31 feladatos köröm kihívás #5 - kék

A kihívás (feladatok: ITT) 5. feladatához érkeztünk, amiben kék manit kell varázsolni magunknak. Nem rég szereztem be egy csodálatos kék árnyalatot, amit mindenképp ki szerettem volna próbálni nagyon hamar, úgyhogy nagyon megörültem, mikor rájöttem, hogy ez a szín következik. :) A mintával kapcsolatban már kevésbé voltam határozott. Mindenképp nagy felületen szerettem volna élvezni az új lakkom szépségét, így nem törekedtem túldíszítettségre, arra pedig végképp nem, hogy valamilyen más alapszínre mintázzak vele. Végül egy végtelenül egyszerű, mégis mutatós és (szerintem) nagyon szép körömfestést sikerült kihozni a dologból.


Természetesen a Rimmel Nail Nurse-sel kezdtem az egészet. Mivel a gyűrűs- és a középső ujjamat szerettem volna mintázni, ezek kivételével minden körmömet kifestettem az alapszínemül szolgáló China Glaze 1010 Blue Sparrow-val. Bár csodaszép a lakk, a fedése elég gyenge, 3 réteg kellett a híg lakkból. Az ecsetét is utálom, elképestően vékony és kemény, nagyon nehéz vele szépen dolgozni. Minden CG lakké ilyen egyébként, amit őszintén szólva nem értek, mert nem hiszem el, hogy valakinek ez jobban bejön, mint mondjuk a Miss Sporty vagy a Rimmel csodás lekerekített, vastag ecsetei. Na de nem szidom tovább ezt a lakkot, mert a fedés és az ecset ellenére egy olyan kis csodával találtam szemben magam a használatakor, hogy csak ámuldoztam. Csodaszép ez a lakk! :) Gyönyörű az alapszíne is, a rengeteg csillám pedig rendkívül egyedivé teszi. Nem áradozok tovább, a képek úgyis magukért beszélnek. :)



Megvolt tehát hat ujjam és még mindig nem tudtam, mi legyen a középső kettővel. Elbattyogtam a körmös kincsesládámhoz, amiben rövid kutakodás után kezembe akadt egy dekorszalag (Na jó, 10... Köszi, Ebay! :P ) Ki is vettem gyorsan és akkor már láttam a lelki szemeim előtt, hogy vízszintesen fogok csíkozni. Aztán jött a következő örlődés, milyen színűek legyenek a csíkok? Mindenképp olyat szerettem volna, ami nem vonja el a figyelmet a kék szépségről, viszont nagyon halvány és visszafogott színem csak gagyi Essence van. Jó, nem gagyi, szépek és jó a fedésük, de ezt a kéket én 8-10 napra terveztem viselni, amihez nagy blődség lett volna egy 2-3 nap alatt lekopó alapot választani. A színek tekintetében tehát nem ment a választás, úgyhogy elkezdtem márkákra szűkíteni a kis készletemet. Így már viszonylag hamar megszületett a döntés, hogy a Rimmel Rita Ora kollekciós 408 Peachella árnyalat fogja kiegészíteni a kékséget.


Ez egy rétegben is tökéletesen fed, úgyhogy az alig egy perces száradási idő után következett a dekorcsík vagdosása, majd párhuzamos, vízszintes elhelyezése, egyenlő távolságokra. Szerencsére éppen itt volt a férjem, úgyhogy nem egyedül kellett bénáznom a felragasztással és a vagdosással. Jó csapat vagyunk, mert a szoksásos szalagvagdosós-bénázós időm kb negyede alatt felkerültek a csíkok a 4 körmömre. Gyorsan átkentem két rétegben a CG-vel, majd lehúztam a csíkokat és kész is lettem. :)





A Rimmel fedőlakkom koronázta meg az egészet, ettől még fényesebb lett mindkét árnyalat.

Nagyon egyszerű, mégis rendkívül mutatós mani lett, imádtam viselni és hihetetlen, de 11 (!!) napig egy apró lepattanás sem látszott a körömvégeimen. Imádtam, biztos, hogy sokat fogom még ezt a technikát alkalmazni, a lakkot meg pláne! :)

Hogy tetszik nektek ez a körömfestés? Ugye, hogy csodaszép ez a kék lakk?




Örökkékékazég

2 megjegyzés:

Örülök, ha leírod a véleményed, kérlek tedd is meg! Amire figyelj: ne tartalmazzon trágár szavakat, ne legyen sértő sem rám, sem más kommentelőkre, vagy bárkire nézve. Ha nem értesz egyet, azt is írd le, de kulturáltan! :) Ha nem jelenik meg az írásod azonnal: ne ijedj meg, moderálás után ott lesz, ha betartottad a fent kérteket! :)