Biovanne plus+ szépségvitamin – felesleges pénzkidobás, vagy csodaszer?



Kamaszként többféle szépségvitamint is kipróbáltam. Mivel fenékig érő hajam volt és már akkor is imádtam a körömlakkokat, nem is lehetett ez másképp, hiszen mindkét terület igényelte a törődést. A bőröm átlagos volt, 12-16 éves korom között voltak pattanásaim, hol több, hol kevesebb. Beletörődtem a létezésükbe és a kamaszkorba, így akkoriban a bőrápoló hatás nem igazán vonzott. Most azonban mindhárom területen szükségesnek éreztem a törődést, így először magamtól, később pedig egy trnd-projekt jóvoltából újra szedni kezdtem a címben említett szépségvitamint. Más régebben sem vált be, ez viszont igen, így nagyon kíváncsi voltam az eredményre.



Egy hónapot tehát én (na jó, a férjem) fizette(m), a második kettőt viszont tesztelni kaptam. A tabletta külső tulajdonságairól és a benne lévő vitaminokról nem szeretnék írni, akit érdekelnek az összetevők, az ITT, a Biovanne oldalán mindent megtalál. Ami viszont érdekesebb a kémiánál, az a hatása, amiről viszont mindent leírok, amit tapasztaltam.
 
Elsőként jöjjön a 3 hónappal ezelőtti állapot:

HAJ: száraz, szálló, hajmosás után 5-6 nappal elviselhető állapotú a hajhossz. Főképp miatta vágtam bele a kúrába, ugyanis csomókban kezdett el hullani a hajam szeptemberben és nem hagyta abba másfél hónap alatt sem.

BŐR: száraz, 4-5 radírozás nélküli nap után hámló, az áll és a bajusz környéke kipattogzásra hajlamos, főleg menstruáció előtt. 

KÖRÖM: viszonylag erős, 3-4 millis fehér részig stabil, annál hosszabb már könnyen letörik, de nem lapjában, csak az ütközéstől, nagyjából függőleges irányban. Az élét másik ujjbeggyel lenyomva a gyűrűs és a középső meghajlik, a másik 3 nem (köszi, csillámos lakkok és lemosási procedúra… :D )




A változás:

Elsőként a körmeimen éreztem a változást. Bár a kiinduló állapot is erős volt, sikerült az eddigieknél sokkal hosszabbra megnöveszteni. A növekedés gyorsabb is lett, de nem számottevően. Mondjuk eddig is gyorsan nőttek a körmeim… :) A kúra végére már a középső ujjam körme sem hajlik, a gyűrűsujjam viszont sajnos továbbra is gyengécske maradt. Nem volt rossz az előtte állapot sem, de mindenképpen látható és érezhető a különbség. 


A leglátványosabb változás a hajamon jól megmutatható: októberben ilyen szálló és száraz volt a hajam,
most pedig a második képen látható hidratált, rendezett állapot fogad már a hajmosás utáni első napon.

Nagyjából a második hónap végén kezdtem el a hajamon is látni a változást. Hajmosás után sokkal kevésbé szállt, kicsit a szárazság is enyhült, viszont mintha gyorsabban is zsírosodott volna, pedig új termék használatába direkt nem kezdtem a kúra során. A harmadik hónap végére fényesebb és viszonylag hidratált hatást keltő (tapintva azért érződik még a szárazság) lett a hajam. A hajhullás teljesen megállt, egyedül hajmosáskor találkozom még 5-6 szálakkal együttesen, fésülködéskor is normális keretek közt hagyom el a szálakat. Ráadásul a homlokomnál rengeteg új babahajam nőtt, így talán idővel visszaáll a normális, dús állapot, ami bevallom: nagyon hiányzik. :/ 


A bőrömön is látszik a változás. A durván zsíros hidratálókra most is szükségem van, de a legutóbbi menzeszem komoly meglepődést keltett, ugyanis a már megszokott: állon elszaporodó pattanások nem jelentkeztek. Be kell újítanom valamilyen naptáros módszert, mert ha így marad a bőröm, lesznek kellemetlen meglepetéseim a jövőben. :D

 
Összességében tehát láthatjátok, hogy kifejezetten jó véleménnyel vagyok erről a szépségvitaminról, ugyanis mindhárom ígért területen fejlődést vettem észre, hol kisebbet, hol nagyobbat. Mindenképp a hajam minősége javult a legtöbbet, bár a gyorsabb zsírosodásnak nem igazán örülök. A bőrömön és a körmeimen is látható a pozitív változás, így teljesen elégedett vagyok az eredménnyel.

A borsos ár talán visszatartó erő lehet, de akinek tényleg problémás a bőre/körme/haja, annak megéri a befektetés. :)


Ti milyen szépségvitamint próbáltatok már? Bevált valamelyik? Esetleg próbáltátok már ezt a vitamint valamikor? :)

Örökkékékazég

6 megjegyzés:

  1. Nekem is nagyon bevált ez a vitamin. Jelentős változást én az arcbőröm állapotán tapasztaltam, amit nagyon szépen rendbe tett egy elég stresszes életszakaszomban, de a hajhullásomat is szépen kordában tartotta :)
    Bár nem kúraszerűen, de a mai napig bekapok egy-egy tablettát, ha nem felejtem el, a bőröm és a hajam pedig meg is hálálja :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én is szedegetem néha random is, de ezek után szerintem ráállok arra, hogy minden ősszel/télen végigcsinálok egy rendes kúrát. :)

      Törlés
  2. A Biovanne nekem is nagy kedvencem, de jó látni, hogy többen is ennyire pozitív véleménnyel vagyunk róla.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, én is örülök, hogy sokaknak bevált, mert így valóban könnyű szívvel tudom ajánlani másoknak is. :)

      Törlés
  3. A drágábbak közül a Először a Forcapil-t próbáltam, teljesen megszüntette a hajhullást és nőttek a babahajak is. Egy évvel később megint elkezdett egy kicsit hullani a hajam, annyira nem volt rossz a helyzet, mint korábban, úgyhogy olcsóbb alternatívát kerestem. A dm-es hajvitaminnal próbálkoztam és az is bevált. A körmöm mindig is erős volt vitaminok nélkül is.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A DM-esről én is sok jót hallottam, lehet, h kipróbálom majd azt is. :)

      Törlés

Örülök, ha leírod a véleményed, kérlek tedd is meg! Amire figyelj: ne tartalmazzon trágár szavakat, ne legyen sértő sem rám, sem más kommentelőkre, vagy bárkire nézve. Ha nem értesz egyet, azt is írd le, de kulturáltan! :) Ha nem jelenik meg az írásod azonnal: ne ijedj meg, moderálás után ott lesz, ha betartottad a fent kérteket! :)