Baglyos mani

Mostanában nagyon rákaptam a különböző körömdíszítési módszerek kipróbálására. A dekorszalagokkal és a nyomdázással néhány hónapja barátkozom erőteljesen, most pedig éppen egy matrica jellegű dolog van a körmeimen - ha a tartósságáról is tudok majd írni, mindenképp lesz bejegyzés róla. :) Mivel  a nyomdázás kipróbálásához a legolcsóbb szettet szerettem volna első körben megvásárolni, eddig csak két Essence lemezem volt, amik cukik és gyakorolni tökéletesen jók voltak, de a minták (1-2-t leszámítva) valahogy nem nőttek a szívemhez...



Emiatt nemrég beszereztem egy MoYou lemezt, amit bár még csak kétszer használtam, de már most imádom. A lemez a pro collection 04-es számú darabja, amin vegyesen vannak virágok, állatkák, nonfiguratív motívumok, ezáltal készíthető vele elegáns, cuki, vagány, gyakorlatilag bármilyen manikűr. Később be fogom mutatni magát a lemezt is, de most inkább a baglyocskára koncentrálnék.


Mindenképp ezt a mintát szerettem volna először kipróbálni, az Avon Coral Reef-je pedig állandó kedvencem, így ő is biztos volt, hogy benne lesz a maniban. :) Mivel nem szerettem volna túl durva színeket viselni, a fekete mellett döntöttem párjául. Eredetileg azt szerettem volna, hogy a gyűrűsujjam fekete alapjára kerüljön a korall bagoly, de sajnos az Avon lakk nem bizonyult elég sűrűnek a nyomdázáshoz, így azt le kellett mosnom. A fekete lakk a Lovely gél hatású kollekciójának darabja, remek fedéssel, tökéletes nyomdázó képességgel, így végül őt választottam a minta színének. Mivel nem szerettem volna teljesen elölről kezdeni a lakkozást, a középső ujjamra került a baglyocska. Így kevésnek éreztem az összhatást, kellett még valami a fekete lakk mellé a kisujjamra, ahová az Essence 101 kiskutyás fedőlakkját választottam (22 black dress and white tie). Imádom ezt a fekete-fehér ezüst pöttyös szépséget, bár a lemosási nehézségek miatt sajnos ritkán nyúlok hozzá. 

Szerintem nagyon cuki lett a körmöm, egész héten nézegettem a baglyomat, amíg viseltem. Mindkét színes lakk igen tartós, a szokásos Rimmel alap- és fedőlakk kombóval 8 napig bírta a mani. Igazából akkor sem volt még semmi baja, csak már új színre vágytam, ezért mostam le. :)

Ti szoktatok nyomdázni? Milyen lakkok váltak be nektek ehhez a művelethez?


Valamiért a fekete Lovely és a Rimmel fedőlakk nem működnek jól együtt, ahányszor találkoznak, felbubisodik...
Nézzétek ezt most el nekem.



Örökkékékazég

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Örülök, ha leírod a véleményed, kérlek tedd is meg! Amire figyelj: ne tartalmazzon trágár szavakat, ne legyen sértő sem rám, sem más kommentelőkre, vagy bárkire nézve. Ha nem értesz egyet, azt is írd le, de kulturáltan! :) Ha nem jelenik meg az írásod azonnal: ne ijedj meg, moderálás után ott lesz, ha betartottad a fent kérteket! :)