Nyereményjáték eredményhirdetés

Két héttel ezelőtt, a szülinapom alkalmából nyereményjátékot indítottam nektek. Augusztus 23. éjfél volt a határidő, én pedig nagyon izgatottan kivártam ma este ezt az időpontot és gyorsan összesítettem, sorsoltam. Ahogy a múltkor, most is a random.org nevű oldal segítségével sorsoltam, így a legcsalás-menetesebb a dolog szerintem. Ha kíváncsiak vagytok, ki nyerte az ajándékcsomagot, olvassátok tovább a bejegyzést! 

 


Tehát a nyertes nem más, mint Nagy Anikó! :) Gratulálok!!



Mindenkinek nagyon köszönöm a részvételt és a bizalmat, remélem továbbra is olvasómnak/nézőmnek tudhatlak benneteket. Akinek nem sikerült, az ne csüggedjen, hiszen hamarosan (októberben) egy éves lesz a blog, aminek alkalmából egy újabb játékra foglak invitálni titeket! :)

Örökkékékazég

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Örülök, ha leírod a véleményed, kérlek tedd is meg! Amire figyelj: ne tartalmazzon trágár szavakat, ne legyen sértő sem rám, sem más kommentelőkre, vagy bárkire nézve. Ha nem értesz egyet, azt is írd le, de kulturáltan! :) Ha nem jelenik meg az írásod azonnal: ne ijedj meg, moderálás után ott lesz, ha betartottad a fent kérteket! :)