A 10 legjobb sorozat, amit eddig néztem (szerintem)



Tuti Gimi

Ez az aktuális kedvenc. Ilyen gyorsan még egy sorozattal sem haladtam, totál függője lettem, nem bírom leállítani magam sosem, csak indítom a részeket sorban. A 6. évadot nézem épp, eddig a 4. volt a kedvencem. Hihetetlen, hogy létezik ilyen, de minden főbb karaktert szeretek, a negatívakat is! :) De mivel még alig jutottam túl a sorozat felén, ez biztosan fog változni, úgyhogy nem is írok most többet erről.
Kedvenc páros: Haley és Nate
Kedvenc karakterek: Mouth és Brooke
Akit utálok benne: Carrie dadus és Victoria


A pletykafészek

Azt hiszem ezt nem kell magyarázni: olyan lány a világon nincs, aki ebbe belenézett és nem szereti. Na meg olyan sincs, aki nem Chuck és Blair fan. :) Itt volt, akit utáltam, sok is, ráadásul főszereplő is (Serena). Ha esetleg még nem láttátok, azonnal álljatok neki, mert igazán fordulatos, szerelmes, érzelmes, izgalmas és vicces részekkel fogtok találkozni!  :)
Kedvenc páros: Chuck és Blair
Kedvenc karakter: Dorotha és Blair
Akit utálok benne: 2. évadtól Serena, Georgina és Chuck apja.


Jóban rosszban

Az első résztől kezdve nézem, sosem hagyom ki (ha nem vagyok itthon, akkor visszanézem). Szeretem, hogy megfelelő arányban vannak elosztva az izgalmas és az érzelmes jelenetek. Külön imádom benne, hogy a konkurens csatorna sorozatával ellentétben, itt többnyire igazi színészek állnak a kamerák előtt, ezáltal sokkal minőségibb az egész… :)
Kedvenc páros: Betti és Tamás atya voltak
Kedvenc karakter: Kristóf és Bodolai Orsi
Akit utálok benne: Endre atyát és Ibolyát gyűlöltem anno, most nincs bajom senkivel.


Szívek szállodája

Fiatal anyuka és kamaszlánya, szépek, okosak, viccesek, infantilisek. Minden lány ilyen anyáról és minden anya ilyen kamaszlányról álmodik szerintem, csodás látni, hogy ha csak fiktív is, de létezik ilyen anya-lánya viszony. :)
Kedvenc páros: Luke és Lorelai
Kedvenc karakter: Jesse és Kirk
Akit utálok benne: Logan


Szex és New York

4 szingli csaj, akikben annyi a közös, h nem akarnak szinglik lenni (ki kimondva, ki nem…) :) Kifejezetten szerettem, hogy rövid részek voltak, így bármikor belefért az időmbe, hogy egyet megnézzek. :)
Kedvenc páros: Carrie és Big
Kedvenc karakter: Charlotte
Akit utálok benne: Bunny MacDougal


Szeress most!

Az egyik legjobban sikerült magyar sorozat, imádtam nézni anno.
Kedvenc páros: Lőri és Anna
Kedvenc karakter: János és Ica
Akit utálok benne: Iván





Hetedik mennyország

Odáig vagyok a családi filmekért és sorozatokért, az meg, hogy lelkész áll a központban, külön pirospont. :) Kb 5-ször végignéztem már, 1-1 részt kívülről fújok, de habozás nélkül fogok nekivágni hamarosan a 6. körnek, mert imádom.Kifejezetten szeretem ebben és a következőben is, hogy a szereplők egészen kicsiként kezdték, majd szépen lassan felnőtté érnek a nézők szeme láttára. Hatalmas dolog, hogy így egyben tudott maradni a banda. :)
Kedvenc páros: Lucy és Kevin
Kedvenc karakter: Mac és Lucy
Akit utálok benne: T-Bone


A farm, ahol élünk

Ezt talán többször is láttam, mint az előzőt. Anyukám imádja, így már egészen kicsi koromtól szívtam magamba a részeket. Aztán amikor nagyobb lettem, magamtól is nekikezdtem és bár viszonylag kevés dologban értek egyet anyukámmal, abban igen, hogy ez a valaha volt egyik legjobb sorozat a világon! Imádom, hogy normális értékrendet közvetít és hogy bár nagyon régen játszódik, örök érvényű mondatok és gondolatok hangzanak el benne. Ráadásul igaz történeten alapul, amit én nagyon értékelek.
Kedvenc páros: Laura és Almanzo
Kedvenc karakter: Almanzo és Mr. Edwards
Akit utálok benne: Nancy


Jóbarátok

6 idióta, akikért a fél világ oda van. Alapvetően nem szeretem az ilyen aláröhögéses filmeket/sorozatokat, de ez imádnivaló!
Kedvenc páros: Chandler és Monica
Kedvenc karakter: Gunther
Akit utálok benne: Ursula





Született feleségek

Amikor vetítették, még gimis voltam és minden csütörtökön hulla fáradtan mentem suliba, mert asszem éjfélig tartott és mindig ébren maradtam miatta. Fordulatos, izgalmas, érzelmes, szeretem. :)
Kedvenc páros: Susan és Mike
Kedvenc karakter: Gaby
Akit utálok benne: nem emlékszem a nevére, de azt a néger nőt, aki a fiát a pincében tartotta fogva, azt nagyon nem szerettem.

Örökkékékazég

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Örülök, ha leírod a véleményed, kérlek tedd is meg! Amire figyelj: ne tartalmazzon trágár szavakat, ne legyen sértő sem rám, sem más kommentelőkre, vagy bárkire nézve. Ha nem értesz egyet, azt is írd le, de kulturáltan! :) Ha nem jelenik meg az írásod azonnal: ne ijedj meg, moderálás után ott lesz, ha betartottad a fent kérteket! :)