31 feladatos köröm kihívás #3 - citromsárga

A 31 feladatos köröm kihívás sorozatom harmadik részében citromsárga körmöket kellett készítenem. Kifejezetten örültem, hogy a piros és a narancs után most egy hidegebb színt kell használnom, így a hideg, világos sárga lakkjaim felé vettem az irányt. A piros megoldásomhoz hasonlóan (melyet ITT tudtok megnézni) ismét matt finishre vágytam, és mivel csak két matt sárga lakkom van, most nem kellett sokáig vacillálnom az árnyalatok között...  





A választásom tehát viszonylag gyorsan a Catrice Rock-o-co limitált kiadású kollekciójának C03 - Soleil A Solitude névre hallgató lakkjára esett. Nem szerettem volna túlbonyolítani a dolgot, mivel épp rohanásban voltunk, tökéletes száradással együtt volt egy órám. A legkönnyebb és gyorsabb, és pillanatnyilag legcsábítóbb technikának a nyomdázást találtam, úgyhogy gondolkozás nélkül a legújabb nyomdalemezem után nyúltam, ami nem más, mint a MoYou Princess kollekciójának 09-es számú eszköze. Mivel még mindig a sulikezdés időszakában vagyunk, egy betűs mintát választottam. ami szerintem nagyon jól mutat a körmökön.





Kezdésnek természetesen  a Rimmel kúrát választottam, majd miután ez teljesen megszáradt, jöhetett a Catrice lakk két rétegben. A nyomdázáshoz a Lovely gél finishű lakkjai közül a fekete árnylatot használtam (Nr. 34).


Gondolkoztam, hogy kombináljam-e valamivel, de végül arra jutottam, hogy nem bonyolítom túl én ezt most, így minden körmömre ez a minta került.





Mivel szerettem volna megmaradni a matt hatásnál, nem a szokásos fényes fedőlakkot, hanem a Golden Rose mattító top coat-ját használtam egy vékony rétegben. Imádom ezt a felületet, folyamatosan simogatom a körmeimet az ujjbegyeimmel azóta is. :) Annyira különleges érzés! :)

Nektek hogy tetszik ez a manikűr? Milyen sárga lakkjaitok vannak?



Örökkékékazég

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Örülök, ha leírod a véleményed, kérlek tedd is meg! Amire figyelj: ne tartalmazzon trágár szavakat, ne legyen sértő sem rám, sem más kommentelőkre, vagy bárkire nézve. Ha nem értesz egyet, azt is írd le, de kulturáltan! :) Ha nem jelenik meg az írásod azonnal: ne ijedj meg, moderálás után ott lesz, ha betartottad a fent kérteket! :)