Bielenda aktív hidratáló hidroplasztikus anatómiai arcmaszk teszt



"Természet által ihletett kozmetikumokat gyártunk, a természet és a női szépség harmóniájával." (Bielenda)

Ez az arcmaszk még a decemberi Pixiboxban lapult, de akkor nem éreztem annyira szükségét az extrém hidratálásnak, így az „idővel kipróbálandó termékek” nevű kis dobozkámba került. Mostanában azonban, ahogy már hónapok óta szenvedi a bőröm a fűtés miatti száraz levegőt, igencsak kiszáradt az arcom, így eljött a megfelelő pillanat a maszk kipróbálására…



Sosem volt még dolgom ilyen jellegű maszkkal, általában a felkenős társait választom, abból is a lehúzhatóak a kedvenceim. Emiatt és a márka jó híre miatt is nagyon izgatottan bontogattam a kis csomagolást. A védőtasak kinyitása után azonnal megéreztem azt a hihetetlenül friss, finom, krémes illatot, amiből már akkor tudtam, hogy kedvelni fogom ezt a terméket. Az állaga a maszknak nagyon érdekes, a papír és a textil között járhat valahol félúton – kicsit talán a nedves törlőkendőkhöz tudnám hasonlítani. Elég sok anyag van a terméken, aminek én nagyon örültem (meg tudok őrülni azoktól a nedvesként jelzett termékektől, amik szinte szárazak). Az előzőleg megtisztított és leradírozott arcomra viszonylag könnyen sikerült feltenni a terméket, bár itt-ott kevésbé tapadt meg a helyén. Ez nem az az arcmaszk, amivel boldogan szaladgál és tv-zik, netezik, blogol az ember. Nem. Erre rá kell szánni 10-20 percet, amíg feküdni kell, különben leesik. Az arcom egyik felén még nyugalomban maradva, mozdulatlanul várakozva sem akart megragadni, így végül a negyed órám nagy részét azzal töltöttem, hogy igazgattam és odanyomtam a terméket a bőrömhöz. Egyébként a lukacskák, amik a szemeknek, szájnak és orrnak vannak kivágva szépen illeszkedtek az arcomra, bár abban nem vagyok biztos, hogy egy 40 kilós vékony arcú lánynak is megfelelnének-e ezek az arányok.

A maszk lehúzása egyszerű és gyors volt, emiatt pluszpontot érdemel az általam eddig használt társaival szemben. A hatása fantasztikus, isteni finom, babapopsi érzetű lett a bőröm a használat után, ráadásul legalább két napig érződött a hatása, ami szerintem már nagy szó. Az anti-age hatásról így egy alkalom után nem tudok véleményt nyilvánítani, de mivel tényleg nagyon erősen hidratál, el tudom képzelni, hogy megelőzi a ráncok kialakulását is.

Alapvetően elégedett vagyok a termékkel, az illata és a hatása fantasztikus, de a kivitelezéssel (nem marad meg a bőrön, ill. fekvő nyugodt helyzetben is elválik az arctól) vannak problémák. Megvásárolni nem fogom, mert 790 ft szerintem nagyon sok pénz egy darab egyszer használatos maszkért, de nagyon örülök, hogy kipróbálhattam a drága Pixiknek köszönhetően (ezúton is köszi nekik :) ).




Csomagolás:
Kinézet:
Illat:
Állag:
Azonnali hatás:
Hosszútávú hatás: ?
Könnyű kezelhetőség: 0
Választék:
Ár: 0
Beszerezhetőség: 0

Össz.: 7/10 - a hosszútávú hatást megelőlegezem neki. :)

A Pixibox szolgáltatásról itt olvashattok bővebben: http://www.pixibox.hu/
A Bielenda honlapját itt érhetitek el: http://www.bielenda.hu/

Örökkékékazég

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Örülök, ha leírod a véleményed, kérlek tedd is meg! Amire figyelj: ne tartalmazzon trágár szavakat, ne legyen sértő sem rám, sem más kommentelőkre, vagy bárkire nézve. Ha nem értesz egyet, azt is írd le, de kulturáltan! :) Ha nem jelenik meg az írásod azonnal: ne ijedj meg, moderálás után ott lesz, ha betartottad a fent kérteket! :)