31 feladatos köröm kihívás #4 - zöld

Az imádott citromsárga, ABC mintás mani után a zöld következett a listámban. Örültem is, meg nem is. Egyrészt ahogy láthattátok Instán, nyáron szinte csak kék és zöld színeket használtam a körmeimre. Imádtam ezeket a színeket a napfényben, és el se tudtam volna képzelni valami melegebb, piros vagy bordó színt. Viszont ahogy az idő kezd változni, hűvösödni és az időjárás is kicsit borongósabb (bár tudjátok, hogy én ezt imádom...:) ), valahogy sokkal inkább vágyom a sötét és meleg árnyalatokra. Bevallom hősiesen: nem volt kedvem a zöld manihoz...


Aztán eszembe jutott, hogy van három olyan lakkom, ami szépen összepasszol, zöld és még egyiket sem használtam. Szóval mégiscsak rávettem magam a zöldellésre.



Elővettem tehát a három ominózus lakkot, majd rövid gondolkodás után arra jutottam, hogy ma bizony ombre körmöket készítek magamnak. Kerestem szivacsot is a dobozkámban, illetve a Miss Sporty lehúzható alaplakkját is elővettem. A szokásos Rimmel alaplakk után a lehúzható csodával alaposan körbekentem a körmeimet. Minél nagyobb bőrfelületet ér, annál könnyebb dolgunk lesz a takarításnál, úgyhogy érdemes elpepecselni vele és precízen felvinni nagyon közel a körömhöz.


Rövid száradási idő után a Models Own Sterling Silver árnyalatát kentem fel az összes körmöm egészére. Elképesztően jó a fedése ennek a lakknak, ráadásul csodaszépen csillog. Egyszerre metál és csillámos, csodás hatása van. Miután megszáradt ez a réteg, vettem a szivacsomat és 3 csíkban felkentem a lakkokat szorosan egymás mellé. A Colour Alike holografikus kollekciójának 501-es sötétzöld árnyalatát alapvetően karácsonyfa-színnek vettem meg, de ősszel is megállja a helyét. Középre a Miss Rose 184-es árnyalatú csillámos, fényes közepes sötétségű zöldje került.




A szivacsot rányomkodtam a körmeimre, figyelve a minél szebb átmenet képzésére. Két rétegben kellett felvinnem a lakkokat az intenzív fedés érdekében. Egy kis csavar gyanánt a gyűrűsujjamra fordított sorrendben vittem fel a színeket. Amennyire jó ötletnek tűnt ez alkotás közben, annyira nem tetszik miatta a végeredmény. Olyan, mintha elrontottam volna. Valószínűleg jobban jártam volna, ha hagyom ezüstre egy körmömet, vagy ha nem variálok semmit és ugyanolyan irányban készítem el az átmenetet.


Alapvetően a színeket és a dizájnt szerettem, de ezt az egy körmömön fordítva ombrézok gondolatot egyszer és mindenkorra elvetettem, mert nagyon idegesített az össze-visszaság. Három nap után le is mostam, így a lakkok tesztjére még várni kell.


Nektek is volt valamilyen elfuserált manikűrötök mostanában?



Örökkékékazég

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Örülök, ha leírod a véleményed, kérlek tedd is meg! Amire figyelj: ne tartalmazzon trágár szavakat, ne legyen sértő sem rám, sem más kommentelőkre, vagy bárkire nézve. Ha nem értesz egyet, azt is írd le, de kulturáltan! :) Ha nem jelenik meg az írásod azonnal: ne ijedj meg, moderálás után ott lesz, ha betartottad a fent kérteket! :)