Cien arcradír teszt




Évekig keresgéltem a tökéletes arcradírt, ami nem túl drága, nem szárítja a bőrömet, nem túl durva szemcsés, de azért érezhetően eltávolítja a nem odaillő dolgokat az arcomról… Több ilyen terméket kipróbáltam, kémiai és fizikai hámlasztókat egyaránt, de mindegyikkel volt valami problémám.

Most úgy érzem, megtaláltam a tökéletes arcradírt, ami nem csak szuperül teljesít, de az ára is tökéletes.


Az említett kis csoda a Cien aqua rich daily exfoliating facial wash névre hallgat. Ha jártok LIDL-be, tudjátok, hogy ez az ottani saját kozmetikai márka, ebből kifolyólag csak és kizárólag ebben az üzlettípusban tudjátok beszerezni, kapaszkodjatok: 400 Ft-os áron! :) Nagyon félve vettem le a polcról, mert kb. a negyedébe kerül az általam eddig próbált arcradíroknak, de milyen jól tettem, hogy hazahoztam!

Az elvárásaim nem nagyok egy ilyen termékkel kapcsolatban. Nem kell nekem se hidratálás, se sminklemosás, se tonizálás… Arra van más. Csak azt szeretném, hogy a télen hámló, száraz bőrömről eltüntesse az elhalt hámsejteket és emellett ne tegye tönkre az arcomat.  Ezt tökéletesen beváltja. Mindennapos használatra ajánlják, és valóban nem okoz semmilyen kárt, ha gyakran nyúlunk hozzá: nem szárít, nem okoz irritációt és nem vakar úgy, ahogy egy-két durvább társa.

A használata egyszerű: nedves arcbőrön körkörös mozdulatokkal felhabosítjuk a terméket, ahol szükséges, ott vakargatjuk kicsit a bőrünket, majd bő vízzel leöblítjük. Langyos vizet ajánlanak a leírásban, de én általában hideg vízzel mosom le, ezáltal még rugalmasabbá és frissebbé válik az arcom.

Ahogy a képen is látható, nagyon halvány, kék színű, átlátszó, zselés állagú cuccot rejt a tubus, amiben sok apró fehér és néhány nagyobb kék radírozó szemcse található. A kék bogyók a dörzsölés során elolvadnak és eltűnnek, az apró szemcsék azonban megmaradnak és még lemosáskor is érezhetőek, nagyon enyhén karcolgatják a tenyeremet is. :) Akármennyire koncentráltan dörzsölgetjük, nem lesz hatalmas habja a terméknek, ettől függetlenül remekül teszi a dolgát.
Alkalmazása után az elhalt hámsejtek eltűnnek, a helyükön pedig selymes, rugalmas, tiszta (!!!) arcbőr fogad bennünket. És mindezt 400 forintért!

Biztos vagyok benne, hogy amíg ezt gyártják és elérhető lesz Magyarországon, használni fogom és nem fogok többet kísérletezni drága, de rosszul teljesítő vackokkal.




Csomagolás:
Kinézet:
Illat:
Állag:
Azonnali hatás:
Hosszútávú hatás:
Könnyű kezelhetőség:
Választék: 0
Ár:
Beszerezhetőség:



Össz.: 9/10



Ti ismeritek a Cien márkát? Esetleg ezt az arcradírt is próbáltátok már?


Örökkékékazég

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Örülök, ha leírod a véleményed, kérlek tedd is meg! Amire figyelj: ne tartalmazzon trágár szavakat, ne legyen sértő sem rám, sem más kommentelőkre, vagy bárkire nézve. Ha nem értesz egyet, azt is írd le, de kulturáltan! :) Ha nem jelenik meg az írásod azonnal: ne ijedj meg, moderálás után ott lesz, ha betartottad a fent kérteket! :)