Fekete rózsás nude mani

Mára egy visszafogott, elegáns, mégis látványos körömfestést hoztam nektek. Bevallom, én imádtam a maga egyszerűségével együtt. Ez tipikusan az a köröm, ami bár felkelti a figyelmet és erőteljesnek mondható a fekete szín miatt, mégis bátran viselném akár egy állásinterjú, akár egy anyós-após bemutatáson is. Gyakorlatilag bárhol. Szóval ha valamilyen alkalmi és szolid, mégis szépséges és szemet gyönyörködtető mani ötletet kerestek, szerintem megtaláltátok. :)





Alapként - mint mindig - a Rimmel Nail Nurse 14 napos kúrája került. Nagyon szeretem ezt az alapot, mert szuper tartóssá teszi a leggagyibb lakkokat is, nem bubisodik, de ha esetleg csak egy színtelen lakkot keres valaki, annak is megfelelő lehet, mert csodaszép fénye van. Miután ez megszáradt, az Avon nailwear pro+ lakkjai közül a naked truth fantázianévre hallgató árnyalatot használtam két rétegben. A legkedvesebb lakkmárkám az Avon, fantasztikus színeik vannak a festékeknek, és a nailwear pro+ vonal hihetetlenül tartós is, alap- és fedőlakk nélkül is kibír 5-6 napot, a megfelelő plusz rétegekkel azonban 8-9-et is. Akkor is csak a lenövés miatt szoktam lemosni, szóval tényleg fantasztikus termékek ezek. :) Ráadásul ez a nude az én bőrszínemhez talán legjobban passzoló nude, kicsit lilás, szürkés, de még abszolút a színtelen kategóriába sorolható.



Nyomdázáshoz a MoYou pro 04-es lemezét használtam és a Lovely fekete gél hatású lakkját. A gyűrűsujjaim kivételével az összes körmömre ezt a rózsás mintát használtam, majd a gyűrűsujjakra szintén egy Avon lakk került, méghozzá a Magic Effects kollekció Diamond Shatter fantázianévre hallgató csodás holos, pelyhes lakkját. Féltem a lemosásától, de szerencsére nem volt vészes, csak picivel volt hosszabb a lemosási procedúra, mint a többi ujjamnál.


Szerintem nagyon szép lett ez a manim, bár 1-2 körmömön nem sikerült tökéletesre a nyomdázás. Ettől függetlenül egy csinos, hordható manikűrt kreáltam - jáj, de nagyképű vagyok ma... :D 


Ti szerettek nyomdázni? Hogy tetszik nektek ez a manikűr?


Örökkékékazég

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Örülök, ha leírod a véleményed, kérlek tedd is meg! Amire figyelj: ne tartalmazzon trágár szavakat, ne legyen sértő sem rám, sem más kommentelőkre, vagy bárkire nézve. Ha nem értesz egyet, azt is írd le, de kulturáltan! :) Ha nem jelenik meg az írásod azonnal: ne ijedj meg, moderálás után ott lesz, ha betartottad a fent kérteket! :)