Pirosító kollekcióm ❤



Sok blogger és youtuber lánynál látom, hogy bizonyos termékek függőséget okoznak náluk. Valaki rúzsból vesz hetente egy újat, van, akinek szempillaspirálja van elhasználhatatlan mennyiségben… Nekem 3 termékcsoport van, amiből nem tudok eleget vásárolni: a rúzsok, az ajakápolók és a pirosítók. Utóbbira nem régen kattantam rá, de azóta szerelmes vagyok ezekbe a rózsaszín csodákba… Régebben feleslegesnek tartottam, mert egyébként is gyakran kipirosodik az arcom (nehezen viselem a meleget és ez meglátszik a bőrömön elég rendesen). Mégis, ha ma kellene válaszolnom arra a kérdésre, hogy mi az a 3 sminktermék, ami nélkül nem tudnék élni, biztosan a pirosító lenne az egyik. Biztosan le fogok még csapni sok szép darabra, de szeretném megmutatni, hogy eddig milyen szépségekre tettem szert.



Életem első pirosítóját ajándékba kaptam a húgomtól. Járat magának valamilyen tiniknek szóló magazinsorozatot, amihez néha jár valamilyen ajándék is, és mivel a családban én vagyok az egyetlen ilyen beauty-őrült, nekem adta az ott kapott pirosítót és a hozzá tartozó ecsetet. Totál no name darab, annyi van ráírva, hogy Blush, ami ugye pirosítót jelent. A Girl-It felirat pedig a már említett újságra vonatkozik. Sokat kerestem, hátha rátalálok, de semmit nem találtam a termékről. Ha kinyitjuk a cuki szívecskés fémdobozt, 3 csodás szín tárul elénk: egy igazi pink, egy barackos árnyalat és egy highlight szín. Mindhárom festék csillámos és nagyon szép szín keveredik ki belőle, ha vegyesen használjuk őket. Én egy nagy kört szoktam tenni az ecsettel a dobozban, így szép egyenletes, természetes színt kapok. A pigmentáltságát közepesnek mondanám: nehéz vele túlzásba esni, de nem kell 6 réteget felvinni az arcunkra, hogy látszódjon valami. Imádom a színét és a finishét is, a tartósságát viszont kevésbé, max. 3-4 órát bír ki az arcomon. Utána szerencsére egyszerűen csak eltűnik, így foltosságtól nem kell tartani, de igazán boldoggá tenne, ha tovább bírná.

A következő darabot már magamnak vásároltam, ez az Alverde Pouderrouge 07-es, Flamingo árnyalatú terméke. Ez egy nagyon erősen pigmentált pirosító, nagyon kell vigyázni, ha nem szeretnénk bohócpírt. Ha óvatosan, átgondoltam nyúlunk bele, akkor viszont fantasztikus élmény lesz ezt a terméket viselni, ugyanis teljesen matt, hétköznapra is megfelelő, ráadásul hihetetlenül tartós. Amikor megadja magát, akkor sem foltosan kezd el kopni, hanem szépen, egyenletesen, így egyre visszafogottabb lesz az arcsminkünk. Mivel egy saját márkás termékről beszélünk, csak és kizárólag a DM-ben juthatunk hozzá ehhez a termékhez, 1500 ft körüli áron.


Az UMA Cosmetics limitált kiadású Get Freaky! fantázianévre hallgató mozaikos pirosítóját az iparfümériáról rendeltem, kb. 500 ft-os áron. Gyönyörű, halvány színe van, tökéletes bármilyen alkalomra és hétköznapokra is. A pigmentáltsága ennek a leggyengébb, de remekül építhető, így elégedett vagyok vele. Hihetetlenül tartós, a reggeli sminkelés alkalmával felvitt termék este is ugyanolyan állapotban látható az arcomon. Matt színe miatt nem kelt nagy feltűnést, így nagyon visszafogott viselet. Ahányszor elmegyek a sminkes szekrénykém mellett, mindig megcsodálom, annyira tetszik ez a geometrikus elrendezése a színeknek.


