Balea kétfázisú szemfestéklemosó TESZT



Azt vettem észre, hogy kifejezetten kevés sminkeltávolító termékről írok, pedig a sminkelés alapvető velejárója, hogy amit felkentünk a bőrünkre a szépség érdekében, azt bizony maradéktalanul el is kell távolítani onnan lefekvés előtt. Az arcomról több módon is el szoktam távolítani a sminket: néha erre a célra való törlőkendőt használok, néha habzó arctisztítót, mostanában pedig leggyakrabban micellás vízért nyúlok, ha az arcsminkemet szeretném lemosni. A szemsmink azonban problémásabb, hiszen a kendővel dörzsölni „kell” (pápá, szempillák…), a habzó arctisztító csíp, a micellás víz pedig semmit sem csinál még a nem vízálló spirálokkal és szemceruzákkal sem.


Sokáig egy LIDL-ben kapható sajátmárkás áztatott vattakorongot használtam erre a célra, ami remekül megbirkózott a vízálló spirállal is, de nem a leggazdaságosabb megoldás és a kiszerelésével sem voltam maradéktalanul elégedett. Krémmánián elég sokat olvastam a Balea kétfázisú termékéről, így kb. egy évvel ezelőtt be is szereztem egy flakonnal. Most, hogy éppen csak lötyög valami az alján, úgy érzem, kiforrott, egyértelmű véleményem van, amit most meg is osztok veletek. :)
A flakon 100 ml terméket tartalmaz, ami nagyjából fele-fele arányban áll össze valamilyen olajból és a rejtélyes kék lötyiből. Nekem ez kb egy évig volt elég, átlagolva heti 2-3-szori sminkeléssel (nem dolgozom most, de videókhoz, ill. ha elmegyek valahová, sminkelek), napi igénybevétel mellett szerintem kb 3 hónapig lehet elegendő. Használat előtt alaposan fel kell rázni, hogy a két fázis elelegyedjen, majd viszonylag gyorsan (hamar szétválik újra) vattára önteni. Tapasztalataim szerint a vízálló spirállal nem, vagy csak nagyon nehezen birkózik meg, a sima szemfestéket (legyen szó szemhéjpúderről, tusról, szemceruzáról vagy nem vízálló szempillaspirálról) viszont mesés egyszerűséggel oldja le a szemkörnyékről.




Használat után olajos réteget hagy maga után, ami sokakat zavar(hat), én semmi kivetnivalót nem találok benne, sőt… általában be is szoktam masszírozni a bőrömbe az értékes olajat, ezzel megspórolva a szemkörnyékápolót. Szereti a bőröm, nem lesz túl zsíros az a terület tőle, és tényleg elhagyhatom a szemkrémet utána.

Alapvetően az egyik legjobb ilyen termék, amivel dolgom volt, ár-érték arányban pedig 5-600 Ft körül mozgó árával Magyarországon szerintem verhetetlen (külföldön beszerezhető, még jobb alternatíva tesztje ITT).


Csomagolá:

Kinézet:

Illat:

Állag:

Azonnali hatás:

Hosszútávú hatás:

Könnyű kezelhetőség:

Választék: 0 – lehetne olyan változat, ami valóban a vízálló sminket is leszedi dörzsölés nélkül

Ár:

Beszerezhetőség:



Össz.: 9/10




Ti próbáltátok már? Hogyan vált be nektek? Mit használtok a szemsminketek eltávolítására?

Örökkékékazég

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Örülök, ha leírod a véleményed, kérlek tedd is meg! Amire figyelj: ne tartalmazzon trágár szavakat, ne legyen sértő sem rám, sem más kommentelőkre, vagy bárkire nézve. Ha nem értesz egyet, azt is írd le, de kulturáltan! :) Ha nem jelenik meg az írásod azonnal: ne ijedj meg, moderálás után ott lesz, ha betartottad a fent kérteket! :)