31 feladatos köröm kihívás #7 - fekete-fehér



A mai bejegyzésben újra a köröm kihívásom egy feladatát oldom meg. Természetesen a soron következőt, amiben fekete és fehér színek használatával kellett alkotni valamit. Bár mindkét színt előszeretettel használom díszítésre, teljes körömfestésre egyik színt sem használtam még sosem, és gyanítom, soha nem is fogom ezután. Valahogy nem az én világom egyik sem, a fehéret hibajavítónak érzékelem, a fekete pedig túl „nemszínes”. Ettől függetlenül az elkészült manit szerettem és boldogan viseltem. :) 


Hónapok óta a dobozkámban lapul egy adag körömre való szőr (talán bársonypor a hivatalos neve), amit viszont még sosem próbáltam ki. Mivel fekete színű ez a díszítőcucc, azonnal eszembe jutott a fekete-fehér feladat láttán, így szinte gondolkodás nélkül kaptam elő az Essence The Gel 33 Wild White Ways-ével és a Lovely Gloss Like Gel Nr 7-nel egyetemben.





A szokásos körömápolási és előkészítési procedúra után (amelyről hamarosan írni fogok egyébként) felkerült a Rimmel Nail Nurse, majd a fehér és a fekete szín is a körmeimre. A gyűrűsujjamra festettem a Lovely feketéjét, a többi körmömre pedig a fehér Essence lakk került két rétegben.

A szőrt egy vastag réteg fekete lakkal „ragasztottam fel”. Jó vastag lakkozás után belenyomtam a kis tégelybe a körmöm, majd a felesleget lefújtam a körmömről. Alaposan belenyomkodtam a fennragadt szőrszálakat a lakkba, hogy minél tartósabb legyen a manim. Nagyon furcsa érzés volt ezt viselni! :) Egyrészt kellemes érzés simogatni a fura helyre hirtelen odakerült szőrzetet, másrészt viszont nagyon megvastagította a körmömet, ami kifejezetten idegesítő. A másik probléma már biztosan az én bénaságom eredménye, de számomra lehetetlen küldetésnek bizonyult lesöpörni fehér körmökről a szőrt, ami rákerült. Pedig akkor már a fehér lakk teljesen száraz volt, szóval rejtély, hogy miként ragadtak fel olyan intenzíven, hogy le sem tudtam szedni…





A színek és a textúra rávilágított, hogy ez egy igazi mesemanikűr is lehetne, hiszen a 101 kiskutya dalmatái pont ilyen textúrájú szőrzettel bírnak. Természetesen továbbvittem ezt a vonalat, így fogtam több féle méretű pontozót és minél szabálytalanabbul és összevisszábban elhelyeztem a fekete pöttyöket a két középen lévő körmömön.

Bár a színek nagyon hiányoztak és a szőr miatti vastagság is kifejezetten idegesített, hogy a rövid körmeimről már ne is beszéljek, szerettem viselni ezt a manit.

Nektek hogy tetszik? Van valamilyen bevált praktikátok arra, hogy a kis szőrszálak ne kerüljenek fel azokra a körmökre, ahová nem szeretnétek? Kérlek, osszátok meg velem, ha van erre valami trükk! :)



Örökkékékazég

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Örülök, ha leírod a véleményed, kérlek tedd is meg! Amire figyelj: ne tartalmazzon trágár szavakat, ne legyen sértő sem rám, sem más kommentelőkre, vagy bárkire nézve. Ha nem értesz egyet, azt is írd le, de kulturáltan! :) Ha nem jelenik meg az írásod azonnal: ne ijedj meg, moderálás után ott lesz, ha betartottad a fent kérteket! :)