31 feladatos köröm kihívás #6 - lila

Aki olvassa a blogom, vagy nézi a videóim egy ideje, biztosan találkozott már azzal a ténnyel, hogy én és a lila szín nem igazán férünk össze. Nincs semmi különös jelentés, vagy háttérinfo, egyszerűen nem tetszik ez a szín, semmilyen árnyalatban sem. Sem ruhában, sem sminkben, sem körmökön. Ettől függetlenül nem szerettem volna a listába belerondítani, nem vagyok az a feladós típus. Van 3-4 olyan duokróm lakkom, amiknek a lila az egyik árnyalata, így ezek között kezdtem keresgélni..


 
Kutatás közben a kezembe akadt a Rivel de Loop Young #01 dreamland névre hallgató halványrózsaszín holo csillámos festéke. Jó pár hónappal ezelőtt megvettem már, de még sosem használtam. Ellenállhatatlan vágyat éreztem iránta, úgyhogy őt elő is vettem és a következőkben már egy kifejezetten ehhez passzoló árnylatot kerestem. Pár perc után a Dance Legend 608-as dark top coatja mellett döntöttem, amit Adéltól szereztem néhány társával együtt. Ehhez szükség van egy fekete alapra, amihez a szokásos  Lovely gél hatású feketét választottam.






A szokásos Rimmel alap után a gyűrűs és a hüvelykujjamra a fekete lakkot kentem fel, a többire pedig a rózsaszínt. Miután megszáradt a fekete, felkentem rá két rétegben a Dance Legendet. Terveztem tovább bonyolítani a festést, viszont ezen a héten voltam beteg (szünetelt is a blog 1 hétig miatta), és nem volt energiám bármit is kezdeni az egésszel. Egyébként pöttyöket terveztem, a rózsaszínre a lilával a lilára pedig a rózsaszínnel, de mire elég jól lettem ahhoz, hogy mintázzak, már kopni kezdett a körmeim vége.







Villámmaninak végülis jó ez, bár nekem nagyon szokatlan, hogy egy minimális minta sem volt a mancsaimon. :) A következőben bepótoltam a mintázást, hamarosan láthatjátok! :)





Örökkékékazég

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Örülök, ha leírod a véleményed, kérlek tedd is meg! Amire figyelj: ne tartalmazzon trágár szavakat, ne legyen sértő sem rám, sem más kommentelőkre, vagy bárkire nézve. Ha nem értesz egyet, azt is írd le, de kulturáltan! :) Ha nem jelenik meg az írásod azonnal: ne ijedj meg, moderálás után ott lesz, ha betartottad a fent kérteket! :)