Pure Fiji testradír és testvaj TESZT



A júniusi Pixiboxban egyetlen olyan márka lapult, amiről még sosem hallottam korábban, azonban a gyors ismerkedés érdekében egyből két termékkel is képviseltette magát a cég.  Ahogy a márka nevében is benne van, a termékek a Csendes-óceán szigetvilágából származnak, amitől igazán egzotikus, luxus élményt kap az ember lánya a használat során. De vajon a termékek is olyan jól sikerültek, mint a névválasztás? Lássuk!



Kezdeném az unalmas dologgal, a csomagolással. Mindkét termék lapos henger formájú világos tégelyben érkezett. A testradír teljesen átlátszó, míg a testvaj kicsit homályos tejszerű dobozkát kapott, a teteje pedig mindkettőnek fehér. Matrica jelzi a csomagolásban lapuló terméket, mely szintén egyszerű fekete-fehér design-nal bír, pici színes díszítéssel a címke alján és a márka logójaként szolgáló pirosas virágokkal. Nekem nagyon tetszik ez a küllem, letisztult, mégis csajos. Bár nem vagyok oda a műanyagért, remekül záródik mindkét tégely, úgyhogy elégedett vagyok a minőséggel is.



 



Mikor kivettem a két dobozkát a Pixiből, azonnal a testradír fogott meg jobban, már a küllemébe is teljesen beleszerettem. A termék fő összetevői a nádcukor, a kókusz- és a dióolaj. Előbbi a radírozásért, utóbbi kettő pedig a hidratálásért, bőrünk puhaságáért felel. Hozzám a csillaggyümölcsös változat került, aminek isteni illata van. Érződik benne a cukor, a kókusz és a gyümölcs is, amik remek összhangban vannak egymással. Az állagát leginkább a régóta állva hagyott, kikristályosodott mézhez tudnám hasonlítani. Ettől függetlenül nem nehéz kiszedni a tégelyből, könnyedén bele lehet nyúlni és az ujjbegyeinkkel, esetleg a körmünkkel kikapargatni a megfelelő mennyiséget. Mivel nagy, durva szemcsékben áll a cukor a tégelyben, egészen kis mennyiség is elegendő egy használatra. Aki nem szereti érezni a radírozást, az felejtse el ezt a terméket, mert ez bizony a karistolós, karcolós, intenzív fajta. Én ezeket szeretem, imádom, mikor érezhetően megtisztul a bőröm és eltűnnek az elhalt hámsejtek. Az első használatkor megdöbbenve tapasztaltam, hogy mennyire selymes, puha lett a bőröm fürdés után! 3-4 napig nem kellett testápolót használnom, pedig épp a negyven fokok közepén kezdtem a tesztelést, amikor vagy a tűző nap érte a bőröm, vagy a ventilátor, szóval mindenképp szárító körülmények között voltam. Azóta eltelt három hónap. Hetente használom a terméket, most tartok kb. a felénél. Heti egyszer használok mellette testvajat és szuper állapotban van a bőröm – tehát nem is az a fajta termék, ami elsőre jó, aztán hozzászokik a bőr. Hosszútávon is mesés!


 


A testvaj ananászos illatban került hozzám. Ez kevésbé érdekes termék, már a külseje is olyan „normális”. :) Nem a legsűrűbb, de valóban vajas állagú termék. Remekül hidratál, szuper az illata, de ilyennel azért lehet találkozni más márkánál, olcsóbb árkategóriában is. Nincs vele semmi baj, szuperül működik, gyorsan beszívódik, 2-3 napig simán kitart a hatása, kellemes az illata és a használata is. De a testradírral ellentétben, nem kiemelkedő. Nem nyújt többet, mint más jól hidratáló testvajak.


A márka minden terméke kicsit barátságtalan a pénztárcánkhoz, de a testradírra szerintem be fogok még nevezni valamikor, mert tényleg fantasztikus termék! A honlapon böngészve akadtam még izgalmas dolgokra, úgyhogy reménykedek benne, hogy kapunk még a Pixik által 1-1 kóstolót néhányból, mert szinte biztosra veszem, hogy új kedvencekre tehetnék szert ily módon.



Csomagolás:
Kinézet:
Illat:
Állag:
Azonnali hatás:
Hosszútávú hatás:
Könnyű kezelhetőség:
Választék:
Ár: 0
Beszerezhetőség: 0

Össz.: 8/10 - csakis az ára és a beszerzési nehézségek miatt. Egyébként tökéletes mindkét termék.



Ti találkoztatok már Pure Fiji termékekkel? Mi a véleményetek róluk?



Örökkékékazég

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Örülök, ha leírod a véleményed, kérlek tedd is meg! Amire figyelj: ne tartalmazzon trágár szavakat, ne legyen sértő sem rám, sem más kommentelőkre, vagy bárkire nézve. Ha nem értesz egyet, azt is írd le, de kulturáltan! :) Ha nem jelenik meg az írásod azonnal: ne ijedj meg, moderálás után ott lesz, ha betartottad a fent kérteket! :)