Az Avon arcpirosító gyöngyeire nagyon régóta áhítoztam, de midig sokalltam az árát. Karácsony környékén volt egy szuper akció, aminek köszönhetően a hozzá tartozó ecsettel együtt valahogy 1000 és 1500 ft közötti áron szerepelt a katalógusban, így azonnal lecsaptam rá. Nagyon halvány színe van, inkább highlighter, mint pirosító, de ha szín nélküli, ragyogó arcra vágyom, mindig hozzá nyúlok. A különleges formula vonzóbb, mint a termék maga, ettől függetlenül, ha elfogy és újra lesz valami jó akció, nem tartom kizártnak, hogy újra megveszem majd, mert nagyon szeretem. Tartós, de a csillámok elmásznak a helyükről, így ha valakit zavar a csillámok sokasága az arcán, nem ajánlom ezt a terméket.


A Rival de Loop Young márkával való ismerkedésemkor a pirosító került először a kosaramba – természetesen. :D A 03-as pink grapefruit árnyalat jött velem haza. Ezt használom a legkevesebbet, egyrészt mert hihetetlenül büdös, autóillatosító illata van (de nem abból a kellemes fajtából, sajnos tényleg borzalmasan fullasztó, kellemetlen érzés kinyitni…), másrészt pedig mert a színe sem passzol hozzám. Jobban szeretem a barackos árnyalatokat, ez olyan Barbie-s élénk pink. Ami persze nem a termék hibája, ezt csak magamnak köszönhetem, hogy rossz színt választottam. Használgatom, nem dobom ki, de a szaga miatt biztosan nem fogom megvenni más árnyalatban. Egyébként közepesen pigmentált és a párszáz forintos árához képest meglepően tartós.

Az utolsóként vásárolt szépség az NYC márka mozaikos darabja, mely a Pink Cheek Glow fantázianévre hallgat. Mennyit vadásztam ezt a pirosítótót! Amikor véletlenül volt a helyi Rossmannban, akkor mindig teljes áron és épp vagy nagyon hó vége volt, vagy nem volt nálam pénz… Végül sikerült az utolsó darabot elhoznom, azóta sem tettek ki újat a helyére… Swatch alapján szép, púderes, rózsaszín színe van, a pigmentáltságával is elégedett vagyok. Még nem bontottam ki, de ami késik, nem múlik… :)




Az ecsetek közül a no name ecsetke a kedvencem, minden pirosítóhoz ezt használom. Dús, pihe-puha, csodaecset. :) Az Avonos bár használható, de szerintem nagyon ritka szálú és így kevésbé lehet vele szép eredményt elérni.




Nektek milyen pirosítóitok vannak? Van olyan, amit esetleg ajánlanátok nekem? :)

Örökkékékazég

2 megjegyzés:

  1. A RdeL pirosítónak tényleg borzasztó szaga van, én sem bírom :/ Pedig maga a termék csodás, csak nem tudom hogyan ronthatták így el az illatosítását.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Túl sokat akartak szerintem... A rúzsok is illatosítottak, de azok pl finom gyümisek, kicsit Miss Sporty jellegűek. Azokat még meg is szoktam szaglászni, akkor is, ha mást használok. Sajnálom, mert egyébként nagyon megszerettem a márkát, szuper termékeik vannak, nevetséges áron.

      Törlés

Örülök, ha leírod a véleményed, kérlek tedd is meg! Amire figyelj: ne tartalmazzon trágár szavakat, ne legyen sértő sem rám, sem más kommentelőkre, vagy bárkire nézve. Ha nem értesz egyet, azt is írd le, de kulturáltan! :) Ha nem jelenik meg az írásod azonnal: ne ijedj meg, moderálás után ott lesz, ha betartottad a fent kérteket! :)