Bioform sörélesztő tabletta teszt



Ma nem egy hagyományos értelemben vett szépségápolási termékről írok tesztet, mégis szorosan hozzákötődik a téma a külsőnkhöz. Mostanában a sok festés miatt (a hajszínváltásomról szóló sorozat linkjeit lent találjátok) próbálok sokkal több figyelmet fordítani a hajápolásra. Rengeteg újdonságot kipróbáltam és sok minden várakozik még a polcon, hogy sorra kerüljön. Mindenképpen fogok majd az arra érdemesekről is írni, azonban a sort egy étrend kiegészítővel kezdem, amitől bevallom nagyon sokat vártam. Ha kíváncsiak vagytok, mi a véleményem a termékről, tartsatok velem!



A sörélesztő bemutatása előtt egy kis szépségvitamin-történelemmel kezdenék. 13-14 éves korom környékén jött rám nagyon a körömmánia, és mivel alapvetően gyenge szaruréteget kaptam odafentről, emiatt akkor egy Revalid kúrát csináltam végig. Sajnos semmilyen pozitív változásra nem emlékszem, sem a pattanásom nem lett kevesebb, sem a hajamon nem láttam változást és a körmeimen sem tapasztaltam erősödést. Ez nem jelenti azt, hogy rossz a termék, lehet, hogy csak a kamaszkor és a hormonok miatt nem működött rendesen. Elképzelhető, hogy ha lesz egy jó akció, esetleg tesztelési lehetőség, fogok még vele próbálkozni. Kb egy évvel később újra rámjött a körömerősítés iránti vágy, így újabb csodaszerből csináltam végig az ajánlott kúrát, ami a Biovanne plus volt. Ettől megerősödtek a körmeim, és mivel ez volt a célom, a hajammal és a bőrömmel nem is foglalkoztam, így nem tudok véleményt formálni sajnos a többi hatásáról. Ezt mindenképpen fogom még szedni, mert kíváncsi vagyok, mit tud a hajjal és a bőrrel kezdeni, de a borsos ára miatt itt is megvárok egy kihagyhatatlan akciót, esetleg tesztelési lehetőséget. Ezután még megpróbálkoztam 1-2 évvel ezelőtt egy Dr Chen márkájú szépségvitaminnal, amit sajnos mindig elfelejtettem beszedni, így erről abszolút nem tudok véleményt formálni. Ez volt egyébként a legolcsóbb, így ha egyszer bekattan, hogy most azonnal ilyesmit szeretnék, de a pénztárcám nem örülne az adott időszakban egy drágább szernek, akkor biztos, hogy próbálkozom majd még vele.

A sörélesztő hatásairól rengeteg jót lehet hallani mostanság és mivel sok embertől hallottam, hogy hatalmas babahaj-dömping keletkezett a fején, mikor ezt szedte, úgy gondoltam, nem járhatok rosszul vele. Az internetpatika webáruháztól szereztem be az első adagot. A csomagoláson sok pozitív hatás olvasható, melyet kivált: a B1 vitamin részt vesz a normális energiatermelő anyagcserefolyamatokban, hozzájárul az idegrendszer és a szív optimális működéséhez, a folsav pedig a vérképzésen, az immunrendszeren és a fáradtság csökkenésén segít. Az ajánlott napi adag 4-8 tabletta, melyet gyakorlatilag úgy szabályozhat az ember, ahogy csak szeretné. A kis matt tabletták könnyen lenyelhetőek. Nagyon durva száraz kutya/macskakaja szaguk van és (bár sosem kóstoltam állateledelt) az ízük is olyan. Kb 2 nap után sikerült megszokni az ízét, utána már egyébként kifejezetten kellemesnek éreztem ezt a sós zamatot. Én reggel és este vettem be belőle 2-2 darabot, bő folyadék kíséretében.

Kb két hét után kezdtem látni változást, lett néhány szál új babahajam, aminek nagyon örültem. Amiért megrendeltem, azon segített, így alig vártam, hogy teljen az idő és lássam a többi hatását is.

