Esti arcápolási szokásaim

Rengetegen kértétek, hogy mutassam meg, mit szoktam csinálni esténként arcápolás címszó alatt. Bevallom, sokáig nem foglalkoztam igazán a dologgal, legtöbbször csak áttöröltem az arcom egy sminklemosó kendővel, heti 1-2 alkalommal (amikor épp eszembe jutott), bekentem egy arckrémmel, ami éppen a kezembe akadt, és kész. Néhány hónapja viszont elkezdett nagyon idegesíteni a bőröm állapota, mert bár az államat leszámítva szerencsére elkerülnek a pattanások, nem voltam elégedett, mikor a tükörbe néztem.


Még az út elején járok, egyelőre azzal dolgozom, ami itthon van (bár épp ma tervezek leadni egy nagyobb lélegzetvételű beautynetkorea rendelést), de már látom a javulást a bőrömön. Nem tökéletes, nem hibátlan és az állam sem javult sokat, de sokkal szebb a bőröm már most, a rendszer bevezetésével, mint azelőtt. Szóval ha kíváncsiak vagytok, jelenleg milyen (könnyen beszerezhető, olcsó) termékekkel és hogyan ápolom a bőröm, nézzétek meg a legújabb videómat! 





Természetesen, ha megérkeznek a koreai termékek és beépítem őket az esti programomba, akkor lesz frissített videó azokról is, de ha nem adna az internet ilyen lehetőséget, hogy a világ bármelyik pontjáról be lehet szerezni bármit, akkor biztosan a jelenleg használt termékeknél maradnék, így jó alternatíva lesz ez a későbbiekben is, itthon is beszerezhető kencékkel.


Nektek hogyan tevődik össze az arcápolási szokásrendszeretek? Milyen termékeket használtok? Ti is annyira vonzódtok a koreai termékekhez, mint én?

Örökkékékazég

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Örülök, ha leírod a véleményed, kérlek tedd is meg! Amire figyelj: ne tartalmazzon trágár szavakat, ne legyen sértő sem rám, sem más kommentelőkre, vagy bárkire nézve. Ha nem értesz egyet, azt is írd le, de kulturáltan! :) Ha nem jelenik meg az írásod azonnal: ne ijedj meg, moderálás után ott lesz, ha betartottad a fent kérteket! :)