Róka a körmeimen :)

Néha az ihlet elvesztéséből születnek a legjobb dolgok. Történt ugyanis (már néhány héttel ezelőtt), hogy annyira nem volt semmilyen manikűr elkészítéséhez kedvem, hogy csak pakolásztam a lakkokat jobbra-balra céltalanul, és azt éreztem, semmi sem tetszik. A szokásos filmes "nincs egy rongyom se" átalakult nincs egy lakkom semmé... A nagy döntésképtelenségben úgy döntöttem, Google barátunk segítségét kérem, úgyhogy a roppant frappáns "autumn nail" kifejezés képtalálatait kezdtem el nézegetni. A 9. sorban meg is találtam a nekem valót egy cuki róka képében (ITT). Repültem is vissza a lakkos dobozhoz és alkotni kezdtem. :)  



A négy felhasznált lakk a következő volt: Essence the gel 33 wild white ways, Lovely gloss like gel Nr 34,  Avon nailwear pro+ P602 és Golden Rose Galaxy 35. Az alaplakk után első lépésként a gyűrűs és a középső ujjaimat fehérre festettem. A többi körmömre elkezdtem rétegezni a GR lakkot. Tudni kell erről, hogy 1 rétegben sima csillámos fedőlakknak minősül, és ezt az egy réteget szoktam kb 7-8 percig vakarászni lemosáskor. Most 7 réteg került a karmaimra, el tudjátok képzelni szerintem, hogy mit éltem át a lemosáskor. Le is kellett utána vágni a körmeimet, úgyhogy mostantól tövig vágott manikra számítsatok...





Na de visszatérve a rókára, miután megszáradt a fehér lakk, egy vékony díszítóecset segítségével megrajzoltam a narancsssárga részeket. Először a fejet, majd a füleket.. A farkat is elkészítettem, majd megvártam, míg megszárad az Avon lakk. Ezután a feketét vettem magamhoz, amivel kitöltöttem a róka füleit és megrajzoltam a lábait. Ezután fogtam egy kis fejű pontozót, amivel kialakítottam az arcot. Száradás után jöhetett a fedőlakk, ami kicsit tartósabbá tette az egyébként borzalmasan teljesítő Essence lakkot.





Szerintem nagyon cuki lett, bár nem tökéletes. Mindenesetre az én szabadkézi körömfestési képességeimhez képest szerintem szuper. :) Remélem, ez már a fejlődés, és nem pillanatnyi szerencse, hogy ilyen értékelhetőre sikerült. :) Egyébként a Glamour napokon viseltem ezt és 2 kasszánál is megdicsérték az eladók. :)

Nektek hogy tetszik?Ti mit csináltok, ha nem jön az ihlet lakkozás előtt?





Örökkékékazég

2 megjegyzés:

Örülök, ha leírod a véleményed, kérlek tedd is meg! Amire figyelj: ne tartalmazzon trágár szavakat, ne legyen sértő sem rám, sem más kommentelőkre, vagy bárkire nézve. Ha nem értesz egyet, azt is írd le, de kulturáltan! :) Ha nem jelenik meg az írásod azonnal: ne ijedj meg, moderálás után ott lesz, ha betartottad a fent kérteket! :)