Körülbelül három hét szedés után kezdtem magam furcsán érezni, szédelegtem, ráadásul úgy vert a szívem, hogy többször azt gondoltam, infarktusom lesz (ami így 23 évesen elég ijesztő, akkor is, ha tisztában van vele az ember, hogy a túlsúlya miatt rizikós a dolog). Egyébként nagyon alacsony vérnyomásom van, szóval magas vérnyomásos problémám soha nem volt, inkább azon hüledezett minden évben a sulidoki, hogy hogy élhetek ilyen alacsony értékekkel. :D Szóval nagyon ijesztő volt ez a szapora szívverés. Bár mostanában egyébként is stresszesebb napokat élek, mint általában, nem gondoltam, hogy csak ez a gond, így azonnal agyalni kezdtem, mi lehet a ludas. Mivel nem ettem semmilyen új fajta ételt, nem ittam kávét sem az utóbbi időben és épp esős idő volt (tehát az általam nehezen viselt meleg sem lehetett a kiváltó ok), a sörélesztőre kezdtem gyanakodni. Azonnal abbahagytam és próbáltam kutakodni az interneten a lehetséges mellékhatásokról. És bizony, több fórumon  is szó esett a hozzászólások között arról, hogy a tabletta néhány emberre pulzus-emelő hatással van. Nem tudom, mi miatt hat az egyik emberre így, míg a másikra nem, de nyilvánvalóvá vált, hogy ez okozta a problémát. Nagyon csalódott vagyok miatta, mert egyébként a hajam jól reagált rá, de így nyilván nem fogom tovább szedni. Nem értem egyébként, hogy miért nem tüntetik ezt fel akár a webshopban, akár a csomagoláson. A gyógyszereknél és étrendkiegészítőknél megszokott papírka sem járt a termékhez, pedig ha van és végigolvasom, valószínűleg sokkal hamarabb rájöttem volna, hogy ez okozza a problémámat.


Másfél hete nem szedem, már jobban vagyok, tudok mozogni és nem gondolkozom sem a mentők telefonszámán napközben, sem azon, hogy ha annyira rosszul lennék, h telefonálni sem tudok, akkor mikor és milyen állapotban találna rám a férjem este. Jobban vagyok, de még nem jól. Még mindig érzem napközben néha, hogy le kéne feküdnöm és nagyon óvatosan közlekedem lakáson belül is, nem hogy kívül. Bízom benne, hogy hamarosan helyreáll a szervezetem és gyorsan kiürül belőle a maradék is és biztosan nem fogok többet próbálkozni sörélesztő alapú termékkel.

Sajnos így rajtam maradt majdnem másfél doboz, ha valaki esetleg szedte már és tudja, hogy nem lesz baja tőle, odaadom szívesen egy áráért a másfél dobozzal. Ha van rá igény, írjatok kommentet, Facebook üzenetet, esetleg e-mailt, megbeszéljük. :)

A hajam átfestéséről és az ezzel kapcsolatos dolgokról szóló bejegyzés sorozatot ezeken a linkeken keresztül érhetitek el:

Örökkékékazég

2 megjegyzés:

  1. Szia, láttam krémmánián az eladó tablettákat és szeretném megvásárolni őket. Amennyiben lehetséges Újpest Városkapu környékén át is venném csütörtök délután ha neked megfelel ?! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kérlek írj rám Facebookon, hogy tudjunk egyeztetni. Elvileg rendben lesz. :)

      Törlés

Örülök, ha leírod a véleményed, kérlek tedd is meg! Amire figyelj: ne tartalmazzon trágár szavakat, ne legyen sértő sem rám, sem más kommentelőkre, vagy bárkire nézve. Ha nem értesz egyet, azt is írd le, de kulturáltan! :) Ha nem jelenik meg az írásod azonnal: ne ijedj meg, moderálás után ott lesz, ha betartottad a fent kérteket! :)