Napraforgó mező - egy szép délután képekben





Ma egy kicsit személyesebb, félig-meddig outfit-nek mondható posztot írtam, sok-sok képpel teletűzdelve. Mindig is elvarázsoltak a napraforgók méretükkel, színükkel, azzal, hogy valóban forognak a nap felé... Nagyon szeretem a termését is fogyasztani, de most nem erről írok. Inkább arról, hogy pár napja a környéken utazva megláttam egy hatalmas tábla napraforgót, ahová mindenképp el szerettem volna látogatni és csinálni néhány profilképnek valót... Na de eleget írtam már, jöjjenek a képek, amik közül néhány valóban jól sikerült. :)






















 A viselt ruhák, kiegészítők és sminktermékek:

Farmer: F&F
Felső: angol turi
Karkötő: Ebay
Nyaklánc: Ebay
Hajpánt: F&F
Táska: F&F

 Rúzs: Lovely matt szájfény
Spirál: Maybelline The Colossal Volume Express (vízálló változat)
Szemhéj: Maybelline Color Tattoo
Árnyékolás: Miss Sporty mono
Szemceruza: százas boltos örök kedvenc fekete tekerős szemceruzája :)
Bronzosító: Lovely
Pirosító: UMA
Szemöldök: Aden

Örökkékékazég

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Örülök, ha leírod a véleményed, kérlek tedd is meg! Amire figyelj: ne tartalmazzon trágár szavakat, ne legyen sértő sem rám, sem más kommentelőkre, vagy bárkire nézve. Ha nem értesz egyet, azt is írd le, de kulturáltan! :) Ha nem jelenik meg az írásod azonnal: ne ijedj meg, moderálás után ott lesz, ha betartottad a fent kérteket! :)