Körmös szerzemények Adéltól



Az utóbbi időben annyi szerzeményes videót készítettem (és várok is még egy nagyobb adag Ebay-es csomagot), hogy nem szerettem volna még egyet felvenni. Viszont került hozzám néhány körmös dolog, amit mindenképpen szerettem volna megmutatni nektek, mert csodaszépek. :)


 
Most nem standnál/webshopból/drogériából vásároltam, hanem egy kedves bloggerinától, Adéltól. Ismerős lehet a neve, akkor is, ha nem követitek őt, ugyanis tőle vadásztam a legutóbbi Manikűrvadász fordulóban. Szuper blogja van, imádom a körmeit nézegetni, a nevére kattintva meg is leshetitek. :)

Mikor megláttam az egyik Facebookos csoportban, hogy Krémmánián árul néhány terméket, rohantam is megnézni, mert tudtam, hogy csodákra fogok találni. Így is lett. :) Alapvetően két lakkot és egy nyomdalemezt választottam, végül egy csomó ajándékot is kaptam mellé, amiért nem lehetek elég hálás. Innen is köszönöm, ha olvasol, Adél! :)

Na de jöjjenek is a hozzám került termékek! 


A Dance Legend dark top coat 608 egy sötét, leginkább fekete alapra való fedőlakk. Bár nem vagyok oda a liláért, ez valami csodaszép hatást kelt. Apró csillámokat tartalmaz, amik hol kéknek, hol lilának tűnnek. Ez az első nem fémes hatású duokrómom, szerelem volt első látásra, ezt választottam ki először.


Az OPI Pineapples Have Peelings Tool árnyalatú festéke lett a második dolog, amit kiválasztottam, ezt bevallom, nem is a színe, hanem a márkája és az ára miatt. Nem vagyok egy márkasznob emberke, ugyanúgy bele tudok szeretni egy eurós lakkba, mint a drágábbakba, de az OPI mégiscsak OPI. :D Egyébként a színe is csodaszép, fémes hatású mustársárga, benne változó méretű hatszögekkel piros, kék, zöld, lila, sárga és ezüst színben. Ezt kentem fel elsőként és egyelőre nagyon tetszik. Számomra a tartósság a legfontosabb egy körömlakknál, úgyhogy egyelőre nem írok többet róla, de hamarosan lesz teszt szerintem.
  
Meglepetésként kaptam egy NYC Smoky Top Coat-ot, a 006-os Green Day árnyalatban. Imádom a zöld, a sötét, a csillámos lakkokat, ráadásul a neve is csoda, mert a névadó zenekar is az egyik kedvencem. :) NYC lakkom nem volt még, úgyhogy ezért is remek választás volt. Örök hálám érte. :) 


Még egy bónusz lakk lapult a csomagban, ez az Essence 15-ös glitter on me árnyalata, amire kifejezetten emlékszem, hogy nézegettem drogériában többször is, aztán sosem vettem meg, mert annyi csillámos fedőlakkom van, hogy felesleges lett volna újabbra költeni. Így viszont nagyon örülök neki, mert pont ilyenem nem volt még és nagyon különleges a finishe. Kifejezetten érdekes, ahogy a mikrocsillámok, a nagy glitterek és a szálak keverednek, ráadásul az alap ezüstös színen felül holo csillámok is vannak az üvegcsében. Gyönyörű! :)

 

Egy MoYou lemezt is választottam, az Artist kollekció 03-as számú darabját. Nem tipikus körmös minták vannak rajta, de kifejezetten érdekes motívumok, biztosan sokat fogom használni. Még két meglepetés lapult a zacsiban: egy világítós matricaív és egy kisebb-nagyobb arany kövecskékből álló díszítő szett. Ezeket is biztosan fogom használni. Szerintem szuper termékekkel gazdagodtam, a legjobban a négy lakknak és a lemeznek örülök, de a két kis meglepi is szuper. :) Tényleg hatalmas köszönet érte! :)

Nektek melyik dolog tetszik a legjobban? Ti is így szeretitek a körmös cuccokat?

Örökkékékazég

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Örülök, ha leírod a véleményed, kérlek tedd is meg! Amire figyelj: ne tartalmazzon trágár szavakat, ne legyen sértő sem rám, sem más kommentelőkre, vagy bárkire nézve. Ha nem értesz egyet, azt is írd le, de kulturáltan! :) Ha nem jelenik meg az írásod azonnal: ne ijedj meg, moderálás után ott lesz, ha betartottad a fent kérteket! :)