Cien milk&honey ajakápoló teszt



Vannak olyan termékek, amikről felesleges és lehetetlen azonnal a vásárlást követően tesztet írni, mert hosszú távon fejtik ki igazán a hatásukat. Ilyenek az ajakápolók is, amikért egyébként oda vagyok – rengeteg márkától, többféle árkategóriában, változatos ízekben, illatokban és színekben raktározom itthon ezeket a kis hidratáló csodákat. Ez volt az első legális smink(szerű) termékem is, tökéletesen emlékszem, hogy egy rózsaillatú Labellom volt először. :) Később a göngyházfényűt is megkaptam, ami már látszott is, juhúúú. :)



Hogy akkor mennyire hidratáltak, nem tudom, de az biztos, hogy szuper érzés volt már akkor 10 éves korom környékén az ajkaimra kenegetni ezeket a krémes, illatos cuccokat – akár hatottak, akár nem. 

Azóta változtak az igényeim, a látvány már nem érdekel, hiszen alapvetően ezeket itthon használom, ha máshol vagyok, általában szájfényt vagy rúzst viselek. Az illatoktól már jobban elcsábulok, na meg a szép csomagolásoktól is… Már-már betegesnek számító mennyiséget birtokolok ezekből a termékekből, de sajnos még nem találtam meg az igazit. Azt, ami kellemes illatú, valóban hidratál és a hatása tartós, abban a tekintetben is, hogy ne legyen szükséges óránként kenegetni és abban is, hogy a hetek, hónapok múlásával ugyanazt a teljesítményt nyújtsa.


A LIDL saját kozmetikai márkájának termékeivel alapvetően nagyon elégedett vagyok, a kezdeti bátortalan vásárlások után egyre határozottabban nyúlok Cien termékek után. Az ajakápoló az első próbálkozásaim egyike volt a márkától. Csak és kizárólag 3 darabos kiszerelésben vásárolható meg, 500 ft körüli áron. Pazarlásnak tűnhet egyszerre 3 db-ot megvásárolni ugyanabból a termékből, de mivel az ára a legtöbb ajakápoló töredékébe kerül, akkor sem ér bennünket nagy veszteség, ha esetleg nem válik be a cucc. Miután sikertelenül hajkurásztam a kakaós változatot, végül a tejes-mézes illat jött velem haza. Sajnos nem az a tusfürdőknél megszokott édes illat köszön vissza a terméken, amit vártam, sokkal inkább a méz dominál. Ami biztosan tetszik sok embernek, de én sajnos nem szeretem. Szerencsére viszonylag hamar elillan az illat, így megszokható, de az első néhány napban nagyon húztam az orrom minden alkalommal használat közben.

A termék csomagolása közepes erősségű, lehetne erősebb műanyag, de találkoztam már sokkal gyengébbel is, így ezzel elégedett vagyok. A stiftes forma is baráti, sokkal praktikusabb, mint a tégelyes társaié. Maga a cucc elég kemény, sárga színű és zsíros. Természetesen az ajkakon azonnal meglágyul, így használat közben nem kell küzdeni vele. :) A hidratáló hatása eleinte nagyon meggyőző volt, reggeli és esti használattal lazán kibírtam a telet is komolyabb cserepesedés nélkül, pedig egyébként elég száraz volt a bőröm ebben az évszakban. Ha egy-egy rúzs kiszárította a számat, azt is hamar rendbe hozta, egy éjszakai vastag felkenés csodát művelt – és még reggel is érezhetően ott van a cucc. :) Október-november környékén vásároltam, és 1-2 kivételes alkalmat leszámítva csak ezt használtam azóta (a két bontott példánynak el is fogyott nagyjából a fele). Körülbelül egy hónapja kezdtem azt érezni, hogy kevés, amit nyújt, sokszor kellett máshoz nyúlnom, mert éreztem, hogy kezd fájni a szám. Mivel az idő egyre melegebb, folyadékot is egyre többet fogyasztok (bár én télen is vedelek, mint az őrült…), nem gondolom, hogy az időjárás vagy az életvitelem szárítaná most extrán a bőröm, és az arcom rendeződni látszik a fűtésszezon végeztével, tehát nem én okozom a gondot. Sajnos úgy tűnik, hosszú távon ez az ajakápoló sem működik… Bízom benne, hogy ha most mást használok néhány hónapig, akkor visszatér még a csodás hatása, mert abban a 4-5 hónapban sokszor gondoltam úgy, ennél jobb termékre nincsen szükségem.


Persze akkor sem történik tragédia, ha soha többé nem lesz hatásos, hiszen egyrészt beteges mennyiségű ajakbalzsamom van ezeken kívül is itthon, sok még bontatlanul, tesztelésre várakozva, másrészt nem volt drága és az illata úgysem tetszett… De amíg működött, sokkal jobb volt, mint bármi, amit eddig használtam erre a célra, így mindenképpen fájni fog a szívem érte, ha meg kell válnom tőle. Ráadásul tripla fájdalom…


Ha jártok LIDL közelében és megtaláljátok, bátran és szeretettel ajánlom, hátha nektek is olyan tökéletesen fog működni, mint nekem az első hónapok során.




Csomagolás:
Kinézet:
Illat: 0
Állag:
Azonnali hatás:
Hosszútávú hatás: 0
Könnyű kezelhetőség: 0
Választék:
Ár:
Beszerezhetőség:



Össz.: 7/10


Nektek milyen ajakápoló vált be a legjobban? Ti is mániákusan vásárolgatjátok őket, vagy csak én vagyok ilyen bolond?


Örökkékékazég

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Örülök, ha leírod a véleményed, kérlek tedd is meg! Amire figyelj: ne tartalmazzon trágár szavakat, ne legyen sértő sem rám, sem más kommentelőkre, vagy bárkire nézve. Ha nem értesz egyet, azt is írd le, de kulturáltan! :) Ha nem jelenik meg az írásod azonnal: ne ijedj meg, moderálás után ott lesz, ha betartottad a fent kérteket! :)