Termékek, amik nem váltak be #1

Nem is értem, hogy lehet, hogy eddig nem készítettem ilyen videót... Pedig én mindig ilyet nézek meg elsőként, ha új videósra találok, valahogy ez árulja el a legtöbbet az emberről szerintem. Szerencsére általában belenyúlok a tutiba, de sajnos néha engem is ér csalódás és találkozom olyan termékekkel, amik nem az igaziak valami miatt. 


Nagyon érdekel a véleményetek, úgyhogy miután megnéztétek, mindenképp írjátok meg kommentben akár itt, akár youtube-on, hogy ti találkoztatok-e már ezekkel a dolgokkal, illetve, hogy nektek hogyan szuperáltak. :) 


Örökkékékazég

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Örülök, ha leírod a véleményed, kérlek tedd is meg! Amire figyelj: ne tartalmazzon trágár szavakat, ne legyen sértő sem rám, sem más kommentelőkre, vagy bárkire nézve. Ha nem értesz egyet, azt is írd le, de kulturáltan! :) Ha nem jelenik meg az írásod azonnal: ne ijedj meg, moderálás után ott lesz, ha betartottad a fent kérteket! :)