen sértő sem rám, sem más kommentelőkre, vagy bárkire nézve. Ha nem értesz egyet, azt is írd le, de kulturáltan! :) Ha nem jelenik meg az írásod azonnal: ne ijedj meg, moderálás után ott lesz, ha betartottad a fent kérteket! :)