Házassági évfordulós mani

Szeretek különböző alkalmakra körmöt festeni. Valahogy jó érzés, hogy egy témán belül "kell" dolgoznom, egy hangulatot "kell" közvetítenem. Ez persze leginkább karácsony és húsvét környékén jön előtérbe, de remek lehetőségek a téma által inspirált körmökre az egyéb alkalmak (évforduló, születésnap, évszak, stb.) is. Most a 4. házassági évfordulónkra készítettem egy manit, ami alapvetően szerintem megállja a helyét bármilyen szerelmes ünnepen, legyen az évforduló, valentin-nap, de akár egy egyszerű randira is szuper választás lehet, ha elég megszállottak vagyunk ahhoz, hogy ilyen aprócska alkalmakra is külön körmözzünk. Ha kíváncsiak vagytok rá, hogy mit - és hogyan - alkottam, olvassatok tovább! :) 





Nem rég érkezett meg egy Nailland-es rendelésem, amiben két csodás, visszafogott lakk is volt, amik ráadásul szépen kiegészítik egymást, így az alapszínek már meg is voltak. A rózsaszín a China Glaze pack lightly árnyalata, ami bár egyszerű halvány rózsaszínnek tűnhet a képeken, egy nagyon különleges árnyalat. Ez az alapból krém finishű lakkok közé sorolható kis csoda ugyanis gyönyörű rose-gold fénnyel örvendezteti meg a viselőjét. Csodaszép szerintem! :) Természetesen a Rimmel Nail Nurse 14 napos kúrája tetejére került a lakk, 1 közepes és egy vékony rétegben.





A másik, gyűrűsujjamon csücsülő árnyalat pedig az eddigi legcsodásabb lakk, ami valaha a birtokomban volt. Ő nem más, mint a Dance Legend Wow prism kollekciójának fallen angel névre hallgató gyönyörűsége. Belőle indult ki az említett Nailland garázdálkodásom, mert bár a nyár végi akció keretein belül is sokkal drágább volt, mint amennyit jó szívvel kiadok egy körömlakkért, ezért az árnyalatért és finishért bőven megérte. A fedése lehetne jobb, mert 3 réteg kellett belőle ahhoz, hogy elég tömör legyen, de a csodás holo csillámok kárpótoltak mindenért.





Már itt is meg lehet állni, ha egy sima, visszafogott manikűrt szeretnénk, én azonban mindenképp szerettem volna a 4-et és a szerelmet is belecsempészni a manikűrbe. Fogtam tehát a kedvenc bordó lakkomat (Miss Sporty 150) és szabad kézzel felügyeskedtem egy szívecskét a középső ujjamra. Ahhoz képest, hogy hogyan szoktak sikerülni a szabad kézi manijaim, szerintem egész kis pofás lett, ráadásul a jobb kezemen is vállalható. 


Lehetetlen élesen lefotózni ezeket a csillámokat, pedig vagy 10 percig próbálkoztam... Bocsánat a homályos képért.



Végül a 4-es szám a hüvelykujjamra került 4 pici csillám formájában, amiket a Golden Rose 3D Glaze kollekciójának 12-es számú lakkjából halásztam ki.

Az egész tetejére jöhetett a Rimmel fedőlakk és készen is lettem! Szerintem nagyon csini lett, és a Dance Legend-nek köszönhetően kicsit ünnepélyes is. :)

Nektek hogy tetszik? Ti milyen manikűrt készítenétek a párotokkal való évfordulóra?





Örökkékékazég

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Örülök, ha leírod a véleményed, kérlek tedd is meg! Amire figyelj: ne tartalmazzon trágár szavakat, ne legyen sértő sem rám, sem más kommentelőkre, vagy bárkire nézve. Ha nem értesz egyet, azt is írd le, de kulturáltan! :) Ha nem jelenik meg az írásod azonnal: ne ijedj meg, moderálás után ott lesz, ha betartottad a fent kérteket! :)