A nap bloggere voltam :)

 
Legkedvencebb Facebookos csoportomban (MBBK) került meghirdetésre kb egy hónapja a nap bloggere nevű "játék". Ennek az a lényege, hogy aki jelentkezett a részvételre, az kap egy dátumot, amikor egész nap lehet tőle kérdezni. :) Természetesen jelentkeztem én is, hiszen egyrészt imádok tag-eket kitölteni, másrészt nagyon szeretek új emberekkel (így bloggerekkel is) megismerkedni. :) Ha kíváncsiak vagytok a kérdésekre, illetve a válaszaimra, olvassatok tovább! :) 






 Íme a kérdéseim, és akkor jöhetnek a válaszok! :)

Adri - gyakorlatilag minden inspirál. Egyházi és családi ünnepek, a nagyvilág történései, kozmetikumok, amiket szeretek, vagy amiket nem... Minden egyes falevélben találok valami írnivalót, szerencsére elég kreatív vagyok. :) Nem véletlen a pedagógus pálya. :)

A blog neve egy idézetből származik, amit anno egy emlékkönyvembe kaptam. Alapvetően optimista személyiség vagyok, a lehető legrosszabb dologban is megtalálom a szépet és a jót, így abszolút jellemez engem is ez a pár szó. Ráadásul - bár alapvetően beauty vonalon mozgok - mindenféléről szeretek írni és véleményt formálni, ami egy "Betti szépségvilága", "Betti Makeup" és társai blogcímnél nem férne bele a dologba, így viszont abszolút nem érzem magam határok között. :)

Célom nyilván egyrészt az olvasottság, hiszen úgy van értelme írni, ha van kinek. Nyilván örülnék valamilyen online magazinos munkalehetőségnek is, de ettől még elég távol állok szerintem. Ha magamon túlnézek, akkor pedig a segítségnyújtás, akár egy-egy termékteszttel, akár pár pozitív szóval, akár egy kis viccelődéssel. :)

Doppingszerem a zene, akármennyire nyomott hangulatban vagyok, segít mind a hallgatás, mind a készítés. :)

Trolljaim voltak, de szerencsére nem sok. Általában a körmös bejegyzéseknél találhatóak meg. :D Hamarosan lesz róluk bejegyzés, úgyhogy erről nem írnék most többet. A kezelésük egyébként egyszerű. Ha csak rosszindulatot és nulla segítő szándékot látok benne, akkor nagy ívben lesz*rom. De tényleg. Minek idegeskedjek, szomorkodjak egy vad idegen miatt? :D


Anna - Mindig is gyerekekkel szerettem volna foglalkozni. Gyermekpszichológia, óvodapedagógia és tanító között mozogtam mindig is, végül óvónéni lettem. :)

A kedvenc ételem a töltöt káposzta. :D Bármennyit meg tudok belőle enni, rengeteg tejföllel, de szigorúan kenyér nélkül. :) A "nem szeretem" kajákban elég sablonos vagyok: tökfőzelék, kelkáposzta főzelék, karfiol leves, spenót, sóska, ilyesmi.

Sok blogot olvasok rendszeresen. Többnyire beauty témában, de 1-2 személyesebb blogot is követek. Erről is tervezek írni hamarosan, így nem lőném le a poént. :)

Karácsonykor nekem többnyire a töltött káposzta a mámor-okozó kaja, ahogy már írtam is. A bejglit nem szeretem és a kalácsokért sem vagyok annyira oda. Talán valamilyen tojáslikőrös habos-babos süti az, ami illik a karácsonyhoz és szeretem is. :)


Rengeteg újranézős, sőt 1-2 40-50-szer nézős filmem is van. Általában ha valami tetszik, akkor azt újra és újra előveszem. A Dirty dancinget pl minimum 60-szor láttam, de inkább többször. :)


Nóra - Egy jó könnyvel/filmmel/sorozattal általában. Vagy csak leülök egy palettával és játszom a színekkel, aztán 2 órával később tök pihent és büszke vagyok magamra a szép smink miatt. :) A szabvány "beülök a kádba gyertyákkal körülvéve" engem inkább frusztrálna...

