Balea hamvasító hajpakolás teszt



Lassan 10 éve festem a hajam szőkére, és az első 2 évet leszámítva, mindig ugyanazzal a festékkel (Palette Intensive Color Cream C9 vagy E20-as árnyalatban). A 2 árnyalat az én hajammal ugyanazt a hatást éri el, abszolút nem szokott különbözni egymástól a két szín. Azonban valami megváltozhatott az összetételben, ugyanis mikor legutóbb festettem (épp az E20-as volt soron), csúnya, sárgás színe lett a hajamnak. Mindig szép szőke volt, ez a csibeszín pedig sem máson, sem magamon nem tetszik, viszont hirtelen ráfesteni nem szerettem volna, mert épp eléggé roncsolom a hajam így is… Szóval más alternatíva után kellett néznem a sárgaság megszüntetéséhez.


 


Ilyen sárgás színt kapott
a hajam festéskor

Ahogy a januári szerzeményes bejegyzésben is említettem: valamilyen hamvasítót kerestem, sampont, balzsamot, pakolást, bármit. A DM-ben végül találtam is a Balea márka pici, egyszer használatos kiszerelésű pakolásából, aminek nagyon örültem, mert így ha nem válik be, akkor sem veszítettem túl sok pénzt. Vettem belőle kettőt a sok hajam miatt, de végül csak egyet használtam el egyszerre.

A cucc színe megegyezik a szőke hajfestékekével, vagyis halvány lila színben pompázik. Az illata is hasonló volt, mint a festéké, bár kevésbé gyomorforgató erősséggel. Testes krém ez, olyasmi keménységű, mint egy hígabb testvaj (abszolút nem folyik, de azért kenhető). Egyáltalán nem habzik, végig megmarad a krémes állaga. 5 percig kell pihentetni a nedves hajon lemosás előtt, ezt betartottam, majd alaposan kiöblítettem. Az állaga vizesen elég fura lett a hajamnak, valahogy összeugrott és száraznak tűnt az egész, úgyhogy jó alaposan beolajoztam a Schwarzkopf rózsás csodájával (aminek egyébként így 4 nappal később is érzem az illatát magamon). Száradás után a hajam finom puha lett, segített az olaj, de ami a lényeg: sokkal kevésbé sárga. Még mindig nem az igazi, úgyhogy a következő hajmosás alkalmával el fogom használni a másikat, de hihetetlenül sokat javult így is a helyzet. 1-2 világosabb tincs szinte fehér lett tőle, amit én imádok (régebben mindig olyan hajat akartam, aminek az alapszíne szőke és benne ilyen fehéres tincsek).


Ez a végeredmény. Szerintem jól látható, hogy sokkal viselhetőbb, szőkébb, hamvasabb lett a hajam színe.


Maximálisan elégedett vagyok ezzel a termékkel, úgyhogy ha legközelebb is ilyen gonoszul fog viselkedni a festék, akkor biztosan hozzá fogok majd fordulni segítségért.

Örökkékékazég

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Örülök, ha leírod a véleményed, kérlek tedd is meg! Amire figyelj: ne tartalmazzon trágár szavakat, ne legyen sértő sem rám, sem más kommentelőkre, vagy bárkire nézve. Ha nem értesz egyet, azt is írd le, de kulturáltan! :) Ha nem jelenik meg az írásod azonnal: ne ijedj meg, moderálás után ott lesz, ha betartottad a fent kérteket! :)