Rexona Invisible black + white dezodor TESZT



Vannak bejegyzések, amiket rendkívül nehéz elkezdeni. Ezt okozhatja az is, hogy nem szeretnénk lelőni a poént és a végkifejletét a dolognak, ha egy tesztről van szó (mind a pozitív, mind a negatív véleményre érvényes). Az is lehet, hogy nem feltétlenül érezzük szükségességét a posztnak, mert esetleg annyira lényegtelen vagy annyira sokan írtak róla. Vagy éppen nem mi vettük a saját pénzünkön, hanem ajándékba, vagy – bár ez rám nem vonatkozik még? – tesztelésre kaptuk. Esetemben két tényező is közrejátszik a nehéz kezdésben, de erről majd lejjebb… ;)



A bejegyzés főszereplőjét a Rossmann terméktesztelős játékán nyertem, így ingyen válthattam ki a kapott kupon ellenében egy üzletben. Csak egy illat volt, így választási lehetőségem nem nyílt sajnos, ami nem lenne probléma egy púderesebb, semlegesebb illat esetében, de ez egy elég intenzíven parfümözött termék. Nem rossz az illata, de biztos nem ezt választanám, ha lenne valamilyen gyümölcsösebb, édesebb alternatíva.

A másik probléma a használatával van, ugyanis zárt térben kész öngyilkosság még a legkisebb mennyiség kifújása is a flakonból. Kevés az ennyire fullasztó, tömény dezodor, kifejezetten utálom emiatt használni. És sajnos jön is a következő probléma, ugyanis amikor nagy nehezen ráveszem magam a használatára, akkor is csalódnom kell télen-nyáron. Bár szeretem a hideget, most azért én is érzem már nyilván. Kevésbé izzadok, mint nyáron és a könnyebb, olcsóbb dezodorok is elegendőek, sőt, a nyáron abszolút nem működő szilikonmentes verziókkal is ki vagyok békülve mostanság.

Ez viszont nem működik sajnos, amit ha nyár lenne, el is néznék neki, hiszen kevés az olyan izzadásgátló, ami megállja a helyét a forróságban is, de ez sajnos a hidegebb időben is olyan, mintha nem használtam volna semmit.

Az egyetlen igazi pozitívum, amit ki tudok emelni, az a „black + white” ígéret betartása, ugyanis valóban nem hagy foltot sem világos, sem sötét ruhán.

Természetesen lehet, hogy másnak ettől még beválik és hogy csak az én bőrömön nem működik rendesen, de valahogy nem jó a kémia kettőnk között. :/


Csomagolás: 0 (nincs kupakja, ez engem zavar)
Kinézet:
Illat: 0
Fullasztó hatás: 0
Azonnali hatás: 0
Hosszútávú hatás: 0
Könnyű kezelhetőség:
Választék: 0
Ár: 0 (8-900 HUF/150 ml)
Beszerezhetőség:

Össz.: 3/10

Nagyon kíváncsi vagyok a véleményetekre és a tapasztalataitokra, így kérlek, ha próbáltátok ti is, jelezzétek a véleményeteket kommentben.

Örökkékékazég

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Örülök, ha leírod a véleményed, kérlek tedd is meg! Amire figyelj: ne tartalmazzon trágár szavakat, ne legyen sértő sem rám, sem más kommentelőkre, vagy bárkire nézve. Ha nem értesz egyet, azt is írd le, de kulturáltan! :) Ha nem jelenik meg az írásod azonnal: ne ijedj meg, moderálás után ott lesz, ha betartottad a fent kérteket! :)