A férjem elfogadja. Nem támogat extrán, de nem is ellenzi. Megnézi a videókat, elolvassa a bejegyzéseket, ha megkérem, hogy nézze át, de magától nem hiszem, hogy nézegetné. :) A többiek - őszintén szólva - nem is tudom, hogy tudják-e. A nagyobbik húgom követ instán, szóval onnan nyilván sejti/tudja, de hogy anyukámnak pl beszámolt-e róla, nem tudom. Szerintem amúgy ugyanaz a közömbösség lenne a reakció, ami a férjemtől is. :)

Délután rendeltem két körömnyomda lemezt, úgyhogy a vásárlás megvolt mára. :D Amit nagyon várok még, az egy adag pénz Paypalra, hogy fel tudjam díszíteni az új komódomat milliónyi cuki Ebay-es macskás matricával. :D Nem vagyok normális, tudom... :D :D


András - Nincs. Komolyan elgondolkoztam most ezen és nem jut eszembe semmi. Sosem voltam egy túl gátlásos emberke. :)


Annie - nem tudom, miért nem látszanak a bejegyzések nálad. Nálam minden oké telefonról is. :)

Trollos poszt hamarosan (szerintem január eleje-közepe táján) lesz. :)

A körmöm sosem rágtam, de a hajam végét igen. Brr... :D Ha nálad ez probléma, akkor javaslom a színtelen lakk+fokhagyma apró kockákban kombót. Erősít, az íze viszont keserű, így két legyet üthetsz egy csapásra. :)


Brigi - Igen, mindig fiatalon szerettem volna férjhez menni. Nyilván ehhez kellett a mázli is, hogy valóban találkozzak vele fiatalon. :) Akárkihez azért nem mentem volna hozzá. :D De amióta az eszemet tudom, 20 éves korom környékén terveztem házasodni. :)

Mindig gyerekekkel szerettem volna foglalkozni, ahogy fentebb már írtam is. :)

Jelenleg nem dolgozom. Mondhatnám, hogy hivatásos naplopó vagyok, de mivel így is alig érem magam utol mind blogilag, mind háztartásilag, nem nevezném én ezt semmittevésnek. :)

Mindig szerettem volna valamilyen témában írni, de sosem tudtam, hogy miről írjak, a tiédhez hasonló személyes blogokat pedig valahogy kevésnek éreztem. Nem azért mert nincs benne lehetőség, csak pl hogy találok olvasókat, ha csak a saját véleményemet/érzéseimet írom le? :) Szóval bennem volt a kisördög mindig is, de sosem vágtam bele. Aztán mikor eljutott egy olyan szintre a szépségápolási mániám, amivel a férjemet már az őrületbe kergettem, rájöttem, hogy az orrom előtt van a fő témám, csak észre kellene vennem. :)

Nem nádszálkarcsú... Milyen szolidan fogalmazol. :D Értek kritikák, persze, de úgy gondolom, ehhez csak nekem, illetve a férjemnek van közünk. Én jól érzem így magam, neki tetszem, akkor hol a probléma? :)  Egyébként anyukám piszkálódott/dik a legtöbbet emiatt, de úgy gondolom, rá sem igazán tartozik, úgyhogy ha az adott pillanatban nem is esik jól, könnyen túllendülök rajta. :)

Alapvetően az önzést és mások lenézését utálom az emberekben. Ha ez a kettő nincs meg, akkor kevés dolog zavar személyiségileg. Fizikai értelemben viszont a különböző idegesítő hangoktól (horkolás, csámcsogás, stb.) megőrülök. :D

Sok könyvet szeretek, a legkedvesebb, amit legalább 5-ször olvastam már, Cusack: Ketten a halál ellen című regénye.

Oroszlán vagyok. Valóban hirtelen reagáló, határozott és "tüzes" vagyok, de annyira nem izgat a téma, hogy ezeken kívül nem is tudom, hogy mi kellene jellemezzen engem. :D


Réka -  Mindent. :) Biztonságot, végtelenséget, boldogságot, szeretetet, szerelmet. Az életet. Bár alapvetően haladok a korral, ebben elég maradi vagyok. Mondom ezt arra, hogy ő az egyetlen férfi az életemben, arra, hogy tökéletes biztonsággal kijelentem, hogy sosem fogunk elválni és arra, hogy számomra igazán körülötte forog a világ és - bár nyilván észreveszek és meg is nézek 1-1 csinos férfit - számomra ő A PASI, az egyetlen, utánozhatatlan és pótolhatatlan. :)


Dóra - főzök, mosok, takarítok - ha a komolyabb teendőket nézzük. Ha nem, akkor nagyon szeretek kézimunkázni (főleg keresztszemezni, de több plüsst is varrtam már és kötni is szeretek), kreatívkodni, énekelni, filmet/sorozatot nézni... Rengeteg dolog érdekel. :)

Brigi újra - válaszoltam feljebb. :)


Zsófia - a legboldogabb talán az, amikor megkérte a párom a kezem. :) Borzasztó módon zavarban voltam, de az a felismerés, hogy nem csak "járunk", hanem ő is pontosan azt érzi és annyira, mit és ahogyan én... Az fantasztikus volt! :) A legszomorúbb pedig amikor meghalt az utolsó cicám. Ő volt az én kis lelki támaszom, gyakorlatilag a kamaszkorom legnagyobb részében neki sírtam el mindig minden bajomat. Borzasztó volt látni, ahogy öreg és beteg lett, majd egyszer csak elköltözött tőlünk. :(



