Nyári szerzemények 1. rész (Ebay)

Az utóbbi pár hétben rengeteget vásároltam. Eredetileg egy videóval szerettem volna letudni a dolgot, de a magamnak megszabott kis 20 percembe csak úgy fért volna bele, ha csak megmutogatom a termékeket és nem mondok róluk egy szót se, aminek viszont nem láttam értelmét, úgyhogy végül kettészedtem a cuccokat és két részletben fogjátok látni őket. Az első, mai adag Ebay-ről érkezett. 

 Mostanában nagyon rákaptam az Ebay-re, 1-2 apróságot leszámítva nem nagyon érnek csalódások, viszont hihetetlenül sok dolgot találok, ami tetszik. Szóval a névnapomra kapott pénzt szépen elvertem ezen az oldalon még múlt hónapban... Ha kíváncsiak vagytok rá, miket szereztem be, illetve, hogy milyen véleménnyel vagyok ezekről a dolgokról, tartsatok velem! :)



Sajnálom a képminőséget, elállítottam a fehéregyensúlyt, amit viszont flip hiányában csak akkor vettem észre, amikor már 4 videót felvettem. Kettőt már láthattok ezekből, még kettő ilyen lesz, aztán megígérem, hogy normális, fehér fénnyel fogok dolgozni.

Örökkékékazég

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Örülök, ha leírod a véleményed, kérlek tedd is meg! Amire figyelj: ne tartalmazzon trágár szavakat, ne legyen sértő sem rám, sem más kommentelőkre, vagy bárkire nézve. Ha nem értesz egyet, azt is írd le, de kulturáltan! :) Ha nem jelenik meg az írásod azonnal: ne ijedj meg, moderálás után ott lesz, ha betartottad a fent kérteket! :)