Egyszerű nyári smink

Ma egy újabb sminkvideóval jelentkezem, amiben egy egyszerű, hétköznapi, nyári rohangálós sminket készítettem el. Az esetek többségében kisebb változtatásokkal ezt a szem- és arcfestést szoktam alkalmazni a melegebb hónapok során. A számra mindig más kerül, nyáron főként ezzel szoktam játszani. Mondjuk télen is... :D




A háttér változott, ugyanis keresem még a megfelelő helyet a lakásban, ahol nagyjából ugyanannyi fény éri az arcom mindkét felét, hogy jobban lehessen látni a sminkvideókat. A tükör-probléma is megoldódott, sikerült úgy elhelyeznem, hogy benne legyek a képben akkor is, ha közel hajolok hozzá. Lassan de biztosan fejlődök, azt hiszem. :)



Ha elkészítitek ezt a sminket, küldjétek el nekem, esetleg Instagramon használjátok az #orokkekekazeg hashtag-et, hogy én is lássam a műveteket! :)

Örökkékékazég

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Örülök, ha leírod a véleményed, kérlek tedd is meg! Amire figyelj: ne tartalmazzon trágár szavakat, ne legyen sértő sem rám, sem más kommentelőkre, vagy bárkire nézve. Ha nem értesz egyet, azt is írd le, de kulturáltan! :) Ha nem jelenik meg az írásod azonnal: ne ijedj meg, moderálás után ott lesz, ha betartottad a fent kérteket! :)