Sminklemosási problémák – My Face Kosmetik kétbázisú sminklemosó teszt



Mióta elkezdtem rendesen sminkelni magam, a legnagyobb problémám (a pénzhiányon túl… :D ) a jó sminklemosó megtalálása. Nem lehet eléggé hangsúlyozni, mennyire fontos eltávolítani a festéket az arcunkról este, hiszen kell a bőrünknek a levegőzés, a tisztítás, a hidratálás! Apró, elhanyagolható dolognak tűnik a sminklemosás, mert "úgyis lekopik" reggelre, pedig a hidratáláson felül a lehető legjobb dolog, amit tehetünk magunkkal a szépségünk érdekében, az az, hogy lemossuk az egész napos szennyeződést és az idegen anyagokat az arcunkról. A pórusaink eltömődhetnek, a szempilláink töredezhetnek és sokkal hamarabb ráncosakká válhatunk, ha kihagyjuk ezt a lépést. Az meg már a legkevesebb, hogy egy kevésbé szép, egyenetlen alapra lehetetlen szép sminket készíteni, mert pl. egy töredezett, csomós, összeragadt szempillán soha nem fog úgy mutatni a legdrágább spirál sem, ahogyan azt elvárnánk tőle...

Én eleinte a Nivea vízálló szemfesték lemosóját használtam, ami alapvetően jó volt, de a vízálló szempillaspirálokkal sehogy sem küzdött meg, még vakarással sem. Később próbálkoztam különböző sminklemosó kendőkkel: a Balea terméke szuper, de nem a legolcsóbb megoldása a smink eltávolításának. Nyaralásra, utazásra szuper, de mindennapi használatra én sokallom az árát. Ennek a Tescoban kapható alternatívája (hopsmake up remover whipes) is jó, szépen leszedi a sminket, jó állaga van a kendőnek és nem is drága, de az meg iszonyú büdös, nem bírnám minden nap elviselni. Sok olvasgatás, blogokon való keresgélés és Krémmánián való böngészés után megvettem a Balea kétbázisú sminkeltávolítóját. Ez bizonyos szempillaspirálokkal már megküzdött, de a kedvenc Maybelline-em még mindig csak hosszas dörzsölés után jött le. A megoldást végül a bécsi utazás során találtam meg, a My Face Kosmetik márkának köszönhetően.

Ez a termék valami fantasztikus! Egy húzással leszed bármit az arcomról, isteni illata van, ráadásul hihetetlenül olcsó (ha jól emlékszem, 1,75 Euróba került, tehát kb. 500 Ft-ba). Kicsit olajos érzetet hagy a bőrön, de engem ez nem zavar. Az egyetlen hibája a drágának, hogy itthon nem kapható, de elhatároztam, hogy ha legközelebb Bécsben járok, veszek 3-4 darabot, mert én már soha, semmilyen más termékkel nem szeretnék sminklemosással próbálkozni!
 
Hogy hitelesebb legyen a teszt, készítettem egy kis videót is arról, hogyan működik a kis kedvencem. A termékek, amiket választottam a teszthez, mind nehezen eltávolítható festékek, főleg a spirál. A két szemre való termék vízálló is ráadásul, szóval nehéz munkát adtam a lemosónak. Ennek ellenére láthatjátok, meg se kottyan neki a munka. :)

 


Csomagolás:
Kinézet:
Illat:

Állag:
Azonnali hatás:
Hosszútávú hatás:
Könnyű kezelhetőség:

Választék:
Ár:
Beszerezhetőség: 0
 



Össz.: 9/10 - csakis a Magyarországi elérhetetlensége miatt.


Bátran ajánlom ezt a lemosót mindenkinek, aki rendesen le szeretné mosni a festéket az arcáról esténként és erre valamilyen nagyon olcsó, mégis minőségi terméket szeretne használni! :)

Örökkékékazég

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Örülök, ha leírod a véleményed, kérlek tedd is meg! Amire figyelj: ne tartalmazzon trágár szavakat, ne legyen sértő sem rám, sem más kommentelőkre, vagy bárkire nézve. Ha nem értesz egyet, azt is írd le, de kulturáltan! :) Ha nem jelenik meg az írásod azonnal: ne ijedj meg, moderálás után ott lesz, ha betartottad a fent kérteket! :)