Pizsama felső egyszerűen



Nemrég nézegettem az F&F mostani kínálatát és találtam valami nagyon szépet. Egy pizsama szett felső része volt az, de egyrészt én nem bírok elviselni magamon alvás közben semmit a lábamon (se zokni, se nadrág), másrészt pedig elég drágának tartom ahhoz képest, hogy csak egy alvós cucc, így semmiképpen nem akartam megvásárolni. Azonban nagyon megtetszett a mintája a pólónak és ez nem hagyott nyugodni. Végül megszületett a megoldás: miért ne készíthetnék magamnak hasonlót? Amilyen gyorsan kitaláltam ezt, olyan gyorsan ment a megvalósítás is, ezt mutatom most meg nektek. 



http://www.ffdivat.com/hu/noi/fehernemu/iu51309099/

Amire szükség lesz (ha ti is el szeretnétek készíteni ezt a cuki pólót):

  • egy egyszínű, laza póló
  • textilfilc (működhet persze fújós festékkel és ecsettel is lehet kenegetni, de filccel a legegyszerűbb)
  • olló
  • papír
  • ceruza
  • cellux



Az egészet úgy kezdtem, hogy a papírra felrajzoltam a sleep szót, természetesen az e betűk helyett a kis lehunyt szemecskét ábrázolva. Amikor elkészültem és a betűknek már olyan formájuk volt, amilyet szerettem volna, megvastagítottam a vonalakat. Végül az olló segítségével óvatosan, minél szebben, egyenesebben kivágtam a betűket olyan módon, hogy a minta, amit a pólóra szerettem volna tenni volt a lukas része a papírnak. Amikor készen voltam, celluxszal ráragasztottam a segédvonalaimat a pólóra, majd belebújtattam a ruhadarabba egy rajztáblát. Ehelyett használhattok valamilyen kartont, vagy akár egy másik vékony papírt is, a lényeg, hogy a festék ne vándoroljon majd át a póló hátuljára is.


A lyukakat kitöltöttem a választott textilfilccel, majd leszedtem a sablonokat és ahol kellett, kicsinosítottam a betűket.


És íme, a póló felvéve:



Nekem nagyon tetszik a minta és ha belegondolok, hogy alig 10 perc alatt elkészült, ráadásul egy fillérembe sem került, nagyon elégedett vagyok. :) Ha van kedvetek, készítsétek el ti is!

Örökkékékazég

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Örülök, ha leírod a véleményed, kérlek tedd is meg! Amire figyelj: ne tartalmazzon trágár szavakat, ne legyen sértő sem rám, sem más kommentelőkre, vagy bárkire nézve. Ha nem értesz egyet, azt is írd le, de kulturáltan! :) Ha nem jelenik meg az írásod azonnal: ne ijedj meg, moderálás után ott lesz, ha betartottad a fent kérteket! :)