31 feladatos köröm kihívás #1 - piros

Ahogy tegnap jeleztem, belekezdek a már sokaknál látott 31 napos/hetes, általam feladatossá keresztelt köröm kihívásba. Az első feladat egyetlen kritériuma az volt, hogy többnyire piros színűek legyenek a mancsaim. Mivel éppen előző héten kaptam meg a gift swapes csomagomat, amiben egy csodás piros Aden lakk is lapult, úgy éreztem, itt a lehetőség, belevágok. Szóval ha kíváncsiak vagytok rá, hogyan bolondítottam meg a "piros"-at, olvassatok tovább!  


 Adott volt tehát az Aden 70-es számú, sajnos fantázianévtől szegény lakkja, ami egy egyértelműen piros, de kicsit narancsba hajló árnyalat. Biztosan fogok tesztet írni hamarosan az Aden lakkokról, elöljáróban annyit, hogy bár nagyon szeretem őket, a fedésükkel abszolút nem vagyok kibékülve. A szokásos Rimmel Nail Nurse 14 napos kúra felé a gyűrűsujjam kivételével minden körmömre ezt vittem fel, 3 rétegben. Kicsit így is átsejlettek a körömvégek, főleg, hogy most rekordhosszúságúak a karmaim, de nem vagyok hajlandó ennél több réteget felkenni. Szóval a szín felkerült, és ekkor kezdtem el igazán gondolkozni azon, hogy milyen mintát kerekítsek ezzel a színnel.





Mivel mindig is tetszettek az olyan manikűrök, ahol a különböző finishek váltakoznak, előszedtem a Golden Rose matt fedőlakkját, ami bármilyen festéket mattá változtat. Tudtam, hogy szeretnék fényes, matt és mindkét finsihhel ellátott körmöket is, de a gyűrűsujjam még mindig üres volt. Végül úgy döntöttem, ha már lúd, legyen kövér, ne csak két finish váltakozzon, hanem három. Így összeszedtem az összes piros csillámos fedőlakkomat és az Avon Stardust kollekciójának cherry dazzler árnyalatú homoklakkját és felkentem a két, eddig kimaradt körmömre.





A középső és a mutatóujjamra került a mattító fedőlakk, majd a kisujjam körmeire a lakk saját ecsete segítségével pöttyöket festettem. Miután megszáradt a mutatóujjam, oda egy színtelen, fényes fedőlakkal pöttyöztem, így az említett két köröm inverze lett egymásnak, ami nagyon tetszett. A hüvelykujjat átkentem még a fényes fedőlakkal (Rimmel Nail Nurse alap- és fedőlakk), hogy minél jobban elüssön a középső, matt finishtől.




A gyűrűsujjamon az Avon homoklakk tetjére 1-1 réteg került két csillámos fedőlakkból (Aden 41 és Golden Rose 3D Glaze 12). Bár kicsit más a két piros árnyalat, ez élőben abszolút nem feltűnő, csak az, hogy nagyon csillog a matt köröm mellett. :)




Bevallom, nekem nagyon tetszik ez a mani, biztosan fogok még játszadozni a különböző hatású lakkokkal. Nektek hogy tetszik a megoldásom? Ti milyen manikűrt képzelnétek el piros lakkal?

A feladatsort IDE kattintva érhetitek el, ha van kedvetek, kezdjétek el ti is!


Örökkékékazég

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Örülök, ha leírod a véleményed, kérlek tedd is meg! Amire figyelj: ne tartalmazzon trágár szavakat, ne legyen sértő sem rám, sem más kommentelőkre, vagy bárkire nézve. Ha nem értesz egyet, azt is írd le, de kulturáltan! :) Ha nem jelenik meg az írásod azonnal: ne ijedj meg, moderálás után ott lesz, ha betartottad a fent kérteket! :)