G N - nem igazán értek ezekhez a dolgokhoz. Nyilván nem jó a sok kemikáliát magunkra kenni, viszont őszintén szólva nekem eddig nem igazán vált be semmilyen natúrkozmetikum. Ez nyilván nem azt jelenti, hogy ezek rosszak, de valahogy nem az igaziak, hiányzik belőlük az adalékanyag. Úgy gondolom, hogy nem teszünk rosszabbat magunknak egy-két durvább összetételű kozmetikummal, mint ha mondjuk Budapesten lélegzünk, vagy akár eszünk egy almát a helyi zöldségesnél. Szomorú, de ez van. :/


Ildi - Trollos poszt jaunárban várható, ott kifejtem. :)

A barátok három részre oszthatók... Vannak akik örülnek neki és biztatnak, olvasnak és dicsérnek. :) Nyilván tök jól esik, főleg, hogy blogolásban és olvasásban is kevésbé jártas emberekről van szó. :) Aztán van az a réteg, aki annyira más világ, hogy fogalma sincs, hogy ez mit jelent. Az egyik legjobb barátnőm kérdezte meg egyszer pl, hogy "oké, de ez miért éri meg neked?" Én meg csak néztem bambán, hogy hát nem érti, hogy ez mennyire szuper dolog? :D Olyan kérdést is kaptam már, hogy "meddig tervezed ezt csinálni"? Hát lehet ezt tervezni? Nyilván ameddig élvezem és vannak olvasóim is. :D Szóval totál homály. :D A harmadik csapat pedig a blogolás által megismert emberek, mert bár ezek még rövid életű ismeretségek, de sokszor annyira egy hullámhosszon érzem magam pár emberrel 1-2 kommentelgetés során, hogy már-már barátnak nevezem ezekt az embereket. Ide tartozol te is ám! :)

A rokonokat leírtam fentebb, igazából nem titkolom, de nem is reklámozom, szóval azt sem tudom, hogy tudják-e. A férjem elfogadta, viszonylag támogató. :)

A mindennapi életemre jelentős hatással volt a blog, főleg mióta itthon vagyok és nem dolgozom. Minden nap foglalkozom vele, néha csak 5 perc komment-olvasás, néha pedig egész napos videózás, plusz vágás, plusz 4-5 bejegyzés megírása erejéig.

Mik a célok a közeli és a távoli jövőre nézve blogügyben? (ez lemaradt a képről, bocsi) Közeli jövőre nézve egyelőre az olvasótoborzás fázisában vagyok, remélem, idővel többen leszünk majd kicsit. :) Bár hozzáteszem, szerintem szuper "közönségem" van, nagyon aktív csajok vesznek körül Facebookon, Instagramon és privát levelek terén is. :) Hosszú távon nyilván örülnék 1-2 magazinbéli cikknek, ilyesminek, de ehhez még rengeteget kell fejlődnöm, szóval ez nagyon távoli jövőbeli cél. :)


Adél - jelen pillanatban valami nagyon havas helyre mennék - talán Ildihez. :D Egyébként Írország és Los Angeles a legnagyobb álmaim, illetve Verona és környéke is tervben van. :)


Köszönöm a szuper, érdekes és okos kérdéseket, remélem, mindenki elégedett a válaszokkal. :)


Örökkékékazég

5 megjegyzés:

  1. Akkor nem csak én vagyok, aki úgy várja a Paypal-t mint a messiást kb, hogy végre tudjak rendelni :D
    A palettás dolog nálam is hasonló! :)
    A párom nekem is csak kérésre olvassa el, szóval most kicsit megnyugodtam! :)
    Jó volt végigolvasni ezt a sok választ! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szerintem elég sokan vagyunk így a Paypalos dologgal... :D Válaszolgatni is jó volt, mindig élvezem ezeket a kérdéssorokat. :)

      Törlés
  2. Köszönöm a válaszokat :)
    Most esett hajnalban 20 centi friss hó, jöhetsz bármikor, szívesen látunk. Tutira nincsenek pókok:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. De jó! Itt reggel minta szállingózott volna valami dara és hó közötti valami, de kb 2 percig tartott, szerintem rajtam kívül senki észre sem vette. :/ Nincs pók? Indulunk is! :D

      Törlés
    2. Nincs, szem a -20 fokot sem a 25. emeletet nem kedvelik :)
      Itt szakad a hó továbbra is :)

      Törlés

Örülök, ha leírod a véleményed, kérlek tedd is meg! Amire figyelj: ne tartalmazzon trágár szavakat, ne legyen sértő sem rám, sem más kommentelőkre, vagy bárkire nézve. Ha nem értesz egyet, azt is írd le, de kulturáltan! :) Ha nem jelenik meg az írásod azonnal: ne ijedj meg, moderálás után ott lesz, ha betartottad a fent kérteket! :)